- Ikä
- 34
Ei vittu, päivän paras. Hyvin sä vedät! :D
No joo, meni vähän yli ja se oli sellanen heitto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vittu, päivän paras. Hyvin sä vedät! :D
Eikös tässä nyt käynyt Ollin kannalta ihan hyvin? Jos ei kerran kaveria kiinnosta toimia ryhmän jäsenenä ryhmän säännöillä, niin nyt ei sitten enää tarvitse tämän kauden aikana niin tehdä.
Työkseenhän ne sitä tekevät, jos siitä liksaa saavat. Menes itse työmatkalla edustamaan noin. "Hyvin meni luento vaikka vähän käsi täris, nyt sitten edustetaan firmaa juomalla perseet." Reissun jälkeen voi vaikka vittuilla pomolleen kun on niin hyvä liksa ettei edes pelisääntöjä tartte noudattaa. Voi käydä kokeilemassa vaikuttaako muut reissun tekemiset jos hoitaa hommansa (hyppynsä tai luentonsa) muuten hyvin. Urheilijat edustavat sekä joukkuettaan että maataan.Mun mielestä asetelma on ihan vituillaan kun urheilijoita ei kunnioiteta.
Itse olen sitä mieltä että jos on varaa tehdä jotain niin älköön siitä kukaan valittako(tai ainakaan siis varteen otettavasti toki kateellisia aina on). Suurin osa huippu-urheilijoista vetää sellasta liksaa että ne voi ihan hyvin tehdä mitä lystää. Ja jos pärjää lajissaan ei pitäisi olla mitään väliä mitä muuten tekee.
Eipä ne säännöt paljon tuntuneet tuolla kiinnostavan.Hehee, oletpa sä nyt viisas.
Ehkä Olli ei tarkottanu ettei halua olla joukkueessa mukana tai toimia ryhmän säännöillä. Ehkä nuo sen tyhmät heitot "Marvailalle ei kiinnosta enää hypätä" oli vituksessa heitettyjä uhkailuja.
Niin ne ajat muuttuu...
Ennen Seppo Räty kertoili, joskus pikkupäissäänkin, haastattelujen lomassa kaljan juonnista, pimpsasta tai muuten vaan kiroili. Ja kaikilla oli hauskaa, kaikki otti ne jutut huumorilla eikä kukaan pahemmin loukkaantunu. Suomalainen mies tunnisti itsensä Seppo Rädystä.
Toista on nykyään, joku kiroilee TV:ssä ja kaikki on sekasin. Rätykin on nykyään juntti sika, koska suomalaiset eivät halua enää olla juntteja. Tosiasia on kuitenkin, että voimailulajit ja autourheilu kiinnostaa, sekä olut maistuu, mutta suomalainen ei halua olla juntti. J. Hynysen sanoin: "Nauramme lehdissä Matti Nykäsestä kertoville jutuille, tajuamatta, että Nykänen-nimen tilalle voisi hyvin olla Meikäläinen."
Jooh, tiedän, että Ollin ja Rädyn "tapaukset" ovat eri juttuja, mutta pientä pohdintaa kuitenkin...
Täh!? Normi työreissu. Ainahan sitä tien päällä otetaan illalla, kun ei edes itse tarvi maksaa, vaan vastapuoli maksaa taikka sitten pistetään lasku firmalle. Et ole tainnut työreissuja tehdä?Työkseenhän ne sitä tekevät, jos siitä liksaa saavat. Menes itse työmatkalla edustamaan noin. "Hyvin meni luento vaikka vähän käsi täris, nyt sitten edustetaan firmaa juomalla perseet."
Täh!? Normi työreissu. Ainahan sitä tien päällä otetaan illalla, kun ei edes itse tarvi maksaa, vaan vastapuoli maksaa taikka sitten pistetään lasku firmalle. Et ole tainnut työreissuja tehdä?
Varsinkin lennoilla vedetään minkä ehtii. Meikän pomo varsinkin kiskoo niin kaksin käsin ettei tosikaan.
Tulee ihan Nykänen mileen nosta kommenteista. Mattikin taisi todeta rattitörttöilyjen jälkeen jotain tällaista: "En ole ajanut humalassa autoa, moottoripyörää tai mitään muutakaan, enkä tule koskaan ajamaankaan."
nykäsen tyyli mut älyllisesti valovuosia edellä
Myöntää ylinopeuden, mutta ei rattijuopumusta.
http://www.mtv3.fi/urheilu/makihyppy/uutiset.shtml/arkistot/makihyppy/2008/07/675179