Hauis harmittaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja limey
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terve vaan kaikille ja hyvää pääsiäistä!

Varmaan löytyy miljoona threadia tästä aiheesta mut oon sen verran kiireinen elämä ettei jaksa etsiä.. (lazy f***)

Oon nyt nostellut n. puolitoista vuotta painoja ja ihan kivasti nousee kaikista laitteista rautaa ilmaan ja lihaksiakin on tullut ihan mukavasti. Kaikki paitsi se kuuluisa länsimaisen miehen mitta, hauis, tai tarkemmin olkavarren lihas.

Nostan scott-penkistä 12,5 kg/pääty ja vapaapainoilla sellasta 16-18 kg. Olen treenannut haukkaria suht ahkerasti ja monipuolisesti, mutta kun se ei millään kasva/kehity!!! :wall:

Tiedostan etten ole mikään ammattilainen vielä ja suhteessa muihin olen vasta aloittelija.

Eli antakaa nyt hyvät ihmiset neuvojanne miten saan "palan" kasvamaan. Pituuteni 183 cm, paino 78 kg, rasvaprossaa en tiedä mutta suht solakka oonpi. En käytä minkäänlaisia lisäravinteita (siis jauhoja, pillereitä...) paitsi gainomaxia ja tonnikalaa ja jaukkaria, ja maitorahkaa tietysti vetelen ahkerasti.

Onko vastaus yksinkertaisesti: nosta poika enemmän ja huomattavsti lisää, vai onko joku tietty liike jota voisitte suositella?!

Kevättä ja pussikaljoja odotellessa... :kippis1:

Alkuun varovainen kysymys, että onkohan se haius VARMASTI jäljessä muita lihaksia? Paljonkos on mittaa? Joskus sitä vain ajattelee, että haius olisi jäljessä:rolleyes:

Paljonko treenaat hauista viikossa?

Mä oon treenannu 4kk ja haba kasvanu 30cm --> 35cm, alussa suora 20kgn tanko ei kääntyny kertaakaan, nyt menee vitosia 40kglla:)

Itselläkin sama ongelma. (ihan oikeasti pieni ja jäljessä)

Valitettavasti en osaa kyllä asiassa neuvoa, että muiden vinkkejä odotellaan täälläkin...

jätäppä se haba vähäx aikaa vähemmälle huomiolle..
itelläni ainakin auttoi..
kerran viikkoon jonkun treeenin loppuun vaan doggcrapp tyyliin teen haban..