Harri Forsberg

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@Mike

Helevetin siisti toi vapari noin!

Tuossa onkin ideaa jatkon kannalta. Eri miljöössä kuvata vapareita. Useasta kulmasta ja usealla kameralla. Olen vapaaehtoinen seuraavan kerran! :D
Tuun tekemään näitä jatkossa, seuraavat sitten keväällä. Ja toki Herra O. sitten kun oot taas kisakuosissa uuden vaparin kera.
 
Ilo oli katsella, kun poikasi jo nuorena tykkää salilla käydä :) Toivottavasti kipinä säilyy. Oletko tehnyt itse hänelle jotain ohjelmia vai treenaileeko omillaan ? Ruokailussa ilmeisesti olisi parantamista, mikäli oikein ymmärsin.
Paljonko muuten on pojalla ikää ?

Miten muuten Salolahden Juuso sijoittui Lahden kisoissa ?

Henkka 16v innostu tuossa parivuotta sitten treenailemaan ja on nykyään vankasti sitä mieltä et joskus lavalle noustaan:)Ja laji minne kannustan on CBB. Tosiaan kun tuon ruokapuolen saisi kuntoon niin kehitys olisi toista luokkaa mutta Henkka on aina ollut pieniruokainen ja itse olin just samanlainen. Sai syödä mitä vaan ja miten paljon vaan niin läskiä ei tullu kroppaan ei sit millään. Tilanne muuttuu sit parikymppisenä:)

Omilla suunnitelmillaan treenailee ja niillä opeilla mitä täältä on aina käydessään saanut. Kuten videoilta näkyy niin kova ja periksiantamaton on ja treenitekniikat ja puhtaus on huippua, itsellä se ei tuolloin välttis ollu:) Se mikä on oikeasti parasta on että kun salihommat tuli kuvioon niin kaikenlainen turha on jäänyt pois, enään ei niitä tuossa iässä tehtyjä (itsekin)virheitä joita saa katua myöhemmin tule ollenkaan ja itsetunto kasvaa silmissä ja saanut huippu ja järki kavereita salilta. Eihän Henkalla toi puntti ole ainut vaan mukana on erittäin vahvasti kiinnostus autoihin ja varsinkin tuning ja muut nopeet menopelit.
Kannustan itse parhaani mukaan jatkamaan koska se hyöty mitä tämä on tuonut tullessaan on niin järkyttävän suuri näin isän näkökannalta eikä kehon rakentajan silmillä.

Juuso tais olla viimonen:/ mutta ei viimeset kisat:)
 
Tuun tekemään näitä jatkossa, seuraavat sitten keväällä. Ja toki Herra O. sitten kun oot taas kisakuosissa uuden vaparin kera.

Näistä vaparivideoista tulee Mikelle seuraava aluevaltaus selkeesti, ihan huippua työtä ja kun noita pääsee lisää tekemään niin uskon et tulee uskomattoman mageeta materiaalia jatkossa.
Helvetti ku jo pelkästään ton takia tekis mieli vetää ittesä ensvuonna uudestaa kisakuntoon:)
 
Ramilla noita sotavammoja jo niin paljon et varmasti posee vaikuttaa omalta osaltaan. Mut kaikkinensa oli kovia ukkoja noi kärkipään hemmot.
 
Foppa bongattu tänään tampereen marusekissa sushia vetämässä. Tais hyvin maistua? :D. Ite olin ekaa kertaa niin meni 47 palaa :)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom