Tuberkuloosi
Banned
:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
omassa sarjassaan manny on kova, mannylle kyllä iso peukalo siitä, mutta esim. all time p4p listalle ei pääse, mutta jo keskisarjassa tulis abrahamilta noutaja mannylle. ja mannyn lisäksi ei niitä itämaisia nyrkkeilijöitä näy, tiedä sit miks.. ps. ei oo ketää thaikkua p4p top 10 listassa.
heh, ja tässä nähtiin taas näiden ninjojen luonne :D kovasti netissä uhotaan että turpaan tulee jne, kun pyytää sparrimatsia niin heti tulee selityksiä no mutta hei, oon mäki joskus ollut nuori ;) ja kaveri väitti kivenkovaan ettei mitään meriittejä kamppailulajeissa ole, sitteku olisin voinut nimen kertoa että jo googlettamalla löydät tiedot, niin ei kelpaa..
kato 1998 sm-nyrkkeilyjen a-junnujen 60kg sarjan hopeamitallisti, siinä mun nimi. sitä en julkisesti sano, ja editoin tän viestin poissa että kaikki ei mun nimeä kerkeä nähä :D
no niin sitten, epanan salilta löytää, jos tiedät nyrkkeilystä mitään epanan salilt löydät ja a-junnuna hei jumalauta, sillonhan olin vielä nuori ja veterä poika.. ja kato tuloksista mun nimi, en tässä julkisesti sitä sano, tai sitte vaihtoehtosesti sanot sun s-postin niin pistän sen sinne. oikeestaa pistä se sun s.postis tähä, voin sinne pistää mun yhteystiedot että saat mut kii ku oot kirkkonummel tulossa
Joo ja arjalainen rotu on ylivertainen ja mustilla mieheillä on on aivan SAATANAN ISOT! Mitä tohon sparrihaasteisiin tulee niin ehkä jollain ihmisillä on tapana ratkasta asioita muillakin tavoilla ku vetämällä turpaan. Mitä väliä tuberkuloosi sillä on jos joku haluaakin harrastaa hapkidoa? Mitä jos tyyppi ei haluukkaan olla kehän/kadun kovin jannu? Mitä jos kaveri haluukin oppii elokuvapotkuja ja akrobatiaa? Jos epäilet että tyyppi on eksymässä väärän lajin pariin niin miten ois jos vaikka yrittäisit mainostaa niitä omia lajeja etkä vaan toteais että HOMO! Kyllähän mäkin voisin sanoa että Royce jo sen todisti että nyrkkeily on paskaa! Vaan enpä sano kun kato kunnioitan myös toisten harrastuksia (ja itse asiassa nyrkkeilyä noin urheiluna muutenkin). pitää viellä todeta että en mäkään niin hirveessä arvossa pidä noita hojohojo lajeja, mut jos joku niitä haluaa kokeilla ja kenties löytää siitä kivan harrastuksen niin ei se oo multa pois.Sasialaiset ei ikinä tuu menestyyn nyrkkeilyssä, vaikka alkaisi joka äijä nyrkkeileen.