Harri Haatainen portsarina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
ironchef sanoi:
Mihin vähät lihat on kadonneet???

Ollaan oltu samalla salilla muutaman kerran, ei sillä oo kyllä paljoo massaa ollukkaan. Tehtiin melkein samoilla sarjapainoillakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Matti on tullut mulle kerran baarissa ollessaan itkemään kun asiakkaat häiritsevät, sanoin, notta sitä se tekee kun on julkkis. Siellä se veti Moottoritie on kuuma ja mulla oli elämäni paskin ilta ovella. Siinä herahti kyynel jos toinenkin kun kuuntelin sitä biisiä, oli jotakuinkin tyhjä olo, tässäkö mä nyt sitten olen 27 vuoden jälkeen.

mastersofkaraok.jpg

Joka kerta naurattaa toi Lord of the Drinks-kuva... Kattokaa tota Matin intensiivistä ilmettä mikrofoni kädessä. HAHAH! :)

Hartsa on ovella varmaan todella pelottava. olis kiva nähdä se käskyttämässä jotain pihalle. Sillä olis yhtä paljon käsky voimaa kuin göran porvalilla poliisina... (suora lainaus göranilta: Hei pojat oikeesti rauhottukaa vähän)

Haataisella ei ole mitään vaikeuksia poistaa tavallista punttisalivoimailijaa ravintolasta. Voima ratkaisee ja kyky käyttää sitä. Kuinkahan moni ovella seisova pönäkkä vahtimestari saa esim. kyykystä 200kg nostettua?

Mitä tulee uskottavuuteen, kannattaa muistaa Simo Rantalainen. Eikös hän toiminut pidempiä aikoja portsarina Helsingissä?

no eikös sen rantalaisen uskottovuus tullut miehen nyrkkeily taustasta?? Haataisen uskottavuus ongelma tulee miehen(naisen) malli touhuista. Mitenkä 200kg kyykky vaikuttaa siihen ketä sieltä ravintolasta lähtee ja ketä ei?? Ja mitä varten sieltä pitäisi poistaa tavallinen punttisalivoimailija??

Purtsi sanoi:
Minulla on järjestysMIEHEN kortti, ja seison mielelläni näissäkin hommissa, mutta en joka ilta. Kyllä urheilu on mun ykkösjuttu, Harri naurahti. :hyper:

IMHO, Harri on naurettava kynäniska.........

:lol2:

Oottakohan te vähä ny ilkeitä Harri-poijalle...?

Ja muistaakseni poke ei tartte välttämäti erityisesti voimaa, sujuvat puheenlahjat yleensä riittää ellei vastassa oo totaali-känniääliö ja tahi spiidipää. Ei tietysti pateista haittaa oo. Ite luotan tekniikkaan.

teemal sanoi:
Oottakohan te vähä ny ilkeitä Harri-poijalle...?

Ja muistaakseni poke ei tartte välttämäti erityisesti voimaa, sujuvat puheenlahjat yleensä riittää ellei vastassa oo totaali-känniääliö ja tahi spiidipää. Ei tietysti pateista haittaa oo. Ite luotan tekniikkaan.

Auktoriteetti on se mikä on kaikista tärkein pokehommissa. Eihän siitä haittaa ole jos on jujutsu kunkku, mutta vääntämään joudut enemmän. Uskokaa nyt hyvät ihmiset että paras laji portsarille on bodaus. Mitä isompi, sen vähemmän on fyysisiä töitä ja jos niitä tulee, on vastus yleensä niin tuhannen päissään, ettei siinä ole edes tarvetta voimaa käyttää.

P.R.I.E.S.T sanoi:
no eikös sen rantalaisen uskottovuus tullut miehen nyrkkeily taustasta??

Harrastus se lähinnä oli. Itselleni ei muistu muuta mieleen kuin ottelu Jari Sarasvuota vastaan tv:ssä.

Myönnän, että Harrin, Simon ja muiden julkkisten uskottavuus ovimiehenä ei kaikille riitä, se on varma. Mutta yhtä varmaa on, että Haatainen pesee salituloksissa mennen tullen tämänkin threadin arvostelijat.

Haataisen mitat on muuten 186/85. Zeleznyn 186/77.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom