Hauikset menee "lukkoon" ? ? ?

Eli onko muilla tommosta ongelmaa RANKAN hauis treenin jälkeen? Tänään tein hauiksen todella kovaa, ja nyt n. 4 tunnin jälkeen menee hauikset "lukkoon" kun taitaa niitä yli 90 astetta "itseenpäin" . "lukko" tuntuu sillein, että tulee kova kipu ja hauis pyrkii supistumaan lisää, vähän sama tunne kuin suonenvedossa. Millä tosta pääsee eroon?

Itse asiassa oon tänään ottanut jo aamulla magnesiumia, veden juonti ennen treeniä on saattanut kyllä olla vähäistä, mutta treenin aikana ja jälkeen on tullut juotua reilusti vettä. Täytyy ensi kerralla muistaa tankata vettä myös ennen reeniä.

Mä taas toivoisin että ne olisi kipeet edes joskus...:offtopic:
Teen kyllä ainoastaan alataljatreenin ja normaalin käsipainotreenin. Lujaa kylläkin...
Mutta vaikka alataljalla tekee kauhean pudotussarjan ei tule kipeäksi millään. Onko kokemuksia alatalja reenistä missä tehdään liike rystyset ylöspäin?

Ei alataljalla saa kunnon tuntumaa.

Ei todellakaan. On vaan pakko yrittää jotain ku salilla ei ole irtopainoista kun käsipainot. Eikä edes hauiskääntöpenkkiä. Paska sali mutta en vaihda kun matkaa sinne on noin 70 m.
Ostanpa oman tangon...

Originally posted by Jani1982
Ei todellakaan. On vaan pakko yrittää jotain ku salilla ei ole irtopainoista kun käsipainot. Eikä edes hauiskääntöpenkkiä. Paska sali mutta en vaihda kun matkaa sinne on noin 70 m.
Ostanpa oman tangon...

Eiks teidän salilla ole tankoa..

Originally posted by rautaP
Ei alataljalla saa kunnon tuntumaa.

fonzI.jpg

No ei ole ainakaan näkynyt... Pitänee etsiä tarkemmin jos sjoku on piilottanut...:wall:

Ei edes penkkitankoa? Siis jossei kukaan penkissä tee, niin kai sitä voi lainata :rolleyes:

Penkki on semmonen masiinapenkki eli aika pheiska..
Mutta ei hätää rojektina on juuri pienen painonnostonurkauksen rakentaminen kellariin. Sieltä löytyy sitten pelit ja rensselit....

Penkki on semmonen masiinapenkki eli aika pheiska..
Mutta ei hätää rojektina on juuri pienen painonnostonurkauksen rakentaminen kellariin. Sieltä löytyy sitten pelit ja rensselit....

Älä sure, et ole yksin. Itse käy vastaavalla, firman : runkkupaska* salilla. No, ilmaista.

Penkkikone vain on mallia: lähtee rinnalta.

Taisi olla yksi syy, että treenasin liian kovaa tai paljon, eilenkin vielä meni välillä kramppiin, ja nyt on vielä käpälät kipeenä.

Minullakin on hauikset aivan jumalattomassa pumpissa aina treenissä, mutta treenin jälkeen ne eivät ole KOSKAAN kipeät. Joskus saattaa korkeintaan vähän pakottaa seuraavana päivänä, mutta siinä kaikki. Kumma kyllä, kokoa on tullut aivan hjyvin.

:confused:

Originally posted by pollo
Minullakin on hauikset aivan jumalattomassa pumpissa aina treenissä, mutta treenin jälkeen ne eivät ole KOSKAAN kipeät. Joskus saattaa korkeintaan vähän pakottaa seuraavana päivänä, mutta siinä kaikki. Kumma kyllä, kokoa on tullut aivan hjyvin.

:confused:

Mulla on sama juttu: Saan aina melkosen pumpin hauistreenissä (johtuu osin siitä, että teen ojentajat samana päivänä), mutta hauikset eivät ole ollenkaan kipeät seuraavana päivänä. Kun taas selkätreenin jälkeen hauikset eivät ole pumpissa, mutta lihaskipu hauiksissa jatkuu päivän tai pari eteenpäin.

Mulla on aina hais treenissä älytön pumppi, mutta käpälät kipeenä on ainakin seuraavan päivän, monesti pidempäänkin. Sama koskee myös kaikkia muita lihasryhmiä, varsinkin rinta on yleensä 3.päivää kipeenä. Mutta sitten taas kun joskus vedän kevyen viikon(harvoin, ehkä 3 kertaa vuodessa), ei kipua tunnu.

Back
Ylös Bottom