- Liittynyt
- 19.11.2002
- Viestejä
- 696
Eli tarina on seuraavanlainen:
Mikäli esim. hakisin ulkomailta Lotus Elisen, tms. urheiluauton, joka on ainoa laatuaan rekisteröity Suomessa, mihin perustuu tulliviranomaisen arvioima "pyyntihinta" Suomessa?
Vastaavan koneen / ominaisuudet omaaviin sisarmerkkeihin/-malleihin, kenties?
Millaisia vasta-argumentteja voin sitten laittaa tulevaan valitukseeni, onko kellään kokemusta tällaisesta rumbasta, että autoon on tullut reilusti "lapinlisää", ainoastaan sen harvinaisuuden takia??
Vero-% pitäisi olla jo hyvissä ajoin selvillä, kiitos autoveromuutoksen...
Mikäli esim. hakisin ulkomailta Lotus Elisen, tms. urheiluauton, joka on ainoa laatuaan rekisteröity Suomessa, mihin perustuu tulliviranomaisen arvioima "pyyntihinta" Suomessa?
Vastaavan koneen / ominaisuudet omaaviin sisarmerkkeihin/-malleihin, kenties?
Millaisia vasta-argumentteja voin sitten laittaa tulevaan valitukseeni, onko kellään kokemusta tällaisesta rumbasta, että autoon on tullut reilusti "lapinlisää", ainoastaan sen harvinaisuuden takia??
Vero-% pitäisi olla jo hyvissä ajoin selvillä, kiitos autoveromuutoksen...