Harri Haatainen portsarina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
ironchef sanoi:
EIKU pojat Ninqu OI-KEES-TI Voisittex te mennä ulos?
211065_kiso.jpg

EI Vakuuttais Mua Auktoriteetilla, Ei sitten tippaakaan. Sorry...

No tuskinpa Harria ulosheittäjäksi on sinne ravintolaan palkattu... Luulenpa että siellä muut hoitaa "kriisitilanteet" ja Harri on mannekiininä hankkimassa lisää asiakkaita...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Auktoriteetti on se mikä on kaikista tärkein pokehommissa. Eihän siitä haittaa ole jos on jujutsu kunkku, mutta vääntämään joudut enemmän. Uskokaa nyt hyvät ihmiset että paras laji portsarille on bodaus. Mitä isompi, sen vähemmän on fyysisiä töitä ja jos niitä tulee, on vastus yleensä niin tuhannen päissään, ettei siinä ole edes tarvetta voimaa käyttää.

Ja maltti valttia ja puhumalla pääsee pitkällä, kaveri on ainakin pärjännyt ihan hyvin ja se on mun mittanen (175) ja painaa alle 70 kiloa. Tosin enemmänkin ollut massatapahtumissa kuin mitä ravintolan ovella. Itelläkin ois tarkotus toi järkkärikortti hankkia jos vähän jotain pientä lisäansiota sillointällöin sais. Onko pakkiksen porukkaa ollut muuten koskaan järkkäreinä jossain festareilla tai vastaavissa??

Heh, Harri ovella, niin muijien määrä 4-kertaistuu, koska ne haluaa nähdä mallipoikaa.......
Vielä kun saisi Pöyhösen samaan paikkaan, niin mäkin alkaisin käydä siellä ;-)))

Eihän noi keihäänheittäjät sa edes treenata liian isoja lihaksia. Ovat jo tiellä heitossa. Pitää olla myös nopea. Repäsyvoimaa noilla on ihan kivasti. Eräs tuttuni treenasi kovaa keihäänheittoa nuorempana ja pärjäsi kohtuullisesti. Ei trapeeksi ja esim kädenväännössä oli taustasta hyötyä.

Se eniten ihmetyttää miten jotkut Seppo Rädyt ja Kimmo Kinnuset on sitä keihästä paiskonneet? Joku Korjus oli oikein keihäänheittäjän näköinen. Täisivat olla pojat vain pahansisuisia... ...rrkele!

VelttoV sanoi:
Se eniten ihmetyttää miten jotkut Seppo Rädyt ja Kimmo Kinnuset on sitä keihästä paiskonneet? Joku Korjus oli oikein keihäänheittäjän näköinen. Täisivat olla pojat vain pahansisuisia... ...rrkele!

Se on varmaan se karjuminen mikä sen keihään sai lähtemään karkuun ;)

[Myönnän, että Harrin, Simon ja muiden julkkisten uskottavuus ovimiehenä ei kaikille riitä, se on varma. Mutta yhtä varmaa on, että Haatainen pesee salituloksissa mennen tullen tämänkin threadin arvostelijat.

Haataisen mitat on muuten 186/85. Zeleznyn 186/77.[/QUOTE]

Tietääkö joku haataisen tuloksia??

oon nähny harrin kerran salilla, mutta en pahemmin kiinittänyt huomiota mite isoja romuja se nosteli. kyllä reenaminen oli enemmän pumppi tyylistä ku voiman hekemista . muistelisin että harri oli taka kyykystä ottanu joskus reilu 200kg. muista tuloksista en tiiä.
ois tosiaan iha kiva kuka tietäis esim.harrin penkki tuloksia ym..

ruikelo sanoi:
oon nähny harrin kerran salilla, mutta en pahemmin kiinittänyt huomiota mite isoja romuja se nosteli. kyllä reenaminen oli enemmän pumppi tyylistä ku voiman hekemista . muistelisin että harri oli taka kyykystä ottanu joskus reilu 200kg. muista tuloksista en tiiä.

joo KAUHEESTI kiinnostais kyllä noi tulokset... ;)

ja ei muuta kun harrista lisää :kuvia:

ruikelo sanoi:

Eikö keihäänheittäjät juuri voimaa hae? Ja se massa hidastaa heitä? Voin olla väärässäkin :david:

joo olet oikeilla jäljillä JEPPE82. jos kasvaa "suuret" lihakset niin liike radat heikkenee ja nopeus häviää.toki vähän pitää olla lihastakin mutta ei liikaa.
sitähän minä ihmettelinkin,ku se reenasi pumppi tyylillä, eikä hakenu kyllä voimaa yhtään. no kyllähän se huomaakin :) hehe

Aika vähän on urheilulajeja, joissa on hyötyä lihasten koosta. Urheilussa teho/paino-suhde on tärkeää eli kokoonsa nähden mahdollisimman voimakas. Jälkimmäinen on sitten lajista riippuen räjähtävää voimaa, nopeus- tai kestovoimaa.

Halvari tiivisti minusta ajatuksen loistavasti, kun häneltä kerran kysyttiin, millainen olisi ihanteellinen kuulantyöntäjä. "Valtavasti voimaa ja samalla mahdollisimman pienet lihakset (suoritusta haittaamassa)".

rafael30 sanoi:
Jossain vastaavissa, eli yleisötapahtumissa vaikka kuinka paljon.

Kun vaan saan sen kortin niin täytyy pitää silmät auki ja lähtee kans messiin!! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom