Itellä semmoinen ongelma, että tuo ojentaja ei vaan meinaa kehittyä/kasvaa yhtään ja samalla saa melkein joka toinen viikko lisätä hauisreeneissä lisää painoa, kun samalla ojentaja lagaa samoissa painoissa/toistoissa.. Esim. ranskalainen punnerrus on semmosen 7 - 10kg koko ajan hauiskääntöä jäljessä. Teen yleensä 3 - 4 liikettä ojentajalle ja vain 2 - 3 liikettä(90÷ vain 2 liikettä) hauikselle ja silti tuo kirottu hauis vaan kehittyy, mutta ojentaja laahaa perässä. Kulmasoutu on mulla semmosen 15-20kg isompi, kuin penkki(sama toistomäärä). Jotenkin vielä huvittavaa tää tilanne, kun en ite edes tykkää mistään isosta/vahvasta hauiksesta(tosin ei mulla semmosta olekkaan) vaan nimenomaan ojentaja on mun mielestä se olkavarren komea osa. Toimisiko sellainen, että jos tuota ojentajaa alkaisi raiskaamaan paljon useammin ja yrittäisi pakottaa sitä kehittymään? Myöskin penkkipunneruksessa olen huomannut, että rinnaltalähtö kyllä kehittynyt huomattavasti, mutta aina kun pääsee ojentajan loppuojennukseen niin se tuottaa ongelmia.