Harri Olli lyttää kovin sanoin lajijohtaja Marvailan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eniten mua tossa tapauksessa mietitytti nuo urheilutoimittajat. Eikö ne valmistaudu yhtään? Jotenkin tyhmän näköistä, kun reportterit kävelevät vierellä mikit ojossa ja yks toimittaja kysyy "Joitko?" tms. joka kymmenen metrin välein.

Tapaus itsessään ei kiinnosta. Oliko tuo Olli se joukkueen huumorimies? Ei oikein irronnut tällä kertaa.

Nakkasin pätkän ainakin tuonne videothreadiin joku hetki sitten.

Jospa Harri Olli haluaakin seurata Matin jalanjälkiä legendaariseen "Kojonkoski on persereikä"- tyyliin :rolleyes:

Edit: ja tuo median tyyli kyllä kieltämättä kannustaakin sellaiseen

Taisi olla naisissa. Kyllähän nyt tuon tason urheilija tietää että alkoholin kanssa ei läträtä ennen kisoja, mutta jos pääsee paineet purkamaan niin voi jopa parantaa suoritusta ;)

Mielenkiintoinen ratkaisu joukkueenjohdolta päästää kokematon urheilija kännissä toimittajalauman raadeltavaksi ilman minkäänlaista esiliinaa.

Ehkä miestä ollaan potkimassa tarkoituksella joukkueesta pysyvästi ja halutaan varoittavaa esimerkkiä muille, mutta en sitten tiedä miten muiden nuorten hyppääjien moraaliin vaikuttaa, kun näkee että mokannut joukkueenjäsen jätetään heitteilleen.

Aivan mahtavia heittoja! Jotenkin hauskaa kun näiden kuivien suomalaisurheilijoiden rinnalle saadaan vähän lisäväriä!
Vittu teidän kanssa! :D:kippis1:

Ou jee. Onko tuo nyt jotenkin ihmeellistä että nuoren kundin tekee mieli tehdä jotain muutakin kuin nyssöttää neljän seinän sisällä? Ei se mattinykäseksi ja räkäräikköseksi tee jos ajattelee välillä muutakin kuin lajiaan. Tapauksesta nyt en tiedä kovin paljoa, mutta liioittelulta kovasti vaikuttaa koko juttu ja kommentit ovat sitten median provosoimia. Luulisin.

Maikkarin video on parempi.;)
http://www.mtv3.fi/urheilu/makihyppy/uutiset.shtml/arkistot/makihyppy/2008/02/615793

Tais Harri olla ottanu vähän enemmänkin kun puolikkaan punkkulasin.
Taitaa kieltämättä olla huumormiehiä, putoilin aika hyvin sen vastauksille ja kommenteilleen.

Toimittaja: Ketä on todennäköisin vaihtoehto Nikusen tilalle?
Harri Olli: Kai sinne joku löytyy..:D

Mikä vitun kilpailukielto:D

Vaikka kuinka vituttais niin luulis vähän harkitsevan mitä suustaan päästää. Ehkä oli nuorelle jannulle kasautunu vähän liikaa paineita. Harmi, jos tuollaiseen kaatuu ura, vaikka silloin nyt voi syyttää vaan itseään.

Mies käy yhden illan jossain ja ollaan heti lynkkaamassa ja ristimässä nykäseksi. Noiden v***n apinoiden oli tarkoitus vain saada Olli räjähtämään kameroiden edessä. Nojoo, pitäähän Ollillakin sääntöjä noudattaa jne, eli itse aiheuttanut soppansa.
Itse näin Ahosen kerran eräässä juottolassa tuoppi kädessä kiskomassa spaddua posket lommolla ja kuuntelemassa hevimusiikkia. Mieshän on itse vihtahousu!

Tosiaan vaikea ruveta sanomaan juuta tai jaata, kun ei oikein tapauksesta tiedä mitään. Veikkaan, että tarjolla on ollu piparia, joten totta kai nuori mies lähtee sillon omille teilleen. Tuntuu jotenkin median liiottelulta...

Itse näin Ahosen kerran eräässä juottolassa tuoppi kädessä kiskomassa spaddua posket lommolla ja kuuntelemassa hevimusiikkia. Mieshän on itse vihtahousu!

Ahonen onkin vanha kunnon tervakeuhko! Vetäny koko uransa ajan röökiä, tosin jokunen kuukausi sitten vissiin lopetti... Teki sen vaan fiksusti piilossa, ettei kukkikset pääse itkemään, kuinka huonoa esimerkkiä näyttää meijän pikku-Tanelille.

"Mä sanon Marvailalle, että
runkkaa
jos et muuten saa":hyvä:

Oikee meininki, urheilijatkin on ihmisiä, ja hyvä pano on taatusti arvostettavampi juttu kuin jokin pellinpala :rock:

berstdorfiin viikonlopun lentomäen MM-kisoihin matkaavasta Suomen joukkueesta ainakin Harri Olli on pomminvarmassa kunnossa. Kun muu joukkue kertoi keskiviikkona kuulumisiaan lehdistötilaisuudessa Tuusulassa, keräili pommiin nukkunut Olli itseään sängyn pohjalta.

- Kuten me kaikki tiedämme, on Harri Olli boheemi kaveri, mäkijoukkueen päävalmentaja Tommi Nikunen virnuili.

- Soitin Harrille antaakseni ajo-ohjeita, ja hän kysyi, mitä kello on. Kotonaan hän väitti olleensa, Nikunen kiemurteli.

Kokonaisuutena Suomen joukkueen vire on Nikusen mukaan viimeistä silausta vailla huippuaan.

- Hyvältä näyttää, mutta Willingenin cup-kisa viikonloppuna näytti tason olevan tällä hetkellä huikean. Koko kisan voi voittaa kymmenisen hyppääjää, joten pienet asiat ja henkinen kantti ratkaisevat, Nikunen jatkoi.
Lappi tuuraa unikekoja

Jos Harri Ollia nukuttaa vielä Saksassakin, on hyvä, että matkaan lähtee myös varamies Arttu Lappi.

- Kisat hypätään kuitenkin illalla, Lappi totesi Ollin helpotukseksi.

- Luojan lykky, ettei Harri kisaa yhdistetyssä, jossa hypätään aamulla, valmentaja Janne Väätäinen jatkoi piikittelyä.

Kaikesta huolimatta joukkuetoverit uskovat Ollin vireeseen.

- Toivottavasti Harri on nyt levännyt tarpeeksi. Eiköhän hänelle silti jotain sanktiota keksitä, Janne Ahonen hymyili.

(MTV3-STT)

Pientä kuittailua vähän joka suunnalta.:whip:

Naurettavaa, että turhat käyttäytymis- ja etikettisäännöt estävät hyviä urheilijoita urheilemasta.

Vähän ihme hommaa, jos voi kilpailukiellon antaa siitä ettei satu nukkumaan oikeassa paikassa.

Ja tuosta haastattelusta ei paljoa kannata johtopäätöksiä tehdä. Ei tainnut hirveästi kiinnostaa lausuntojen antaminen. Ois nuo toimittajat voineet antaa olla rauhassa. Alkaa vituttaan katsoa edes tollasta, kun ahdistellaan toista joka ei selkeästi ole tottunut olemaan kameroiden edessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom