hartioitten leveys

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mun mielestä leveät hartiat ovat kombo seuraavista: Isot olkapäät, leveä selkä ja hyvät epäkkäät. Imo kaikkien pitää olla kunnossa, jotta näyttää leveältä, eikä tyhmältä.

Ne, mitkä yhdistävät sun niskan olkapäihin. Ts. isot epäkkäät kun puhutaan "härkäniskasta".

Tossa vielä kuva epäkkäistä

Traps2.JPG

oon niin laiska että että en viitsi söörtsiä käyttää nii kysäsempä että mitkä liikkeet ottaa epäkkäisiin? ja millä liikkeillä itse niitä reenaatte?

Mulla on sellanen Jouko Ahola tyylinen kaljapullo hartialinja, eikä se siitä miksikään muutu:itku:

No niin varmaan... :rolleyes:

joukoback_th.jpg

Jokke Aholalla on kapeat hartiat ihan parhaimmillaankin, varmaan voinee porukka laittaa kuvia jos löytyy, tuo yksi kuva ei paljoa kerro. Epäkkäät kaamiat. Voimaa paljon. Mutta hartioissa ei leveyttä kamalasti.

RRKalle sanoi:
Jokke Aholalla on kapeat hartiat ihan parhaimmillaankin, varmaan voinee porukka laittaa kuvia jos löytyy, tuo yksi kuva ei paljoa kerro. Epäkkäät kaamiat. Voimaa paljon. Mutta hartioissa ei leveyttä kamalasti.

Tätä mä tarkotin, mä voin saada massaa hartioihin, mutta jos ne on kapeet niin ne on kapeet:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tumppu nykyään samaa luokkaa kuin faijalla:

ahola_sos.jpg

Jos on joskus 52 ollu niin ei ainakaan enää

Multa löytyy 4 Aholan nimmaria, 1 Jån Pal Sigmarssonin, Halmeen, 4 Janne Virtasen + Rakel Liekin:whip:

Okei, mutta hartialinja tuskin on ihan Aholan näköinen. ;)

köpöö sanoi:
oon niin laiska että että en viitsi söörtsiä käyttää nii kysäsempä että mitkä liikkeet ottaa epäkkäisiin? ja millä liikkeillä itse niitä reenaatte?
Jos nyt puhutaan koko epäkäslihaksista (Trapezius) niin yläosia treenataan spesifisesti olankohautuksilla. Enimmistön ei tarvi näitä erikseen treenata jos ohjelmassa on raskaita maastavetoja.
Epäkkäiden keski ja alaosat treenautuvat niissä selkäliikkeissä, joissa lavat liikkuvat toisiaan kohti, eli pääasiassa kulmasoudun eri variaatiot.

Back
Ylös Bottom