hauis todella kipeä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voiko joku fiksumpi ihminen kertoa, mikä kättäni vaivaa. Olen vasta aloittanut salilla käymisen. Mielestäni ihan rennosti olen aloittanu, en nostele liikaa. Noh, joka tapauksessa oikean käden hauis, ja taipeen kohta on sairaan kipeä!!! Ei pysty suoristamaan ollenkaan. pistää vaan vastaan.
Mitä teen?!! lääkäriin? mitä vois olla? onko jollain ollu samaa?

Kauanko tota kipua on kestäny? Koska jos ei ole kovin kauan ollut kipeä niin voi olla että oot alottanu reenit vaa liia rankasti ja näin ollen toi menee ohi viikon sisällä...

ellilahti sanoi:
voiko joku fiksumpi ihminen kertoa, mikä kättäni vaivaa. Olen vasta aloittanut salilla käymisen. Mielestäni ihan rennosti olen aloittanu, en nostele liikaa. Noh, joka tapauksessa oikean käden hauis, ja taipeen kohta on sairaan kipeä!!! Ei pysty suoristamaan ollenkaan. pistää vaan vastaan.

Jos taipeen kohdalta jumittaa, niin saattaapi olla syynä jänne. Kannattaa venyttää se "haiusjänne" ennen ja jälkeen suorituksen. Itsellä samaa vikaa esiintyy toisinaan ja venyttely auttanut ainakin tähän mennessä. Vielä jatkuu haiustreenit:)

ellilahti sanoi:

Kannattaa käydä lekurilla näyttämässä. Aloitin kuukausi sitten salilla käynnin ja heti tuli samat oireet oikeaan käteen = jännetuppitulehdus. Apteekista hain reseptillä tulehduskipulääkettä ja vaiva katosi alle viikossa. Lääkäri käski myös venyttää kättä varovasti samalla lämmittäen kipeää kohtaa ( auttaa muuten paljon ).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom