Harri Forsberg

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sorry Mike, Tarkoitukseni on päivittää tänne pakkikselle tietysti ahkeraan kunhan pääsen vauhtiin tässä tauon jälkeen ja materiaalia saan kuvattua Pakkis on paras kanava saada näkyvyyttä mut tarkoitukseni ei ollut mitenkään hyväksikäyttää vaan tuoda tietoisuuteen jatkoa ajatellen. Tossa kuvassa alunperin oli nimi mut jotain on mennyt pieleen mun säätämisellä kun kuva hävisi ja jouduin laittamaan sen itse tonne jolloin nimi jäi pois.(ei osaaminen riitä muokkaukseenMut ylläpitoon lähti jo heti silloin viesti ja he korjaa asian heti pikimmiten taas entiselleen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- - - Updated - - -

Jalkaräpiköintiä WFC:llä, huono on kunto mut mä mikään juoksia olekkaan:)Tossa muutama video ja blogissa lisää saa arvostella pommejahan noi kyykyt on mut ku ei o voemoo jarruttoo.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
thänks! Täysillä yritetään kun yhtään ei ole vara antaa etumatkaa, Noi setit puuduttaa kapulat hyvin. Tänään menny ku paskat housussa ku sen verran hellät paikat. Tais toi GHR upota rankasti takaosastoon.
 
Herätellääs tätäkin paikkaa henkiin kun kerran jälleen kisataan (jos kuntoon päästään) :) Tossa pikku hypnoottinen videoclippi ja koitetaas pitää jatkossa jotain älämölöö lisää.
 
Niin ja tietysti jotain hikistä kuntokuvaa, classikki ukoltahan toi näyttää mut katotaan se lajinvaihto sit joskus :)
IMG_2401.JPG
 
Paljos nyt tuleva kisapaino ja paljonko oli offi paino ?
Paljonko oli samat mitat viime kisakaudella?

Jokaisessa kisassa 2013 ja nyt ollaan puntarilla oltu karvan alle 90 koska tankkaus mulla on kestänyt aina sen 4-5 päivää, alimmillaan ollaan käyty nyt keväällä 87kg mut silloin olin tooodella tyhjä.
Pyrin aina sihen että ennen tankkausta paino olisi jossain 88-89 niin sit saa rauhassa ladata. Offipaino pyörii siellä 105 ja lorkeimmillaan 110kg eli aivan turhan paljon. Saas nähdä nyt miten teen koska voi olla et mennään lyhyellä tankilla jos paino jää liian lähelle 90kg
 
Meinaakko pitääkkin samoissa lukemissa jatkossa,vai sit jatkossa kisat +90kg ?

Jos olis 10v nuorempi ni sit vois ollakin et nälkä olis niin suuri että havittelisin isoja massoja mutta nyt olen tyytyväinen painooni / sarjaani ja sitä hiomalla voin aina tehdä pieniä parannuksia kuntooni. Niinkuin Otti Kiivikas sanoi mulle et löydä oma sarjasi ja tee sinne täydellinen paketti. Mun mittasella +90 pitäis tahkota jo niin kova määrä lihaa et huh huh.
Tietysti koskaan ei pidä sanoa et ei koskaan :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom