Hassua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fisu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Treenaan aika harvoin kyynärvarsia. Yleensä treenaan aika pienillä painoilla, mutta tänään oli poikkeus. Vedin aivan hiessä tänään viimeiseen asti tangolla kyynärvarret. Sen jälkeen mun kyynärvarret paisui monta senttiä ja tuntui kirjaimellisesti että ne räjähtää :hyper: Ne oli aivan jäykät melkeen ku rautatanko. Sinänsä aika epämielyttävä tunne. Miksei muutkin lihakset reagoi noin?
Miten teillä tuntuu käsissä kun treenaatte kyynärvarsia?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
fisu sanoi:
Treenaan aika harvoin kyynärvarsia. Yleensä treenaan aika pienillä painoilla, mutta tänään oli poikkeus. Vedin aivan hiessä tänään viimeiseen asti tangolla kyynärvarret. Sen jälkeen mun kyynärvarret paisui monta senttiä ja tuntui kirjaimellisesti että ne räjähtää :hyper: Ne oli aivan jäykät melkeen ku rautatanko. Sinänsä aika epämielyttävä tunne. Miksei muutkin lihakset reagoi noin?
Miten teillä tuntuu käsissä kun treenaatte kyynärvarsia?
Minäkin treenaan liian harvoin rannerullauksia ja kyllähän forkut on sen jälkeen aika jökissä. Mun mielestä se on aika kiva tunne :D
Kaikki huippukehonrakentajat ja muutkin nousujohteiset treenaajat taitaa olla vähän sado-masokisteja..

Joo, mullakin tulee kyynärvarret aina tollasiks, kun treenaan niitä. Aivan tönköiksi ja pullistuneiksi.

Saapas sanoi:
Minäkin treenaan liian harvoin rannerullauksia ja kyllähän forkut on sen jälkeen aika jökissä. Mun mielestä se on aika kiva tunne :D
Kaikki huippukehonrakentajat ja muutkin nousujohteiset treenaajat taitaa olla vähän sado-masokisteja..

onhan se vähän hassu tunne. sen jälkeen mikään ei tahdo pysyä käsissä, kännykkäki murskaantuu käteen :D

hehe, hauskin tunne on ravistella sheikkeriä rankan hauis/forkku-treenin jälkeen :D

Hieman :offtopic: mutta yksi mukava tunne on kun on etureidet ihan pumpissa ni on pakko kävellä polvet lukossa mulla ainakin jos vähänkään koukistan polvea tuntuu että tippuu jalat alta :D ja portaiden käveleminen jalkatreenin jälkeen on myös aika kivaa :D

Angel of Death sanoi:
Hieman :offtopic: mutta yksi mukava tunne on kun on etureidet ihan pumpissa ni on pakko kävellä polvet lukossa mulla ainakin jos vähänkään koukistan polvea tuntuu että tippuu jalat alta :D ja portaiden käveleminen jalkatreenin jälkeen on myös aika kivaa :D
sama täällä. tietääpähän että treeni on menny perille :thumbs:

Zone-sarja -42%
Ei siinä montaa sarjaa tarvita ku on forkut pakkautunu ihan koviks. Huippu tunne. Samanlaisen ku sais joka lihakseen... :evil: Täytyy sanoo että rannerullaukset on tästä syystä yks mun lempiliikkeitä. Sitten vaan kädet toistepäin ja yläpuolet käsittelyyn. Jaloista sen verran, että varsinki alaspäin on kiva kävellä portaita ku jalat ei jaksa oikeen ottaa vastaan ja meinaa pettää alta. Ylöspäin käveleminen varsin raskasta sekin. Huomenna selkä-hauis-päivä ja treenin päätteks forkkujen kimppuun :kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on eniten kommentteja tullu kavereilta kyynärvarsista vaikka en koskaan treenaa niitä erikseen. Tosin lähtökohta oli semmoset pelkkää luuta olevat tikut.

Kerran kävi silleen että kun olin kantanut hankalanmuotoista ja painavaa esinettä puoli kilsaa, niin heräsin yöllä siihen että kyynärvarteni oli helvetin kipeä, en saanut millään nukuttua uudestaan ja kokeilin siihen kylmää ja kuumaa mutta vasta burana auttoi.

Kannattaa muistaa että forkut rasittuu monissa liikkeissä.Itselläni pääsi molemmat tulehtumaan :david:

tuttu tunne toi saatanallinen pumppi forkuissa. Mutta kuten Windir sanoi, kannattaa olla varovainen niitä treenatessa, ne saa rasitusta muutenkin jo paljon. Eli ei mitään järjetöntä sarjamäärää. Mulla ainaki on 3 sarjaa rannekääntöä toiminut ihan mukavasti.

Back
Ylös Bottom