Repeää käytännössä aina liikkeen negatiivisessa vaiheessa, tai siis kun kyynärpää ojentuu voimalla ja lihas yrittää sitä hidastaa.Minkälaisissa tilanteissa teillä tuo hauis paukahtanut lisäpainoleuanvedossa? Äärimmäisessä venytyksessä alhaalla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Repeää käytännössä aina liikkeen negatiivisessa vaiheessa, tai siis kun kyynärpää ojentuu voimalla ja lihas yrittää sitä hidastaa.Minkälaisissa tilanteissa teillä tuo hauis paukahtanut lisäpainoleuanvedossa? Äärimmäisessä venytyksessä alhaalla?
Näissä vakuutukset ja (pienten paikkakuntien) privaattisektorit lähinnä vituttaa. Vakuutusyhtiöt vatuloi, tehdään 99% turhia mri tutkimuksia, tulee viivettä joka välissä turhaan. Esim tässä ketjun noston tapauksessa veikkaan että TAPATURMA vakuutus ei asiaa korvaa, koska suoranaista tapaturmaa ei tapahtunut, se että kuormaa oli enemmän kuin jänne kestää on vakuutusyhtiön silmissä jänteen ongelma/sairaus eikä heidän ongelmansa.Ei ollut mitään vakuutusta, tapaturma aseman kautta pääsin leikkaukseen n. parissa viikossa, koska muuten homma vaikeutuu arpeutumisen takia.
Osaatko näkemättä ja kuulematta sanoa miksi mulla jäi hauis yläpää/kainalovoittoiseksi vaikka kiinnitys meni hyvin? Voiko johtua et 5-6viikkoa oli irti ennen ku kiinnitetti? Alapäästä lähti tosiaa irti.Näissä vakuutukset ja (pienten paikkakuntien) privaattisektorit lähinnä vituttaa. Vakuutusyhtiöt vatuloi, tehdään 99% turhia mri tutkimuksia, tulee viivettä joka välissä turhaan. Esim tässä ketjun noston tapauksessa veikkaan että TAPATURMA vakuutus ei asiaa korvaa, koska suoranaista tapaturmaa ei tapahtunut, se että kuormaa oli enemmän kuin jänne kestää on vakuutusyhtiön silmissä jänteen ongelma/sairaus eikä heidän ongelmansa.
Sitten kun joku tulee kitisemään että sillä ja sillä meni se ja tämä ohi julkisella puoellla, niin kyllä, näin käy joskus. Mutta keskimäärin näistä hauviksista paljon enemmän viivettä ja ongelmaa tulee noiden vakuutusyhtiöiden ja privasektorien kanssa.
Mahdoton sanoa.Osaatko näkemättä ja kuulematta sanoa miksi mulla jäi hauis yläpää/kainalovoittoiseksi vaikka kiinnitys meni hyvin? Voiko johtua et 5-6viikkoa oli irti ennen ku kiinnitetti? Alapäästä lähti tosiaa irti.
Kävin kuvis. Irtihän se oli. Tokkopa kunnolla ollukkaa kiinni. Tai ku lyöty tikit kiinni nii repeilly lisää.. Olet TJJ näitä varmaa kokeillu näitä hauberin alapään jänteitä "hook" ootteella. Parin tuttavan leikattua olen kokeillu ja tuntunut samalta kuin terve. Omani kohdalla sai jo 3kk kontrollis aika kovasti kaivaa ja aika ohkaselle tuntu jo sillon. Pitäisikö jänteen aina tuntua suuripiirtein samalta tuosta kyynärtaipeen kohdalta? Tai nyt ku mietin ja kokeilen niin onhan tuo paksu alapään alusta alkaen ja oheenoo kiinnityspäätä kohti. Täs ny vaa tulee väkisinki mietittyä mahdolisia virheitä. Uudestaan näitä ei vissii enää kiinnitellä.Mahdoton sanoa.
Minulla tuntuu leikattu ihan samalle kuin terve. Ja näyttää kanssa aikalailla samanlaiselle. Kolmisen vuotta sitten laitettiin takas kiinniKävin kuvis. Irtihän se oli. Tokkopa kunnolla ollukkaa kiinni. Tai ku lyöty tikit kiinni nii repeilly lisää.. Olet TJJ näitä varmaa kokeillu näitä hauberin alapään jänteitä "hook" ootteella. Parin tuttavan leikattua olen kokeillu ja tuntunut samalta kuin terve. Omani kohdalla sai jo 3kk kontrollis aika kovasti kaivaa ja aika ohkaselle tuntu jo sillon. Pitäisikö jänteen aina tuntua suuripiirtein samalta tuosta kyynärtaipeen kohdalta? Tai nyt ku mietin ja kokeilen niin onhan tuo paksu alapään alusta alkaen ja oheenoo kiinnityspäätä kohti. Täs ny vaa tulee väkisinki mietittyä mahdolisia virheitä. Uudestaan näitä ei vissii enää kiinnitellä.
Kyllä ne käytännössä normaalilta tuntuu.Kävin kuvis. Irtihän se oli. Tokkopa kunnolla ollukkaa kiinni. Tai ku lyöty tikit kiinni nii repeilly lisää.. Olet TJJ näitä varmaa kokeillu näitä hauberin alapään jänteitä "hook" ootteella. Parin tuttavan leikattua olen kokeillu ja tuntunut samalta kuin terve. Omani kohdalla sai jo 3kk kontrollis aika kovasti kaivaa ja aika ohkaselle tuntu jo sillon. Pitäisikö jänteen aina tuntua suuripiirtein samalta tuosta kyynärtaipeen kohdalta? Tai nyt ku mietin ja kokeilen niin onhan tuo paksu alapään alusta alkaen ja oheenoo kiinnityspäätä kohti. Täs ny vaa tulee väkisinki mietittyä mahdolisia virheitä. Uudestaan näitä ei vissii enää kiinnitellä.