Hannele Lauri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hannele Lauri on Suomen Cher. Näyttää 4-kymppiseltä ollessaan 80-vuotias. Tuleekohan se oikeesti paremmalle tuulelle ku näkee peilistä nuoren naaman ja passissa lukee "mummo"?

Voi saatana mikä p33lo :itku:

Kyllä menee kauheamman näköiseksi koko nainen kun tosiaan yrittää matkia Cheriä. Yrittää näyttää LIIAN nuorelta.

Hannele Lauri on ihan hyvä "Prinsessa Ruususen" Pahattaren äänenä. Sopisi kyllä näönkin puolesta rooliin oivallisesti.

.,.

kumpi parempi,käydä lukuisissa leikkauksissa ja sitten näyttää loppujenlopuksi ilmeettömältä kuminukelta (ei ehkä kaikissa tapauksissa), vai sitten vanheta arvokkaasti.

"- Aurinkoa en enää ota ja kuntosalille minua ei saa. Siellä leveillään trimmatulla kropalla, hän paljastaa ennakkoluulonsa."

Voi helvata että voi ihminen olla tyhmä. Mikäli tolle kantturalle nuorekkaana pysyminen on maailman tärkein asia, niin eiköhän salitreeni olis yksi viisaimpia tekoja mitä asian eteen vois tehdä.

Näytti kyllä kasvot niin luonnottomilta, että ei hyvää päivää...
Muutenkin ärsyttävä tapa tunkea se naamansa jokaiseen lehteen.

Olenko vain liian nuori, kun en oikeasti muista hänen tehneen mitään järkevää?
Oliko hän jossain Spede-leffoissa vai wtf?

Hansu on muuten nyt uusintana tulevassa sarjassa "kuumia aaltoja" vielä silleen siististi leikelty, että se ei näytä pahalta. En tiedä koska se sarja on filmattu, ehkä kolme vuotta sitten, mutta sen jälkeen se itsensä silpominen on lähtenyt ihan hanskasta. Esim. sen silmät on mennyt tollasiksi muodottomiksi viiruiksi ja naama on jotenkin pöhöttynyt. Se taisi jossain haastattelussa sanoa, että tää on vaan jotain kohotuksen jälkeistä turvotusta, beats me. Voi olla myöskin lääkkeiden ja viinan tuotosta. Jossain se väitti, että tää kohotus olisi eka, mutta se on ihan paskaa. Jos kattoo jotain 90-luvun lopun juttuja, missä se on, niin ainakin kaulanahka, silmät ja pari botoxia (plus hampaisiin kuoret) on siinä kohtaa jo duunattu, kun sitä kuumia aaltoja on filmattu. Ihan järkyttävä muutos kuitenkin sen jälkeen. Ei oikeestaan tunnistaisi samaksi ihmiseksi ellei tietäisi. Mun mielestä täyttää jo "friikin" kriteerit.

Parempi toikin, että jaksaa huolehtia ulkonöästään. Kaikesta huolimatta Hannelea kattelis mielummin ku keskiverto ~55v ämmää.

tenu sanoi:
kumpi parempi,käydä lukuisissa leikkauksissa ja sitten näyttää loppujenlopuksi ilmeettömältä kuminukelta (ei ehkä kaikissa tapauksissa), vai sitten vanheta arvokkaasti.

Eksää tiä ettei arvokkaasti voi vanheta.Niin ja noi Laurin silmät alkaa olemaan vähän vinossa.Korvan taaksehan ne löysät vedetään...

kimmo2543 sanoi:
Eksää tiä ettei arvokkaasti voi vanheta.Niin ja noi Laurin silmät alkaa olemaan vähän vinossa.Korvan taaksehan ne löysät vedetään...

No kyllä varmasti voi vanheta arvokkaasti. Muistaa vain liikkua ja kuntoilla kohtalaisesti ja syödä terveellisesti, niin näyttää 10-15 vuotta itseään nuoremmalta ja ennen kaikkea luonnolliselta. Aika karmeata on, jos naamaa kiristellään ja kroppa on puoliksi maatunut.

Itsellä on ollut 62 vuotias miesopettaja, joka ei näyttänyt päivääkään 40 vuotiasta vanhemmalta. Mitään kiristelyjä ei ikinä oltu tehty, vaan syynä hyvään kuntoon on terveelliset elämäntavat.

Joo tehkööt mitä tekee mutta julkisuuskuvan perustellaa ihan noita IMO. Nimenomaan julkisuuskuvan.

Ja todellakin, arvokkaasti voi vanheta, mutta naisilla se tuntuu olevan usein pirusti vaikeampaa kuin miehillä. Kyllä mä kuitenkin haaveilen usein sellaisesta ilkeästä nelikymppisestä asianajajanaisesta joka vittuilee ja raapii, mutta viiskymppinen alkaa olla jo mun makuuni liikaa.

Miehet voi olla vanhoina charmikkaita, mutta naiset mielletään usein vaan ryppysiksi ja inhottaviksi. Taas olisi feministeillä töitä... :D

Mä en muista oletko sinä Rinkku tän joskus sanonut, vai joku muu, mutta Hannele on esimerkki ihmisestä joka huoraa elämäänsä juorulehdille. Ihan sama mitä se on tehnyt; käynyt kauneusleikkauksessa, ajanut autonsa lyhtypylvääseen tai jättänyt laskut maksamatta, tärkein syy on aina julkisuus. Hannelelle julkisuus edustaa jotain sellaista ihmeellistä voimaa, joka pitää sen hengissä. Sen takia mun mielestä ei kannata ottaa sen sanomisia kovin vakavasti. Ne kuitenkin ovat toissijaisessa osassa verrattuna julkisuuteen. Oikeasti tosi surullinen tapaus... Sääliksi käy. Mä muistan hänet kuitenkin parhaiten jostain Speden jutuista -80-luvulta, jolloin Hannele näytti vielä ihan normaalilta ihmiseltä.

Pelolla odotan, mihin kaikkeen se on valmis esim. kymmenen vuoden kuluttua pysyäkseen parrasvaloissa.

Luulisi että tuollainen vanhenevan naisen plastiikkakirurgiakierre on henkisesti raskas kun koko ajan pitää tutkia mikä paikka valahtaa seuraavaksi ja sitten miettiä miten sen korjauttaa. Varsinkin kun ihminen mitä todennäköismmin viettää sellaista elämää, joka käy pahasti ulkonäön päälle.

Tuli muuten mieleen, että Kike Elomaa taitaa olla aika lailla samanikäinen Hannelen kanssa, ja loistava esimerkki siitä että punttisalilla (urheilemalla) saa huomattavasti paremman fysiikan kuin veitsellä.

:urjo:
Onneksi en ole täällä ainoa, joka ei tykkää Hannelen tempauksista. On vähän liiankin ulkonäkökeskeinen naikkonen. Minä ainakaan en arvosta noita leikkauksia (eri asia, jos tehdään korjauksia vaikka sairauden tai onnettomuuden takia). Hannelekin olisi paremman näköinen ilman leikkauksia. Tulee jo mieleen, että voiko ihmisellä todella olla noin huono itsetunto! :rolleyes:

Edit: korjailua..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom