- Ikä
- 37
ironchef sanoi:Mihin vähät lihat on kadonneet???
Ollaan oltu samalla salilla muutaman kerran, ei sillä oo kyllä paljoo massaa ollukkaan. Tehtiin melkein samoilla sarjapainoillakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ironchef sanoi:Mihin vähät lihat on kadonneet???
Mike sanoi:Matti on tullut mulle kerran baarissa ollessaan itkemään kun asiakkaat häiritsevät, sanoin, notta sitä se tekee kun on julkkis. Siellä se veti Moottoritie on kuuma ja mulla oli elämäni paskin ilta ovella. Siinä herahti kyynel jos toinenkin kun kuuntelin sitä biisiä, oli jotakuinkin tyhjä olo, tässäkö mä nyt sitten olen 27 vuoden jälkeen.
MarsVolta sanoi:No löytyhän sieltä Miken Dimmu Borgir levyjen välistä yks hyväkin levy. Modern Talking Greatest hits mix!!!
Purtsi sanoi:Minulla on järjestysMIEHEN kortti, ja seison mielelläni näissäkin hommissa, mutta en joka ilta. Kyllä urheilu on mun ykkösjuttu, Harri naurahti.
ironchef sanoi:EIKU pojat Ninqu OI-KEES-TI Voisittex te mennä ulos?
teemal sanoi:Oottakohan te vähä ny ilkeitä Harri-poijalle...?
Ja muistaakseni poke ei tartte välttämäti erityisesti voimaa, sujuvat puheenlahjat yleensä riittää ellei vastassa oo totaali-känniääliö ja tahi spiidipää. Ei tietysti pateista haittaa oo. Ite luotan tekniikkaan.
P.R.I.E.S.T sanoi:no eikös sen rantalaisen uskottovuus tullut miehen nyrkkeily taustasta??
eldd sanoi:Haataisen mitat on muuten 186/85. Zeleznyn 186/77.