Hauiksien verisuoni "vuotaa" ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huomasin tuossa reilut kaksi viikkoa sitten, että molemmissa hauiksissani oli verisuonen mukainen verenpurkauman näköinen jälki. Huomio oli minulle erittäin yllättävä, sillä mitään kipua tai muutenkaan erikoista ei ko. lihaksissa ollut missään vaiheessa. Treenaan hauikset melko pienillä painoilla ja lämmittelen aina.

Nyt olen pitänyt hauiksesta ja selästä huilia tähän päivään asti eli reilut 2 viikkoa, mutta mielestäni kumpikaan "jälki" ei ole muuttunut mihinkään.

Osaako joku sanoa, että pitääkö tässä vaan antaa lepoa lisää vaiko vaan jatkaa treenaamista, jos mitään kipua tai muuta ei ilmene?

Voisihan sitä käydä lääkärilläkin kyselemässä... tämä vaan on halvempaa :)

Niin ja siis kerran viikossa hauis ja selkä on tullut tehtyä.

Ettei olis vaan raskausarpia? Lihaskasvaa nopeammin mitä nahka antaa periksi ja sillon tulee mun mielestä tommosia "verenpurkaumia".

Hmm

Vuoden olen nyt treenannut ja on suoraan sanoen tullut hauksiin varsinkin lihaa ainakin omien ennakko-odotusteni yli.

Toivotaan, ettet ole oikeassa sillä ainakaan vielä, kun verenpurkaumat ovat siinä eivät ole kovinkaan edustavan näköisiä... arvesta en sitten tiedä

Ihmetyttää vain tuo, että miksi ne ovat verisuonen mukaisia...

Selailin

Selailin foorumia ja nettiä. Alaraajoissa olevat jäljet ovat luultavasti noita raskausarpia, mutta noita hauiksien jälkiä en laittaisi siihen kategoriaan. En tiennytkään, että saliharjoittelu voi saada tuollaista aikaan. Hauikselle kyseinen olisi myös hyvä selitys, sillä kasvua on tullut varmaan helposti 150%, mutta jäljet eivät näytä kyllä samanlaisilta kun nuo muut...

Back
Ylös Bottom