Harrasteautot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Punisheri voi etsiä mulle tommosen 2 gen alkupään ss camaron jossa on +300 heppaa(vituttaa jos on räyhäkän näköinen ja sit joku 200hp :() ja on priima kunnossa ja hintaa kotona max 17te :) mielellään alle sen 15 t eken.

Jos oot tosissas sen autonhankinnan suhteen ja sulla on tuo budjetti käytettävissä niin voin antaa sinulle sen tutun yhteystiedot niin pääset hänen kanssaan katselemaan tarjontaa jenkkilän suunnalta. Mutta ihan "huvikseen" ei viitsi näitä välittäjiä vaivata, eli vain siinä tapauksessa että olet päätöksen auton hankkimisesta tehnyt ja olet tosissasi. Kyllä tuolla budjetilla sen sällin kautta löytyy varmasti haluamasi kampe tuohon budjettiin kunhan sen ei tarvi olla priimakuntoinen 2gen Charger, Challenger tai Cuda.
 
Juu, mää vielä tutkin ja ihmettelen , nolo ostaa auto jos ei tajua mitä ostaa :). tuun kattoon sitä sun autoa niin poristaan sitten niistä välittäjistä :)
 
Maalipinta taitaa olla helepoimmasta päästä korjata. Ei muuta ku tonni-pari maalarille kouraan. Ikävä jos väri on oikea mutta auto on muuten susi, ja saa pitkin maailmaa haalia talvet osia siihen että saisi tien päälle.
 
Vaikka itsellä ei jenkkimuskelia ole koskaan ollutkaan, niin uskon että maalipinnan ja tekniikan korjaukset ovat niitä helpoimpia mitä voi olla. Jenkkeihin varsinkin. Mutta jos koriin joutuu tekemään ruostekorjauksia tai sisustasta puuttuu pisteosia, niin sitten korjaaminen menee vaikeammaksi. Varsinkin noiden sisustan pisteosien etsiminen on kallista ja vaikeaa. Yleensä kun pisteosat tuppaavat puuttumaan juuri sen takia että niitä on vaikea saada.
 
anteeksi tyhmyyteni mutta mitä ovat pisteosat?

Joo kyllähän se auton kokonais kunto pitää hyvä olla, tai sitetn on sama ostaa aivan raakile mistä alkaa rakentamaan
 
anteeksi tyhmyyteni mutta mitä ovat pisteosat?

Joo kyllähän se auton kokonais kunto pitää hyvä olla, tai sitetn on sama ostaa aivan raakile mistä alkaa rakentamaan

Jefferson on oikeassa, tekniikan osat on halpoja ja helposti saatavia ja maalauskin on jossakin määrin halpaa. Mutta korin osat on kalliita (nykyään tosin saa uusia puskureita ja peltiosia jne. jälkituotantona melko hyvin). Pisteosat tarkoittaa juuri niitä kaikkia pienen pieniä osasia, kuten alkuperäinen kiekkamittari, katkaisimet, listat jne. :D

Ja oman kokemuksen mukaan sitä halvemmalla pääsee mitä valmiimman auton ostaa. Esim. jos projektikuntoinen auto maksaa 10-15k€ ja valmis 25k€, niin tuo jälkimmäinen on monesti paljon halvempi :D

Kannattaa ostaa siis osiltaan täydellinen auto (tekniikka voi puuttua, niitä kun saa helposti). Helpointa on maalaushommien ja tekniikkahommien kanssa. Jos taas tekniikka on hyvä ja maali mutta kaikki muu paskaa niin kalliiksi tulee.
 
Jos tuohon jenkkiin päädyn niin luultavamminkin en ole mitään entisöinti projektia tekemässä vaan räyhäkän leuhkaa isosti pörisevää toivottavasti äkäistä autoa! Ihan sama onko joku puhaltimen nuppi alkuperäinen vai ei. Taas tuo seckki mese saattaisi olla ihan eriasia.

Tuon nyt tiesin että että yleensä aina on halvempi ostaa valmis kuin projekti mutta johonki se raja olisi aina hinnassa vedettävä
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
http://j-classics.net/index.php?id=27
Meneekö tässä lamput piiloon? Kuvista kyllä näyttäs että ei mene.

Eikö tää ole kuintenkin aika halpa jos on mukamas HEMI? Eikö Hemit ole 426 eikä 440 vai mitenkä se nyt menikään.

edit. mitä nuo 426 ja 440 meinaa, jotain kone tyyppejä? eine ainakaan koneen litra tilavuuteen passaa millään mutta eihän amerikkalaiset mitään taida litroista älyäkkään :)




Pröm pröm... kyllä kelpais
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Zone-sarja -42%
http://j-classics.net/index.php?id=27
Meneekö tässä lamput piiloon? Kuvista kyllä näyttäs että ei mene.

Eikö tää ole kuintenkin aika halpa jos on mukamas HEMI? Eikö Hemit ole 426 eikä 440 vai mitenkä se nyt menikään.

edit. mitä nuo 426 ja 440 meinaa, jotain kone tyyppejä? eine ainakaan koneen litra tilavuuteen passaa millään mutta eihän amerikkalaiset mitään taida litroista älyäkkään :)




Pröm pröm... kyllä kelpais


Kuutiotuumia kuten tuossa mainittiin:

Hemi 426cid = 7.0l
440cid = 7.2l

Tuo Hemi on harvinainen moottori noissa. Mutta tuo sun linkkaama '66 Charger ei kyllä oo Hemi, tietääkseni tuota 1geniä ei edes tehty Hemillä. Ja 440cid ei ole koskaan Hemi vaan normi isolohko, epäilen suuresti että pellin alta löytys 426cid Hemi. Eikä nuo lamput mene tuossa maskissa luukkujen alle. Hemi nyt on yliarvostettu moottori ja kallis. Mutta erikoisuudet maksaa. Oiskohan tuossa 440cid:ssä ollut aikoinaan jos HP versio oli niin nykypäivän heppoissa joku 320hv (sen ajan heppoissa ilmoitetut lukemat HP versiossa 375hv ja six pack kaasareilla varustettuna 390hv) ja Hemissä ehkä 350-370hv (sen ajan heppoissa muistaakseni 425hv). Hemin tunnistaa siitä että tulpat menee venttiilikoppien keskeltä kanteen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
1 gen Chargerit on yleisimpiä Hemi koneella ja myös halvimpia. Toi 425hp Hemistä on todistetusti ihan hömppää. Useampi vakio Hemi on dynotty ja niistä lähtee 500-550hp. Siis konetehoja, ei takapyöriltä.
 
1 gen Chargerit on yleisimpiä Hemi koneella ja myös halvimpia. Toi 425hp Hemistä on todistetusti ihan hömppää. Useampi vakio Hemi on dynotty ja niistä lähtee 500-550hp. Siis konetehoja, ei takapyöriltä.

On ne Hemit näemmä ollut jo noissa -66-67 Chargereissa mutta ei ne nyt kovin yleisiä ole ollut, noin 600kpl on tehty noiden vuosien aikana 426cid Hemillä kun kokonaisvalmistusmäärä ollut noin 53000kpl. ( http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Charger_(B-body) )

Ja tuossa Ilkan laittamassa Chargerissa lukee että Hemi 440, sellaista ei ole. Autohan voi olla alkuperäinen Hemi auto mutta pellin alla varmaan yleisempi 440cid Magnum eli HP versio.

Kovat on lukemat vakio Hemistä, Jenkkilän Chargeri sivustolla tullut pyörittyä pari vuotta suht aktiivisesti eikä edes jenkkipoijjaat oo saanu niistä vakioista aina edes tuota 425hp:ta pihalle konetehoissa. Vähän samaa kielii Wikipediassakin oleva teksti:

"The street Hemi version was rated at 425 bhp (316.9 kW)(Gross) with two Carter AFB carburetors. In actual dynomometer testing, it produced 433.5 horsepower and 472 lb·ft (640 N·m) torque in purely stock form.[4] Interestingly, Chrysler's sales literature[5] published both Gross and Net HP ratings for 1971 (425 Gross HP and 350 Net HP.) "

http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Hemi_engine

Nuo kuuskätluvun heposet kun ei oo sama ku nykypäivän hepat :) Mutta onhan Hemi voimakas kone, en tosin usko että yksikään -60 luvun vakiokuntoinen 426cid Hemi kehittäisi yli 450hv nykypäivän tehoissa. Nuo jälkituotanto 426cid Hemit sen kyllä tekee kun niitä saa rajummilla palikoilla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom