Hauiksessa monttu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli hauiksessa on monttu/lontto poikittain lihakseen nähden. Huomaa selvemmin kun ovat punpissa, ilmankin huomaa ku laittaa käden "joutsen asentoon" ja vähän suoristaa kättä. Normisti kun jännittää ni ei huomaa mitään. Ei ole aina ollu, noin viimisen vuoden aikaan tullut ku alkanu taas reenaa enempi tosissaan.

Loukannu en sitä ole vakavasti enkä lievemminkään ovat toki varmaanki olleet tulehduksen partaalla. Tuli mieleen itelle pieni mikrovauria lihas-säikeissä tai vastaava. Voiko lihasten jäykkyys/tiukkuus aiheuttaa montun/monttuja lihaksiin yleensäkään. Alkanu häiritseen jo enempi tää asia, hierojalle näytin ni kahto vaan ihmeissään.

Kilpailijat & bodyjuorut ketjussa on Branch Warrenin 4 kuvan sarja ni niistä 2 alimmassa huomaa mitä tarkoitan (2.1.2014 linkitetty kuvat). Itellä samanlainen ei hauis mut monttu, onko muilla vastaavaa tai tietoa ?

Viittaa hauislihaksen jänteen repeämävammalta. Voi olla tulehdustilan seurausta eli ei tavitse tälliä tullakseen mutta varmuuden saat kun näytät lekurilla.

Mul on sama juttu. En mä nyt tiedä voiko se edes ainakaan mun tapauksessa olla mikään repeämä koska ikinä ei oo vasen hauis ollu erityisen kipeä enkä sitä oo tietääkseni ainakaan rikkonu. Huomasin sen vasta ku aloin kunnolla treenailee ja tosiaan vaan pumpissa.

Toinen vähän eri aiheesta mut meneekö muilla hauis ihan hemmetin kipeeks ku puhuu pitkään puhelimessa? En siis jännittele sitä vaan ihan lepotilassa mut ku kättä pitää siinä asennossa ni alkaa hauista tai lähinnä tota ulompaa päätä sattumaan niin et joutuu vaihtamaan kättä. Tämä siis kummassakin ongelmana

Veikkaan kanssa hauiksen lyhyen pään(caput brevis) repeämää. Jonkin verran noita bodareilta katkotaankin, että saadaan näyttävämmät haukkarit. Käy toki lekurissa.

Noita näkee monellakin. Miksi stressata jos ei ole kipeä? Itse veikkaan että nuo voi johtua ihan lihaskalvoistakin.

Back
Ylös Bottom