Hanna Pakarinen - Euroviisut 2007

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Krissen ukko hypännyt vieraissa? Miksi? Nätti tyttöhän se on, panisin heti enkä edes miettisi yhtään.
EDIT: onhan se tietysti vähän ärsyttävä hahmo

Mun mielestä paras kipale oli ehdottomasti Unkarin veto. Ehkä vähän pidemmän ja voimakkaamman kitarasoolon olis kaivannu..

edit- Mikä noita ranskalaisia oikein vaivaa. Osa edustajista oli jopa vaivautunut opettelemaan muutaman sanan suomea, mutta itserakkaat-paska-ranskalaiset ei voinu puhua edes englantia. Mä vihaan niitä

Parhaat oli:
1. Irlanti
2. Bulgaria
3. Suomi:kuola:

Oli aika epäuskonen olo, kun tajusin, että Serbia oli se rekkalesboballadi. IMO hirvein setti koko viisuissa.

Parasta showssa oli kuitenkin Lordi, Apocalyptica ja Krisse.

edit:
edit- Mikä noita ranskalaisia oikein vaivaa. Osa edustajista oli jopa vaivautunut opettelemaan muutaman sanan suomea, mutta itserakkaat-paska-ranskalaiset ei voinu puhua edes englantia. Mä vihaan niitä
Kuten viisukappaleestakin huomas, niiden englannista ei saa mitään selvää.

Mihin perustuu täällä yleinen mielipide siitä, että englantia puhutaan, mutta ranskaa "mongerretaan"? Siihenkö että Mike sanoi niin?
Ranskan biisissä oli kyllä yksi parhaista kertseistä ellei paras.
Ja kaikkien aikojen toiseksi paras (Lordin jälkeen) viisukin on laulettu ranskaksi.

kyllä ne kreikan taustatanssijat vei voiton :kuola: ps : ranskan viisu oli yllättävän hyvä ja kyllä se latvian voitti

Saiko kukaan selvää mikä Islannin pisteidenjakajan nimi oli? Aivan kammo hyvännäkönen kisuli!!:kuola: :thumbs:
Selvitän asian. Täällä noita sen tasosia kimuleita näkyy tosin vähän joka päivä:rock:

Ilmeisesti minulla on huono musiikkimaku Euroopan mittakaavassa. Oma suosikki Irlanti taisi olla viimeinen. Krisse, Pakarinen ja Apocalyptica veti hyvin :thumbs:

Mihin perustuu täällä yleinen mielipide siitä, että englantia puhutaan, mutta ranskaa "mongerretaan"? Siihenkö että Mike sanoi niin?
Missä Mike väitti, että ranskaa "mongerretaan"? Ei täällä kai muut kuin minä ole väittänyt ranskaa "mongerrukseksi". Mutta hienoa, että edustan sinulle täällä Pakkiksen yleistä mielipidettä. Olen melkeinpä otettu:D

Ranska on mongerrusta siksi, että se minun korviini siltä kuulostaa toisin kuin vaikkapa englanti (syystä että sitä ymmärrän) tai vaikkapa vokaalipitoisempi italia vaikken siitä mitään ymmärräkään.

Meinasin kirjoittaa tänne viestin mun suosikeista/spekulaatioista, mutta löysinkin postin, joka vastas lähes täysin mun mielipiteitä:
Bosnia Herzegovina olisi ollut varmasti viiden parhaan joukossa jos esitys olisi ollut loppu puolella. Tästä biisistä ehkä tykkäsin eniten.
Samaa mieltä. Viime vuonna Bosnialla oli ehkä vielä parempi biisi. Oli kyllä ehdotomasti kaunein kappale, karvat nousi pystyyn.
Ukrainan oli kanssa mielestäni hyvä :nolo: Hymy oli kyllä aika iso kun katselin Ukrainan esitystä :D
No Ukraina oli kylläkin aivan perseestä, mutta hymyilytti ne transutapit silti.
Voitto kyllä meni ihan oikeeseen osoitteeseen, toiset ketkä olisi voineet mielestäni voittaa oli Bosnia Herzegovina, Ukraina ja Bulgaria.
Näiden lisäks (ja Ukrainaa lukuun ottamatta) pidin myös Makedoniasta.
Bulgarian biisistä nyt odotankin huippu miksauksia :kuola:
Ei ehkä viisuissa ollut aivan niin hyvä biisi kuin videolla.. Omaperäinen kuitenkin, ja sen rumpuäijän kasariletti oli tyylikäs :D

Turkki sai aivan liikaa pisteitä. Kyllä huomaa että porukkaa on paljon muuallakin paistamassa pizzaa ja vääntämässä kebab annoksia.
Oli mun mielestä karsintojen huonoin biisi, ehkä Israelin "kantaaottavan" kappaleen jälkeen.
Venäjän veisu oli kyllä taas liian korkealla, ihan oikein että saivat buuauksia. Oikea sijoitus olisi ollut 5-10. Tuollainen venäjän perseen nuolenta lähentelee jo erään suomalaisen keskustelu foorumin keskustelu osiota :)
Mä pidin myös Venäjän korkeaa sijoitusta oikeusmurhana, varsinkin niiden sanoitusten jälkeen. Se ei haittaa jos tanssitytöt vilauttaa vähän paljasta pintaa, mutta piirakan maistelut voi jättää kyllä lyriikoissa mainitsematta.

Parhaimman näköinen esiintyjä palkinnon saa minulta tottakai Moldovan esiintyjä :kuola: Tässä asiassa tuskin tulee pajon mutinaa muilta :) Ihan ok biisikin oli, ainoa ongelma oli vain että tuo kaunistus ei nyt mikään huippu laulaja ollut.
Oli todella hot! Eikä mun mielestä ees mikään hirveän huono laulaja, voitti Hanna Pakarisen samantyylisen esityksen 100-0.

Nyt ensi vuonna se Värttinä veisaamaan sinne niin johan pisteitä tulisi. Se on sopivan pehmeätä musaa näille ulkomaan immeisille. Vähän menevämpi tanssittava biisi värttinältä mitä on ruuditettu hyvällä maulla DJ kikkailuilla niin johan tulisi glooriaa.
Mietin ihan samaa bändiä viisuja katsoessani :D

TOP3:
1) Bosnia
2) Makedonia
3) Serbia
Entisen Jugoslavian maat oli tänä vuonna parempia kuin muut, mutta samalta alueelta tulevat tuskin voi kaikki pärjätä.

On ne ruotsalaiset vaan niin koomisia :D

"Suomen rakas naapuri Ruotsi on mennyt sekaisin Ola Salon ja hänen yhtyetovereidensa huonosta viisumenestyksestä. Viisuvoitosta haaveilleen The Arkin pistesaalis jäi yllättävän niukaksi ja Ruotsin edustaja joutuikin tyytymään 18. sijaan.

Euroviisuissa yleensä hyvin pärjännyt Ruotsi järkyttyi ennakkosuosikkina kisaan lähteneen edustajansa tappiosta täysin. Sinikeltainen kansa ei niellyt tappion karvasta kalkkia, vaan tänään ruotsalainen media on etsinyt kilvan syitä "viisufiaskoon" ja syyttävä sormi osoittaa itään.

Ruotsalaislehti Expressenin mukaan vika oli Ylen huonoissa kuvakulmissa. Ruotsalaiset ovat myös arvostelleet kovin sanoin viisujen äänestyssysteemiä. Perinteiset viisumaat menestyivät tänä vuonna varsin heikosti, Itä-Euroopan juhliessa kärkipäässä.

- Olemme maailman paras bändi riippumatta jostain sontakisoista, Salo raivosi Aftonbladetin mukaan

Suomessa yleensä hyvin viihtyvä The Ark oli todella pettynyt viisuihin. Glamrokkarit eivät edes jaksaneet juhlia Helsingin yössä, vaan haukkuivat bileetkin huonoiksi. Ruotsalaisten tappiosta karvaamman teki varmaan myös se, että kerrankin jopa Suomi sai isomman äänisaaliin kuin länsinaapuri."

lähde: MTV3

haha :D
Ihme sällejä.

Mitä kerrankin Suomi sai? Just viime vuonnahan me ne piestiin kirkkaasti muiden kanssa ;)

Missä Mike väitti, että ranskaa "mongerretaan"? Ei täällä kai muut kuin minä ole väittänyt ranskaa "mongerrukseksi". Mutta hienoa, että edustan sinulle täällä Pakkiksen yleistä mielipidettä. Olen melkeinpä otettu:D

Ranska on mongerrusta siksi, että se minun korviini siltä kuulostaa toisin kuin vaikkapa englanti (syystä että sitä ymmärrän) tai vaikkapa vokaalipitoisempi italia vaikken siitä mitään ymmärräkään.

Etusivulla.
Heil Mike jugend!

Noni mistäs me revitään se uus Hard Rock Hallelujah video? ei oo näkyny yuutuupissa viä... Ai että oli siisti ku tuli siinä Euroviisuje alussa....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom