Meillä on tytöt 1.5v ja 9v, itse käyn 3-vuoro töissä hullujen huoneella ja vaimokin treenaa. Sorvaamista on todellakin aikatauluissa kun lapsien harrastukset ja asiat kuitenkin pidetään etusijalla. Lapsilla ei tosin vielä paljoa harrastuksia ole, vanhemmalla sirkuskoulua ja luistelua jonka toteuttaa yleensä kavereiden kanssa läheisellä radalla. Pienemmän kanssa vauvauinti n.1krt vko ja päivittäiset puistohetket.
Yhteen väliin tein aamuvuoroihin mennessä treenini aamuyöllä, aamu on hyvä hetki kun muu perhe nukkuu, siis jos vain itse jaksaa. Toinen on ilta kun muu perhe on nukkumassa/käymässä nukkumaan. Meillä on onneksi duunissa aika tasokas sali jota henkilökunta saa käyttää mikäli ei ole potilasvuoroja ja näitä hyödynnän siten että teen usein iltavuoroon mennessäni siellä treenin ja se ei imaisen paljoa aikaa normiarjesta.
Olen onnistunut pikkuisenkin aikana pitämään 4-6 treeniä viikossa tahtia ja emäntä n.3 treeniä viikkoon.
Ruokapuolella on myös omat säädöt kun ei voi vaatia koko katrasta syömään samaa body-safkaa päivästä toiseen joten itselläni joskus eri ruoat kuin perheellä, ja joutuupa sitä joskus syömään sitä ruokaa mikä enemmistöä miellyttää ja tinkimään omasta hienosäädöstä ravinnon suhteen.
Tuloksia olen silti saanut koko ajan aikaan mutta ajoittain raskastakin sovittaa yhteen kaikki.
Pikkutytöllä on iso kiinnostus isin ilmeisen tärkeisiin treenikamoihin, menee tämän tästä sheikkeri kädessään pitkin asuntoa heilutellen sitä voitonriemuisesti
Onneksi on tämä perhe-elämä kaikkineen....
...aika sisällöttömältä tässä vaiheessa tuntuisi pelkkä bodailu ja lepäily