Hartialihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PERUNAA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä ongelma olisi yksinkertaisuudessaan tämmöinen, toisesta hartialihaksesta(vaiko epäkäs?) puuttuu se tärkeä "pala".
normaali tilassa se ei näy mutta kun pistää hartiat etiä päin ni eron todellakin huomaa :(

Niin että millähän liikkeillä siihen toiseen lihakseen nyt saisi pattia kasvamaan?
Ja jos viitsitte ni semmosia liikkeitä että mitä voi tehä näillä kotivehkeillä...

Aiheen vierestä ja tuohon edelliseen liittyen, monellako salilla olette törmänneet nuihin "Trap Bar" -hässäköihin? itse olen pari kertaa tuollaista kokeillut, helpotti kyllä turvallisen maastanoston suorittamista. Voisi olla hyväkin kun ei tarvitse huolehtia tangon pysymisestä lähellä. Sali oli muistaakseni Saksassa.

Just joo, olis pitäny lukee tarkemmin toi sun postaus. En tajunnut että kyse oli epäsymmetrisyydestä, siihen ei mun tietämyksellä vastausta löydy, maalaisjärjellä voisi kuvitella että lisäämällä toisen käden toistoja voi jotain apua löytyä. Mene ja tiedä.

Maastaveto on mulle hyvä trapezius-liike.

Edit: Jaa juu joo eli en huomannu minäkään kattoa tarkemmin. Siinä onkin kovin miettimistä miten epäsymmetrisyys parannetaan. Itse en ole perehtynyt, sais ny ees jollekkin puolelle massaa, vaikka sitten vaan vasemmalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom