Hapkido

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkiss
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no kyllä mä pystyn lyömään vetoa että nämä "kadunmiehetkin" antavat noille hapkido pelleille kunnon opetuksen. ;) tämä kova jätkä Disgustihan voi käydä kokeilemassa miten hapkido sopii katutilanteeseen, sen verranhan se oli heti vetämässä nokkaa poskelle ja takas nintendon ääreen :hyvä:

no hei, etippä se video missä joku thaikkuboxeri saa pitsakuskilta naamaan :) kyllä tuo hapkido on näitä show(gay)-lajeja, millä ei ole vaparikehissä, eikä kadulla mitään käyttöä. ja itse en ole vapaaottelu fani edes, ainoat kamppailulajit mitä seuraan tiiviisti on nyrkkeily ja kreikkalais-roomalainen piain.

on kamppailulajeja, ja "kamppailulajeja". oppeja haetaan jostai vitun itämaista, vaikka on jo monesti todistettu että länsimaalaiset lajit (poislukien muay thai), ovat maailman kovimpia kamppailulajeja.

eiköhä ne oikeat lajit ole, kb, nyrkkeily, muay thai, bjj, lukkopaini, kreikkelaisroomalainen/vapaapaini, vapaaottelu, sambo, jne.

ja oisin saanu naamaan, heh. en haluais tässä alkaa "saavutuksillani" kehuskelemaan, mutta painista ja nyrkkeilystä on useampi mitalli tulltu blakkariin. mutta jos sparrailla haluat niin mulle käy sekä pystyssä että matossa. :D

VOI HÖNÖ! Just aiemmin sanoin, että vältämättä kaikki eivät hae lajilta vain sitä, että on kulman kovin kundi. Itse enemmän tai vähemmän treenaan myös nyrkkeiyä, subbaria ja vaparia, mutta sähäkkyys, ketteryys ja potkut on kyllä tullut taekwondo- ja hapkidoajoilta, ja olen iloinen että voin sanoa aloittaneeni kamppailu-urani kyseisillä lajeilla.

Ja miksi sä jauhat koko ajan tosta "kovimmasta" kamppailulajista? Kuka vittu on kysynyt mikä on maailman "kovin" laji? Jos joku kysyy minkälainen laji on jalkapallo, niin sanotko sä sille, että "hei se on gay laji, mee harrastaa lätkää"? Vähän nyt järkeä noi sun juttuihin. Luuisi miehellä, joka on menestynyt painissa ja nyrkkeilyssä olevan sen verran älliä päässä, ettei heitä noin urpoja kommentteja..

mä sanoin mielipiteeni tuosta hapkidosta, ihme että nää ninjat vetää aina herneet nokkaan :hyper: ja ihan siks jauhan, että tajuatte että kuinka turha kyseinen laji kuitenkin on, siis onhan varmaan se mukava potkia jonkun sensein kanssa potkutyynyjä ja olla vitun ninjoja, mutta ku lyödään vastaan kaveri joka on kunnon KAMPPAILUlajia treenannut, voi pojat että kyyti on kylmää. ja nuo lajit mitä sanoin, ne ovat kaikista suosituimpia juuri länsimaissa, ja sieltä tuleekin parhaat ottelijat. voihan pohjat noihin lajeihin olla itämaista, mutta parhaat ottelijat noissa lajeissa on länsimaan poikia.

ja onneksi olkoon, olet varmaan tosi kova kamppailija, kova jätkä, ja uskomaton rakastaja! annoit itestäs vitun hyvän kuvan heti puhumalla "kuinka olisi multa tullut naamaan".. tässä näemme kuinka hienoja miehiä nämä lajit vetävät puoleensa, vähän kritiikkiä lajia kohtaan niin puhutaan sakinhivutuksesta, way to go boys! :rock:

ps. joku kerta joku voi todella vetää herneet nokkaan siitä että alat heti erimielisyyksiä tullessa uhoamaan. :D

Niin sun kommentti oli että laji on gay. Se on kyllä aivan paska kommentti. Olisit mielummin sanonu että maailmasta löytyy tukku reipas henkisempiä ja totisempia lajeja. Mite tohon gay hommaan tulee niin miehet trikoissa halimassa on kyl gay.a totisempia lajeja. Mite tohon gay hommaan tulee niin miehet trikoissa halimassa on kyl gay.

ja nuo lajit mitä sanoin, ne ovat kaikista suosituimpia juuri länsimaissa, ja sieltä tuleekin parhaat ottelijat. voihan pohjat noihin lajeihin olla itämaista, mutta parhaat ottelijat noissa lajeissa on länsimaan poikia.

Johtuu juuri siitä, että suurimmassa osassa noista lajeista isoimmat harrastajamäärät ovat Länsimaissa. Jos nyrkkeilyllä olisi yhtä suuret harrastajamäärät Aasiassa niin varmasti sieltä tulisi yhtä kovia ottelijoita.

.. eli eikö nämä sitten lueta länsimaisiksi lajeiksi? :) ja mistäs tommosen tiedon revit että aasiassa ei nyrkkeillä niin paljon kun esim. euroopassa? jotain linkkiä kehään. aasialaiset ei ikinä tuu menestyyn nyrkkeilyssä, vaikka alkaisi joka äijä nyrkkeileen. :)

.. eli eikö nämä sitten lueta länsimaisiksi lajeiksi? :)

Mitä noita sinun viestejäsi luin niin se mielipide tuntui olevan, että kaukoidän kamppailulajit ovat paskaa, mutta ilman niitä lajeja ei olisi muita kuin paini ja nyrkkeily noista sinun "länsimaisista" lajeistasi.

paskaahan ne SUURIMMALTA osalta onkin, mutta onhan sieltä rantautunut länsimaihin todella hyviäkin lajeja. mutta hapkido ei kyllä näihin lajeihin luokittaudu.

kyllä musta tuntuu että näihin itämaisiin lajeihin kuten kung fu, hapkido, mitähän muita näitä onkaan, ei ne lahjakkaat kamppailijat suomessa ja toivottavasti koko länsimaissa hakeudu sinne "opettelemaan kamppailemaan", koska hyvä kamppailija erottaa pelleilyn ja kamppailun. jotka ovat muuten kaksi asiaa kaukana toisistaan.

ja santiago, kyllä mä ne länsimaisiksi lajeiksi luokittelen koska länsimaiset pojat vetelee vinosilmiä yms. dunkkuu 6-0 :)

mä sanoin mielipiteeni tuosta hapkidosta, ihme että nää ninjat vetää aina herneet nokkaan

Ja mä sanoin mun mielipiteeni sun mielipiteestä. Mutta tossahan se tuli jo Interfaililta: kyllä homo homon tunnistaa. Jos sulla ei ole muuta mielipidetta kuin tulla sanomaan, että laji on gay, niin parempi olla sanomatta olenkaan, koska silloin pilaat koko ketjun. Niin kuin olet sen jo tehnyt.

:hyper: ja ihan siks jauhan, että tajuatte että kuinka turha kyseinen laji kuitenkin on, siis onhan varmaan se mukava potkia jonkun sensein kanssa potkutyynyjä ja olla vitun ninjoja, mutta ku lyödään vastaan kaveri joka on kunnon KAMPPAILUlajia treenannut, voi pojat että kyyti on kylmää.

Ei hyvä jumala. Näköjään on luetun ymmärtämisessä vikaa. Miksi kukaan enää sitten harrastaa budolajeja? Miksi ei kaikki taekwondon, hapkidon, aikidon yms. lajien harrastajat siirry nyrkkeilemään ja painimaan?? Voin toistaa itseäni vielä uudestaan: Kaikki ei harrasta lajia, jotta voisi mennä kadulla leipomaan jotain turpaan. Ymmärrätkö sä? Eräs ystäväni on harrastanut jo vuosia yhtä Wushun tyyliä, jossa potkitaan niin perkeleesti. Voin sanoa, että tämä kaveri osaa potkia nätisti ja näyttävästi. Onko ne kaikki potkut sitten aina niin tehokkaita käytännössä? Ei välttämättä, mutta ketä kiinnostaa??

ja nuo lajit mitä sanoin, ne ovat kaikista suosituimpia juuri länsimaissa, ja sieltä tuleekin parhaat ottelijat. voihan pohjat noihin lajeihin olla itämaista, mutta parhaat ottelijat noissa lajeissa on länsimaan poikia.

Tossa lauseessa ei ollut mitään järkeä

ja onneksi olkoon, olet varmaan tosi kova kamppailija, kova jätkä, ja uskomaton rakastaja! annoit itestäs vitun hyvän kuvan heti puhumalla "kuinka olisi multa tullut naamaan".. tässä näemme kuinka hienoja miehiä nämä lajit vetävät puoleensa, vähän kritiikkiä lajia kohtaan niin puhutaan sakinhivutuksesta, way to go boys! :rock:

Kiitos pidän itseäni suht. kovana jätkänä (pitänyt jo ennen kuin aloin kamppailu-urheilemaan) ja monet naiset myös hyväksi rakastajaksi kehuneet. Mä lähinnä kuittailin sun TODELLA vammaseen gay kommenttiin, että jopa minun muutaman vuoden hapkidokokemuksella silloin 90-luvulla olisin potkinut sut takaisin Nintedon ääreen. Koska sun jutuista päätellen, sä et koskaan muuta ole harrastanut kuin Super Mario Karttia.

ps. joku kerta joku voi todella vetää herneet nokkaan siitä että alat heti erimielisyyksiä tullessa uhoamaan. :D

Yleensä uhoan vain niille, jotka se uhoamisen on ansainnut.

.. eli eikö nämä sitten lueta länsimaisiksi lajeiksi? :) ja mistäs tommosen tiedon revit että aasiassa ei nyrkkeillä niin paljon kun esim. euroopassa? jotain linkkiä kehään. aasialaiset ei ikinä tuu menestyyn nyrkkeilyssä, vaikka alkaisi joka äijä nyrkkeileen. :)

Eräs filippiiniläinen Manny Pacquio taitaa olla tällä hetkellä p4p maailman paras NYRKKEILIJÄ. Oot varmaan joskus kuulut sen nimen jossain.

Tässä sulle aasialaista tyylinäytettä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vakuuttavaa tekstiä disgust :) ja jos et usko että tässä on muutakin tehty kun nintendoa pelattu, niin voin kertoa nimeni ja voit tarkistaa saavutukseni kamppailussa. ja myös mut löytää epanan salilta melkein joka arkipäivä, jos sä haluat kattoa kumpi sitä nintendoa menee pelaamaan, niin mulle se sopii vallan mainiosti :)

ja manny on tosiaan poikkeus, muita?

ps. ootellaan että se ottelee floydin kans..

paskaahan ne SUURIMMALTA osalta onkin, mutta onhan sieltä rantautunut länsimaihin todella hyviäkin lajeja. mutta hapkido ei kyllä näihin lajeihin luokittaudu.

kyllä musta tuntuu että näihin itämaisiin lajeihin kuten kung fu, hapkido, mitähän muita näitä onkaan, ei ne lahjakkaat kamppailijat suomessa ja toivottavasti koko länsimaissa hakeudu sinne "opettelemaan kamppailemaan", koska hyvä kamppailija erottaa pelleilyn ja kamppailun. jotka ovat muuten kaksi asiaa kaukana toisistaan.

ja santiago, kyllä mä ne länsimaisiksi lajeiksi luokittelen koska länsimaiset pojat vetelee vinosilmiä yms. dunkkuu 6-0 :)

Nyrkkeily on sitten varmaan filippiiniläinen laji, kun tän hetken paras nyrkkeilijä on sieltä kotosin. Turha tässä on vääntää, kun olet näköjään turhan useasti pudonnut niskoillesi ja ottanut osumaa kuuppaan tuolla kilpaurallasi. Itse muuten harrastan vapaaottelua ja lukkopainia eikä minua kiinnostaisi paskan vertaa harrastaa esim. hapkidoa tai taekwondoa, mutta muitten ihmisten lajivalintoja pitää kunnioittaa eivätkä kaikki harrasta kampailulajeja samoista syistä kuin sinä.

kyllä mä ne länsimaisiksi lajeiksi luokittelen koska länsimaiset pojat vetelee vinosilmiä yms. dunkkuu 6-0 :)

Ei v*ttu oonko mä koko ajan väitellyt tässä jonku pissiksen kanssa? Nyt viimeistaan selvisi, että sä et ole painia ja nyrkkeilyä nähnykään, puhumattakaan "lukuisista mitaleista blakkarissa" ja sulla ei ole edes vielä kivekset laskeutunut.

onhan niitä poikkeuksia :) sanokaa joku yhtä hyvä itämainen nyrkkeilijä kun manny? mä voin kertoo sit ne mun länsimaalaiset..

ja hei disgust, mä odottelen sua sparraamaan, ilmottele ku oot tulossa :D :D

^kerro mulle yhtä hyvä nyrkkeilijä ku Manny. Äläkä sano Floyd, koska se peräänty Manny matsista.

Kiitos en tarvitse sun nimeä. Mä vaan provosoidun ja saatan vahingossa ajaa teidän salille käymään ja sen jälkeen sulle tulee ikävä sun Nintendoa. ;)

Ketjun nimi taisi olla "Hapkido", joten kunnioittakaamme ketjun aloittajaa ja palataan takaisin Hapkidoon. Jos sulla ei ole muuta kerrottavaa, kuin että se on gay laji, niin ole hyvä ja poistu.

onhan niitä poikkeuksia :) sanokaa joku yhtä hyvä itämainen nyrkkeilijä kun manny? mä voin kertoo sit ne mun länsimaalaiset..

Nonito Donaire on toinen kova filippiino ja sitten se yksi thaimaalainen kaveri jonka nimeä en muista, mutta taitaa olla siellä p4p-listan top 10:ssä.

ja hei disgust, mä odottelen sua sparraamaan, ilmottele ku oot tulossa :D :D

Menehän kasvamaan aikuiseksi.

omassa sarjassaan manny on kova, mannylle kyllä iso peukalo siitä, mutta esim. all time p4p listalle ei pääse, mutta jo keskisarjassa tulis abrahamilta noutaja mannylle. :) ja mannyn lisäksi ei niitä itämaisia nyrkkeilijöitä näy, tiedä sit miks.. ps. ei oo ketää thaikkua p4p top 10 listassa.

heh, ja tässä nähtiin taas näiden ninjojen luonne :D kovasti netissä uhotaan että turpaan tulee jne, kun pyytää sparrimatsia niin heti tulee selityksiä :) no mutta hei, oon mäki joskus ollut nuori ;) ja kaveri väitti kivenkovaan ettei mitään meriittejä kamppailulajeissa ole, sitteku olisin voinut nimen kertoa että jo googlettamalla löydät tiedot, niin ei kelpaa..

omassa sarjassaan manny on kova, mannylle kyllä iso peukalo siitä, mutta esim. all time p4p listalle ei pääse, mutta jo keskisarjassa tulis abrahamilta noutaja mannylle. :) ja mannyn lisäksi ei niitä itämaisia nyrkkeilijöitä näy, tiedä sit miks.. ps. ei oo ketää thaikkua p4p top 10 listassa.

heh, ja tässä nähtiin taas näiden ninjojen luonne :D kovasti netissä uhotaan että turpaan tulee jne, kun pyytää sparrimatsia niin heti tulee selityksiä :) no mutta hei, oon mäki joskus ollut nuori ;) ja kaveri väitti kivenkovaan ettei mitään meriittejä kamppailulajeissa ole, sitteku olisin voinut nimen kertoa että jo googlettamalla löydät tiedot, niin ei kelpaa..

Kerro sun nimi. Pakko nähdä minkälainen vatipää siellä nimimerkin takana kirjoittelee. Ja mä hyväksyn sen sparrimatsin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom