Harjoitteleminen Hämeenlinnassa!?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
10-Kunto oli ainakin vielä yhdeksän vuotta sitten ihan hyvä treenipaikka. Laitteet oli kovemallekkin treenille.

Silloin oli miehet puuta ja laitteet oli rautaa. :)

joo ittellä on lähin sali tuo piukat paikat ja kovat kundit, tosin tykkään käydä kotona enemmän:wtf: en sit tie miks.. kai mä vaan häpeen mun säälittäviä lihaksia:hyper:

Olin työkeikalla 5 viikkoa H-linnassa ja tuli käytyä aika usealla salilla. Hyvää salia ei taida siellä ollakaan ikävä kyllä. Itse tykkäsin Piukat paikat & Kovat kundit sekä CMS (Fit-Fys) salista eniten. Olin kyllä hämmästynyt kuinka surkea sali tilanne H-linnassa oli :wtf: Jossain 5000 hengen kyläpahasissakin on parempia saleja!

Fit-Fyssiin pääsee kortilla klo 05.00-23.00, mutta se on sit sellanen hieno klubi, joka vaatii jäsenyyden :D

Ainoa mesta missä oli asialliset suihkut ja saunat muut haisivatkin homeelle ja olivat paskasia paikkoja ja ikävä kyllä paskasuus ei ole hoocee salin tunnusmerkki mielestäni.

Asuin Hmlinnassa 7 vuotta enkä käynyt muulla salilla kun Reskalla sijaitsevassa Kuntokeitaassa. Rautaa löytyy riittävästi ja samoin uusia vipuvarsikoneita, jos niitä kaipaa. Hyvää läppää ja saa soittaa omia levyjä. Pesutilat oli rempattu kun kävin viime keväänä fiilistelemässä. Samalla salilla reenaili siihen aikaan kun siellä asuin mm. Aholan Jouko, Tuhkasaaren veljekset, joista toinen ollut kanssa vahvamieskisoissa mukana. Ite tykkäsin kovasti, kannattaa ainakin käydä kattomassa ei siinä mitään häviä. Makuasioista on niin vaikea väitellä.

Höpönlöpö!:) Hämeenlinnassa pitää reenata joko keskarilla tai sitten kunnon salilla! Kuntosali kunnon sali sijaitsee Kantolassa, joka on noin muutaman kilometrin päässä keskustasta. Hinnat ovat kaupalliseksi saliksi halpoja ja siellä harjoittelee suurin osa tnt:n nostajista. Keskuskoulun eli keskarin sali onkin HLT:n sali, oikea perinteinen reenimeininki. Seinät homeessa ja laitteita ei ole nimeksikään. Hinta tuolla on hyvin, hyvin halpa vain 30e vuodessa.

Keskari=Kertakaikkiaan kiinnostava paikka. Pääsenkö jo huomenna treenaamaan vai vaaditaanko joku avain? Mitkäs on Keskarin aukioloajat, onko su auki? Entä mites toi vuosimaksu? Tuskin on kukaan tiskillä vastassa.

Keskari=Kertakaikkiaan kiinnostava paikka. Pääsenkö jo huomenna treenaamaan vai vaaditaanko joku avain? Mitkäs on Keskarin aukioloajat, onko su auki? Entä mites toi vuosimaksu? Tuskin on kukaan tiskillä vastassa.

On kyllä kunnon vanhanliiton mesta toi keskari. Äijjä tunnelma siellä. Kovasti tekis itekin mieli alkaa käymään tuolla kun lyseon kasvatteja oon. Tolla 30e saa mun mielestä oman avaimen? En tosin tiiä, että keneen sit pitäis ottaa yhteyttä.

En tiä lukeeko tätä threadiä enään kukaan, mutta ajattelimpa vielä kirjoitella. Elikkäs siitä Sibeliuksenkadulta löytyy Sirkusta vastapäätä sellainen kuin Anastacium. Ihan siisti paikka (tosin taso laskenut viime vuosina siisteyden osalta roimasti) ja ilmastointikin on ihan jees kesäisin. Aikalailla kone painotteinen sali, mutta saa siellä jokseenkin hyvin pumppailtua. Itse olen alkanut suosia saman omistajan toista salia (Kuntokeidas), kun tuppaa rauta loppumaan tuolta Analta..:evil: Lisäksi on tullut tällainen "back to basics" -vaihe itselleni päälle, eli perusliikkeitä niin saa sitä VOIMAA lisää!!:rock: Saa jäädä tuo pieni hinkuttaminen vähemmälle..:puntti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsellä oli juuri salinvaihto edessä ja harkitsin kuntokeidasta, mutta aukioloajat liian suppeet meikäläiselle. Meikäläisen uusi valinta oli sitten piukat paikat & kovat kundit aulangontie ykkösessä:thumbs:

Kaikenlisäks jos aamupäiväl sattuu treenaileen niin pääsee samantien forströmmille syömään :hyvä:

Itsellä oli juuri salinvaihto edessä ja harkitsin kuntokeidasta, mutta aukioloajat liian suppeet meikäläiselle. Meikäläisen uusi valinta oli sitten piukat paikat & kovat kundit aulangontie ykkösessä:thumbs:

Kaikenlisäks jos aamupäiväl sattuu treenaileen niin pääsee samantien forströmmille syömään :hyvä:

No joo, vähän sama "ongelma" itsellä noiden aukioloaikojen kanssa, kun Hyvinkäällä asti käyn töissä. Saa aina kiirehtiä himaan syömään, että ehtii sit vielä puntille pariks tuntia.:puntti: Mut niillä saleilla olen nyt 4-5vuotta käynyt niin ei ole vaan saanut aikaseks testailla muita. Onkos tää Kovat kundit millainen paikka? Verrattuna esim. Keitaaseen? Eipä tuosta keskustasta olisi nimittäin paha matka käydä sielläkään..:evil:

No joo, vähän sama "ongelma" itsellä noiden aukioloaikojen kanssa, kun Hyvinkäällä asti käyn töissä. Saa aina kiirehtiä himaan syömään, että ehtii sit vielä puntille pariks tuntia.:puntti: Mut niillä saleilla olen nyt 4-5vuotta käynyt niin ei ole vaan saanut aikaseks testailla muita. Onkos tää Kovat kundit millainen paikka? Verrattuna esim. Keitaaseen? Eipä tuosta keskustasta olisi nimittäin paha matka käydä sielläkään..:evil:

täytyy myöntää etten keitaalla ole käynyt :D

Mutta näin parin käynnin perusteella kovat kundit on kyl hyvä paikka. Pari nostolavaa, jossa toisessa myös power rack. Penapaikkoja muutama ja leukoja pääsee useemmassa paikassa vetämään. Lämmittelylaitteita on vaikka minkälaisia (soutulaitteet, crosstrainereita, juoksumattoja). Mitähän vielä. Käy ihmeessä katsomassa. Hintakaan ei kovin paha ole. Normihinnal 240€/6kk (muita en nyt muista).

Nostetaas.

Missäs pääsisi tällaisen yksittäisen lähinnä vapailla painoilla tehtävän treenin vetämään hämeenlinnassa alle vitosella?

Nostetaas.

Missäs pääsisi tällaisen yksittäisen lähinnä vapailla painoilla tehtävän treenin vetämään hämeenlinnassa alle vitosella?

Uimahalli hinnallaan 6,10€ taitaa päästä lähimmäksi vaatimustasi.

Hmh... :jahas:

Ärsyttävää kun kertamaksut on noin jäätäviä. Vaikea reissussa käydä salilla...

En tiedä miten tuolla, mutta ainakaan Lahdessa ja helsingissäkään en ole käynyt yhdelläkään salilla, jossa ei eka kerta olisi ilmainen? Helsingistä kokemusta tosin vain Malmin East Bodysta, mutta sielläkin sai jumpat tehdän Suskin luvalla:)

E: ja jos useamman päivän on reissussa, sittenhän voi jopa 10 kerran kortti tulla kysymykseen..

En tiedä miten tuolla, mutta ainakaan Lahdessa ja helsingissäkään en ole käynyt yhdelläkään salilla, jossa ei eka kerta olisi ilmainen?
On niitä täälläkin. Mieleen tulee 100% varmoina kantolan kunnon sali ja sit reskalla se uudehko sali siellä kellarissa (ei kunto skeida) mitä pitää se kamala mörkö. Salin nimi ei muistu mieleen.

Elite Classic Gym. Ihan siisti paikka ja tutustumiskäynti taisi olla ilmainen. Saliahan pitää siis Teemu Vuorinen, mukava jamppa, suosittelen hämeenlinnalaisille, että käytte vilkaisemassa. Laitteet ovat aivan uudet ja ympäristö on huomattavasti modernimpi kuin kilpailijoilla.

Nostetaas.

Kantolan Kunnonsali on hyvä voimanostosali, ja kertakäynnille tulee hintaa 6,50. Ensimmäinen kerta on kuitenkin ilmainen. Löytyy myös sauna.

Elite Classic Gym. Ihan siisti paikka ja tutustumiskäynti taisi olla ilmainen. Saliahan pitää siis Teemu Vuorinen, mukava jamppa, suosittelen hämeenlinnalaisille, että käytte vilkaisemassa. Laitteet ovat aivan uudet ja ympäristö on huomattavasti modernimpi kuin kilpailijoilla.

Elite ja Forever ovat siistejä paikkoja, joita voi suositella niille, jotka treenaavat lähinnä laitteilla. Sen sijaan voimanosto- tai painonnostotyyppisesti treenaaville ihan viimeisiä vaihtoehtoja.

Kunnonsali, PP&KK ja Kuntokeidas ovat monipuolisia "perussaleja", joissa voi treenata kaikkea painonnostosta bodaukseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom