Hattrick-turnaus?

Ikä
39
Eli onko muita jotka on tähän mainioon peliin(www.hattrick.org) koukuttuneet itseni lailla, tällä hetkellä on kolmas kausi kutosdivarissa menossa FC Turilaat-joukkueella.

Ja sitten siihen asiaan, eli oiskos pakkiksen HT-pelaajilla mielenkiintoa ottaa HT-cup, vaikkapa ensi kaudella, kunhan cup-velvollisuudet on saatu pois alta, itselläni ainakin odottaa varma putoaminen viimeistään kolmannessa matsissa. Eli tällainen cup olisi mahdollista järjestää cupmanagerin avulla. Ilmoitelkaa kiinnostuksesta niin ruvetaan suunnittelemaan!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
juu mä pelailen tota hattrickkii aina välillä, tai siis käyn suurinpiirtein parinviikonvälein tsiigaa et miten menee... eka kaus meneillään.... en oo mikään hirveen aktiivinen pelaaja

meitsi pelailee tota kans kolmatta kautta,eka kausi meni hyvin seiskassa ja nousukarsinassa oltiin mut siinä tuli totaalisesti turpiin,tokan kauden aikana olin intissä eikä tohon paljo päässy keskittymään joten tiimini poistettiin...
nyt uusi joukkue ja uudet kujeet,putoamista vastaan taistellaan tällä hetkellä...=(
eli seiskadivarissa pelaillaan tiimillä RuPu AC

Onhan tuota tullut pelattua intensiivisesti jo reilun vuoden verran. Viides kausi taitaa olla menossa ja vitosdivarissa olen.

Cupi ehkä kiinnostaisi, mutta pitää miettiä. Kovatasoiset ulkomaalaiset joukkueet tuovat mukavan pienen lisän talouteen yleisötulojen muodossa.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=21870 tuolla onkin jo juttua hattrickista.itse pelaan nyt neljättä kautta fc inter allstars ac joukkueella :D tosiaankin on koukuttava peli!ensin iha läpällä tein jonku joukkueen mut peli vei mut kokonaan.tällä hetkellä pelaan kutosessa kun tipuin viime kaudella vitosesta.cup pystyyn!täällä varma osallistuja :)

Joo voishan sitä mukaan tulla... FC Riihimäki on joukkueeni ja kutosen keskikastissa ollaan. Stadikkaa on laajennettu ja juniorityöhän panostettu, puollustajia treenailen nytten, rahaakin on kohta kassassa sen verran että voi ostaa ensimmäisen kovan pelimiehen... Mahtavaa pelinrakentajaa jollain aputaidolla metsästän :D

kolmas kausi menossa.

Tosin itsellä ei oo varaa heittää kovin laadukasta materiaalia noihin cup-peleihin...

Onhan tuotakin tullut väännettyä. Vasta toinen täysi kausi menossa ja ylpeänä voin esitellä pokaalia kutosessa. Olen toki mukana turnauksessa jos vaan sen verran koneelle pääsen... Saa käydä moikkaamassa: FC Ilmari (74935)

Tää thread on kyl vähä väärällä puolella. Peleille on osoitettu oma foorumi "Tietotekniikka / Pelit / Tele".

Onhan tuota Hattrickia tullut kokeiltua, ja siihen se sitten jäikin. Aika tylsää klikkailua.

Fc Marski:lla on eka kausi lopuillaan ja 7. divarissa on joukkue kolmannella sijalla. Cuppiin voisin ehkä osallistua, jos luokan cuppia ei järjestetä. Aluksi peli ei tuntunut erikoiselta. Sitten kun vähän eteni, tuli voittoja, ja luokkatoverit neuvoi, jäi peliin vähän koukkuun.

Mara sanoi:
Fc Marski:lla on eka kausi lopuillaan ja 7. divarissa on joukkue kolmannella sijalla. Cuppiin voisin ehkä osallistua, jos luokan cuppia ei järjestetä. Aluksi peli ei tuntunut erikoiselta. Sitten kun vähän eteni, tuli voittoja, ja luokkatoverit neuvoi, jäi peliin vähän koukkuun.

Samoin kävi täällä, ei suoraan sanottuna napannu aluks yhtään moinen räpläily, varsinkin kun eka kaudella oli ihan pohjasakkaa kutosessa,mutta sitten ku sai vähän voittoja alle, ja pääsi pelisysteemiin sisään, niin olin koukussa, nykyään pitää sit käydä joka päivä moneen kertaan tutkiskelemassa onko mitään tapahtunu, vaikka hyvin tietää ettei siel mitään uutta oo..;)

Pelaan tällä hetkellä vielä 7.divisioonassa, mutta oon nousemassa nyt kauden päätteeksi. Vois kiinnoostaa tollanen turnaus.

:offtopic:
Miten sinne joukkueen tietoihin voi lisätä jonkun kuvan etc.?

J@rno sanoi:
:offtopic:
Miten sinne joukkueen tietoihin voi lisätä jonkun kuvan etc.?

Supporter-maksun maksamalla, jolla saa muutakin pikkukivaa peliin, ei tosin mitään pelillistä etua, itselläni oli tuo supporteri jonkin aikaa, jos vaan ylimääräistä rahaa se pari kymppiä löyty niin mikäpä ettei...

Millä tavalla tuossa vaikuttaa se, että mihin maahan joukkue on rekisteröity vai vaikuttaako mitenkään?

training_day sanoi:
Millä tavalla tuossa vaikuttaa se, että mihin maahan joukkue on rekisteröity vai vaikuttaako mitenkään?

Jokainen rekisteröi joukkueensa siihen maahan, mistä itsekin on. Poikkeusluvan voi saada, mutta sitä pitää erikseen pyytää.

En usko, että sillä on sen kummempaa merkitystä.

Hippa sanoi:
Jokainen rekisteröi joukkueensa siihen maahan, mistä itsekin on. Poikkeusluvan voi saada, mutta sitä pitää erikseen pyytää.

En usko, että sillä on sen kummempaa merkitystä.

Näin ajattelinkin, mullakin on nyt joukkue odotuslistalla. saapa nähdä koska saa oman joukkueen :)

Tuohon alkuperäiseen kysymykseen vielä, kyllähän se osallistuminen kiinnostaa, kunhan saan sen oman joukkueen ja vähän tuntumaa peliin.

Joo, kyllähän sitä voisi osallistua. Tällähetkellä huima yhden sarjapelin kokemus :rock:

Seiskadivarissa taistellaan urheasti putoamista vastaan :( *kiroaa edellisen valmentajan*

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom