Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästäkin asiasta on väännetty 100 kertaa niin helvetisti. Tämä on mun mielipiteeni ja sen perustan ihmisen anatomiaan. :piis:
Kuulun tähän ryhmään jolla hartiat on ja pysyy kapeana. Mave,kulmis,leuat ja viparit ei levene selkä ei, paksunee kyllä. Luulis 3 vuodessa jotain tarttuvan jos näin olis eli geenit ratkaisee.
Salilla näkee aika usein porukkaa jotka alottaa ja jo muutaman kuukauden päästä jengillä hartiat leviää.
Eli pitäiskö tästä topicista saada sellainen kuvan, että jos on luonnostaan kapeat hartiat ja luuston keihtys on melkeinpä (tai kokonaaan) pysähtynyt, ei hartiat paljoakaan tästä levene? Joku heitti jopa iän, että 25- ikävuoteen asti vielä voi leventää hartioita?
Itse ainakin oon kuullut, että 25 vuoden ikään saakka luusto ei enää kasva...
Eli siis mulla on nyt alkanu kolmas vuosi luuston kasvussa?JEEEEEEEE!!!;)
Siis jos luuston kasvu alkaa 26v?
no joo, ei herneitä.
Tajusin kyllä mitä tarkoitit.
Juuh :lol2:. Siis tarkoitin juuri että luusto lopettaa kasvamisen 25 -vuotiaana. :D
Mulla tulee varmaan aina olemaan sellaset massahartiat, koska en usko, että leveyttä tulee paljon enää lisää. Onhan se vähän kornia kun kaikilla kavereilla jotka ei ole salia nähnykkään niin on joku 5-10 senttiä leveemmät hartiat. Geeneistä se on kiinni, mutta kapea harteisuus ei estä voiman ja massan tulemista Mitä niillä leveillä henkari harteilla tekee? ; )