Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuun tekemään näitä jatkossa, seuraavat sitten keväällä. Ja toki Herra O. sitten kun oot taas kisakuosissa uuden vaparin kera.@Mike
Helevetin siisti toi vapari noin!
Tuossa onkin ideaa jatkon kannalta. Eri miljöössä kuvata vapareita. Useasta kulmasta ja usealla kameralla. Olen vapaaehtoinen seuraavan kerran! :D

Ilo oli katsella, kun poikasi jo nuorena tykkää salilla käydäToivottavasti kipinä säilyy. Oletko tehnyt itse hänelle jotain ohjelmia vai treenaileeko omillaan ? Ruokailussa ilmeisesti olisi parantamista, mikäli oikein ymmärsin.
Paljonko muuten on pojalla ikää ?
Miten muuten Salolahden Juuso sijoittui Lahden kisoissa ?
Ja laji minne kannustan on CBB. Tosiaan kun tuon ruokapuolen saisi kuntoon niin kehitys olisi toista luokkaa mutta Henkka on aina ollut pieniruokainen ja itse olin just samanlainen. Sai syödä mitä vaan ja miten paljon vaan niin läskiä ei tullu kroppaan ei sit millään. Tilanne muuttuu sit parikymppisenä
Se mikä on oikeasti parasta on että kun salihommat tuli kuvioon niin kaikenlainen turha on jäänyt pois, enään ei niitä tuossa iässä tehtyjä (itsekin)virheitä joita saa katua myöhemmin tule ollenkaan ja itsetunto kasvaa silmissä ja saanut huippu ja järki kavereita salilta. Eihän Henkalla toi puntti ole ainut vaan mukana on erittäin vahvasti kiinnostus autoihin ja varsinkin tuning ja muut nopeet menopelit.
Tuun tekemään näitä jatkossa, seuraavat sitten keväällä. Ja toki Herra O. sitten kun oot taas kisakuosissa uuden vaparin kera.

livee Olympia amateur
http://powerproshow.ru

Kovia ukkoja on guest posettamassakin.