Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asiaa että joku pistää tuon tiukkapipoisen ammattiurheilun läskiksi. Vituttaa tuollaiset jännittäjät ja siveyden sipulit, saatana. Vielä enemmän vituttaa ihmiset jotka suhtautuu ammattiurheiluun jollain ylisuurella vakaumuksella.
Ts., sääntöjen rikkominen on tosi jees ja ihqua?
Taidan lähteä kotiin. Vitut tässä töitä edes simuloimaan, mää oon erityinen ja mua koskee vaan mun säännöt.
Harrin kannattaisi kasvaa vielä muutama vuosi kotona. Jos tekee väärin, otetaan rangaistus kiltisti vastaan, ei vittuilla julkisuudessa kuin pieni lapsi.
Onko tässä nyt uusi Matti Nykänen?:D
Niin, itse asiassa sinäkään et voi tietää, mitä siellä on oikeesti tapahtunu. Onko siellä otettu kippoa ja kuin monta naista on ollu kierrossa, varmaa vaan on, että jossain on oltu.
Ei tästä mun mielestä mitään katastrofia saa millään aikaan. Olli kuitenkin hoiti sen päätehtävänsä, eli mäen hypäämisen ilman mitään sanomista. Vieläpä erittäin hyvin.
Voidaan kitistä, että nehän on mäkihyppääjiä eikä mitään mediapellejä, mutta se ei vaan ole ihan niin mustavalkoista, median käsittely on yksi osa ammattiurheilua. On paljon ammattiurheilijoita, jotka se osaa hoitaa loistavasti ilman mitään turhaa venkulointia ja sitten on näitä, jotka eivät osaa. Vaikka kuinka joku asia vituttaisi niin miksi pahentaa sitä heittämällä vettä median myllyyn...:down:
Siksi, koska Ollilla kiehu jostain syystä täysin yli + tuut Suomeen, jossa hirvee hässäkkä päällä asian tiimoilta + tyhmät toimittajat juoksee perässä ja kyselee tyhmiä + nuori jamppa, joka ei ole tottunu tommoseen mediatenttiin ja mylläkkään. Totta kai se on vain, ja pelkästään Ollin vika, jos poistuu luvatta johkin pilden perään. Mutta tuskin Olli ihan tahallaan "pistää lisää vettä myllyyn", vaan täysin vittuuntuneena lauko tommosia typeryyksiä.
Näin ei tietysti sais toimia(ja varmaan joku Purtsi tuleekin kohta heittämään kommenttia aiheesta urheilija&roolimalli), mutta nyt vaan kävi näin.
Niin ja tuo sitten parantaa tilanteen? On antanu haastatteluja ennenkin, tosin ei toki vastaavassa tilanteessa..
Mika1979 sanoi:Itellä ei kyllä edes mielessä koko roolimalliajatus vaan ihan vaan raha. Urheilijoilla on sponsoreita ja niissä sopimuksissa on urheilijalla tiettyjä velvotteita, ja niistä tärkein sponsorin silmissä on nimenomaan median käsittely. Puhumattakaan sitten näistä liiton sponsoreista.. hölmöilemällä tarpeeksi voi olla muidenkin lehmä ojassa kuin vain Harri-pojan...
Et taida ymmärtää. En tainnut sanoa, että tuo jotenkin parantaa tilannetta? Vaan ihan helvetin tyhmäähän tommosia juttuja oli heittää minunkin mielestä.
Joo, ja on antanu haastatteluja joo. Jani Uotilalle ja Jari Porttilalle hypyn jälkeen, mutta tuo hässäkkä on ihan eri maata. Eli turhaan edes mainitsit tota asiaa.
Olet varmaan Harri Ollin sponsori, jos kerran tämä asia näin kovin huolettaa? :D
No voi vittu, mikä teini tuo jätkä. On se hienoa, että osaa kiroilla ja uskaltaa sanoa pahasti isoille sedille. Toivottavasti ei pääse enää kertaakaan joukkueeseen mukaan, hypätköön saatana takapihalla minisuksilla.
Henkisesti taasen voisi luulla että paljon nuorempi, vaikken toki tunne kyseistä herraa, epäilen vaan että tuota mxm tarkoitti teinillä.Vuotta nuorempi kun sinä.
Henkisesti taasen voisi luulla että paljon nuorempi, vaikken toki tunne kyseistä herraa, epäilen vaan että tuota mxm tarkoitti teinillä.
Lueppas poju se koko viesti.Yhen ''haastattelun'' perusteella...:dance: