Harri Olli lyttää kovin sanoin lajijohtaja Marvailan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Asiaa että joku pistää tuon tiukkapipoisen ammattiurheilun läskiksi. Vituttaa tuollaiset jännittäjät ja siveyden sipulit, saatana. Vielä enemmän vituttaa ihmiset jotka suhtautuu ammattiurheiluun jollain ylisuurella vakaumuksella.

Kyllä!! Täydet propsit Ollille kommenteista ja muutenkin asenteesta. Vittu jos alkavat hikistelemään tuon asian kanssa ja rankomaan Harria ihan turhasta. Minä ainakin arvostan urheilijoita jotka kykenee tekemään muutakin kuin olemaan jotain vitun roolimalleja joka paikassa.

Asiaa että joku pistää tuon tiukkapipoisen ammattiurheilun läskiksi. Vituttaa tuollaiset jännittäjät ja siveyden sipulit, saatana. Vielä enemmän vituttaa ihmiset jotka suhtautuu ammattiurheiluun jollain ylisuurella vakaumuksella.

Juuri näin.

Ts., sääntöjen rikkominen on tosi jees ja ihqua?

Taidan lähteä kotiin. Vitut tässä töitä edes simuloimaan, mää oon erityinen ja mua koskee vaan mun säännöt.

Harrin kannattaisi kasvaa vielä muutama vuosi kotona. Jos tekee väärin, otetaan rangaistus kiltisti vastaan, ei vittuilla julkisuudessa kuin pieni lapsi.

Ts., sääntöjen rikkominen on tosi jees ja ihqua?

Taidan lähteä kotiin. Vitut tässä töitä edes simuloimaan, mää oon erityinen ja mua koskee vaan mun säännöt.

Harrin kannattaisi kasvaa vielä muutama vuosi kotona. Jos tekee väärin, otetaan rangaistus kiltisti vastaan, ei vittuilla julkisuudessa kuin pieni lapsi.

Niin, itse asiassa sinäkään et voi tietää, mitä siellä on oikeesti tapahtunu. Onko siellä otettu kippoa ja kuin monta naista on ollu kierrossa, varmaa vaan on, että jossain on oltu.

Ei tästä mun mielestä mitään katastrofia saa millään aikaan. Olli kuitenkin hoiti sen päätehtävänsä, eli mäen hypäämisen ilman mitään sanomista. Vieläpä erittäin hyvin.

Niin, itse asiassa sinäkään et voi tietää, mitä siellä on oikeesti tapahtunu. Onko siellä otettu kippoa ja kuin monta naista on ollu kierrossa, varmaa vaan on, että jossain on oltu.

Ei tästä mun mielestä mitään katastrofia saa millään aikaan. Olli kuitenkin hoiti sen päätehtävänsä, eli mäen hypäämisen ilman mitään sanomista. Vieläpä erittäin hyvin.

Totta siinä mielessä, että ei voi tietää tarkasti mitä on tapahtunut ja media nyt tietysti paisuttelee pientäkin juttua..

Totta sekin, että mäen hyppääminen on se päätehtävä, mutta tuolla tasolla kilpailtaessa on Harrillekin moneen kertaan kerrottu ja ohjeistettu kuinka median kanssa tulee toimia. Ja toi maikkarin pätkässä kuvattu "juoksuhaastattelu"... Naapurin 5-vuotias tenavakin olisi suoriutunu siitä paremmin. Lajijohdon niskoille on turha vierittää syytä. Voidaan kitistä, että nehän on mäkihyppääjiä eikä mitään mediapellejä, mutta se ei vaan ole ihan niin mustavalkoista, median käsittely on yksi osa ammattiurheilua. On paljon ammattiurheilijoita, jotka se osaa hoitaa loistavasti ilman mitään turhaa venkulointia ja sitten on näitä, jotka eivät osaa. Vaikka kuinka joku asia vituttaisi niin miksi pahentaa sitä heittämällä vettä median myllyyn...:down:

Voidaan kitistä, että nehän on mäkihyppääjiä eikä mitään mediapellejä, mutta se ei vaan ole ihan niin mustavalkoista, median käsittely on yksi osa ammattiurheilua. On paljon ammattiurheilijoita, jotka se osaa hoitaa loistavasti ilman mitään turhaa venkulointia ja sitten on näitä, jotka eivät osaa. Vaikka kuinka joku asia vituttaisi niin miksi pahentaa sitä heittämällä vettä median myllyyn...:down:

Siksi, koska Ollilla kiehu jostain syystä täysin yli + tuut Suomeen, jossa hirvee hässäkkä päällä asian tiimoilta + tyhmät toimittajat juoksee perässä ja kyselee tyhmiä + nuori jamppa, joka ei ole tottunu tommoseen mediatenttiin ja mylläkkään.

Totta kai se on vain, ja pelkästään Ollin vika, jos poistuu luvatta johkin pilden perään. Mutta tuskin Olli ihan tahallaan "pistää lisää vettä myllyyn", vaan täysin vittuuntuneena lauko tommosia typeryyksiä.

Näin ei tietysti sais toimia(ja varmaan joku Purtsi tuleekin kohta heittämään kommenttia aiheesta urheilija&roolimalli), mutta nyt vaan kävi näin.

Siksi, koska Ollilla kiehu jostain syystä täysin yli + tuut Suomeen, jossa hirvee hässäkkä päällä asian tiimoilta + tyhmät toimittajat juoksee perässä ja kyselee tyhmiä + nuori jamppa, joka ei ole tottunu tommoseen mediatenttiin ja mylläkkään. Totta kai se on vain, ja pelkästään Ollin vika, jos poistuu luvatta johkin pilden perään. Mutta tuskin Olli ihan tahallaan "pistää lisää vettä myllyyn", vaan täysin vittuuntuneena lauko tommosia typeryyksiä.

Niin ja tuo sitten parantaa tilanteen? On antanu haastatteluja ennenkin, tosin ei toki vastaavassa tilanteessa..

Näin ei tietysti sais toimia(ja varmaan joku Purtsi tuleekin kohta heittämään kommenttia aiheesta urheilija&roolimalli), mutta nyt vaan kävi näin.

Itellä ei kyllä edes mielessä koko roolimalliajatus vaan ihan vaan raha. Urheilijoilla on sponsoreita ja niissä sopimuksissa on urheilijalla tiettyjä velvotteita, ja niistä tärkein sponsorin silmissä on nimenomaan median käsittely. Puhumattakaan sitten näistä liiton sponsoreista.. hölmöilemällä tarpeeksi voi olla muidenkin lehmä ojassa kuin vain Harri-pojan...

Niin ja tuo sitten parantaa tilanteen? On antanu haastatteluja ennenkin, tosin ei toki vastaavassa tilanteessa..

:david:
Et taida ymmärtää. En tainnut sanoa, että tuo jotenkin parantaa tilannetta? Vaan ihan helvetin tyhmäähän tommosia juttuja oli heittää minunkin mielestä.

Joo, ja on antanu haastatteluja joo. Jani Uotilalle ja Jari Porttilalle hypyn jälkeen, mutta tuo hässäkkä on ihan eri maata. Eli turhaan edes mainitsit tota asiaa.

Mika1979 sanoi:
Itellä ei kyllä edes mielessä koko roolimalliajatus vaan ihan vaan raha. Urheilijoilla on sponsoreita ja niissä sopimuksissa on urheilijalla tiettyjä velvotteita, ja niistä tärkein sponsorin silmissä on nimenomaan median käsittely. Puhumattakaan sitten näistä liiton sponsoreista.. hölmöilemällä tarpeeksi voi olla muidenkin lehmä ojassa kuin vain Harri-pojan...

Olet varmaan Harri Ollin sponsori, jos kerran tämä asia näin kovin huolettaa? :D

:david:
Et taida ymmärtää. En tainnut sanoa, että tuo jotenkin parantaa tilannetta? Vaan ihan helvetin tyhmäähän tommosia juttuja oli heittää minunkin mielestä.

Joo, ja on antanu haastatteluja joo. Jani Uotilalle ja Jari Porttilalle hypyn jälkeen, mutta tuo hässäkkä on ihan eri maata. Eli turhaan edes mainitsit tota asiaa.

Ymmärsin toki, sinä et tainnu ymmärtää että kommenttini oli vain kysymysmuodossa ollut tokaisu..

Olet varmaan Harri Ollin sponsori, jos kerran tämä asia näin kovin huolettaa? :D

En toki :D Mutta tiedän kyllä miten nuo kuviot menee...;)

No voi vittu, mikä teini tuo jätkä. On se hienoa, että osaa kiroilla ja uskaltaa sanoa pahasti isoille sedille. Toivottavasti ei pääse enää kertaakaan joukkueeseen mukaan, hypätköön saatana takapihalla minisuksilla.

No voi vittu, mikä teini tuo jätkä. On se hienoa, että osaa kiroilla ja uskaltaa sanoa pahasti isoille sedille. Toivottavasti ei pääse enää kertaakaan joukkueeseen mukaan, hypätköön saatana takapihalla minisuksilla.

Vuotta nuorempi kun sinä.:rolleyes:

Vuotta nuorempi kun sinä.:rolleyes:
Henkisesti taasen voisi luulla että paljon nuorempi, vaikken toki tunne kyseistä herraa, epäilen vaan että tuota mxm tarkoitti teinillä.

Tästä vielä puuttuis, kun olis koto Suomessa tyttöystävä odottamassa :D
Jos meikäläinen olis esim. Ponssen johtaja, niin oisin soittanu Ollille ja sanonu, et nyt Ponssen lakki päähän, kun tuut ulos koneesta. Eikös julkisuus, kuin julkisuus ole vain hyvästä? :D
Tälläisiä lisää, jopa alkaa mäenlaskukin kiinnostamaan :rock:

Kyllä huippu-urheilijalla pitäisi sen verran olla selkärankaa ettei lähde yörientoihin kesken kilpailuviikonlopun. Jos Olli tämän johdosta pudotetaan joukkueesta väliaikaisesti niin mielestäni päätös on oikeutettu. Joukkueen yhteisiä sääntöjä on noudatettava ja se että kilpailu meni Ollin yöreissusta huolimatta hyvin ei muuta asiaa. Tuon haastattelun perusteella ei uskoisi että kaveri on yli kahdenkymmenen, mutta tuossa tilanteessa olisi voinut muillakin tulla sammakoita suusta kun toimittajalauma juoksee kintereillä kysymyksineen. Eikö Olli kommentoinut vuosi sitten myös näitä mäkijoukkueen asioita. Kyseessä taisi olla kritiikki Nikusta kohtaan.

Tämä on taas niin tätä. Jos kyseessä olisi ollut vaikka Seppo Räty, niin ei olisi tälläistä haloota. Lapsellista ehkä, mutta täältä propsit tuollaisille persoonille jotka sanoo suoraan miltä tuntuu. Julkisuudessa hyssyttelijöitä on ihan liikaa. Nyppii jo muutenkin tarpeeksi MTV3:n, iltapaskojen jne. sensaatiohakuinen uutisointi aiheesta kun aiheesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom