Ainut huumori mikä löytyy, on tuo akka ite.Minuun tuo Krissen huumori kyllä uppoaa.
Jestas mikä pässi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainut huumori mikä löytyy, on tuo akka ite.Minuun tuo Krissen huumori kyllä uppoaa.
Ainut huumori mikä löytyy, on tuo akka ite.
Jestas mikä pässi.
ois koko akka saanut jäädä kotiin. :curs: ärsyttävä :curs:
Kuten viisukappaleestakin huomas, niiden englannista ei saa mitään selvää.edit- Mikä noita ranskalaisia oikein vaivaa. Osa edustajista oli jopa vaivautunut opettelemaan muutaman sanan suomea, mutta itserakkaat-paska-ranskalaiset ei voinu puhua edes englantia. Mä vihaan niitä
Selvitän asian. Täällä noita sen tasosia kimuleita näkyy tosin vähän joka päiväSaiko kukaan selvää mikä Islannin pisteidenjakajan nimi oli? Aivan kammo hyvännäkönen kisuli!! :thumbs:
Missä Mike väitti, että ranskaa "mongerretaan"? Ei täällä kai muut kuin minä ole väittänyt ranskaa "mongerrukseksi". Mutta hienoa, että edustan sinulle täällä Pakkiksen yleistä mielipidettä. Olen melkeinpä otettu:DMihin perustuu täällä yleinen mielipide siitä, että englantia puhutaan, mutta ranskaa "mongerretaan"? Siihenkö että Mike sanoi niin?
Samaa mieltä. Viime vuonna Bosnialla oli ehkä vielä parempi biisi. Oli kyllä ehdotomasti kaunein kappale, karvat nousi pystyyn.Bosnia Herzegovina olisi ollut varmasti viiden parhaan joukossa jos esitys olisi ollut loppu puolella. Tästä biisistä ehkä tykkäsin eniten.
No Ukraina oli kylläkin aivan perseestä, mutta hymyilytti ne transutapit silti.Ukrainan oli kanssa mielestäni hyvä Hymy oli kyllä aika iso kun katselin Ukrainan esitystä :D
Näiden lisäks (ja Ukrainaa lukuun ottamatta) pidin myös Makedoniasta.Voitto kyllä meni ihan oikeeseen osoitteeseen, toiset ketkä olisi voineet mielestäni voittaa oli Bosnia Herzegovina, Ukraina ja Bulgaria.
Ei ehkä viisuissa ollut aivan niin hyvä biisi kuin videolla.. Omaperäinen kuitenkin, ja sen rumpuäijän kasariletti oli tyylikäs :DBulgarian biisistä nyt odotankin huippu miksauksia
Oli mun mielestä karsintojen huonoin biisi, ehkä Israelin "kantaaottavan" kappaleen jälkeen.Turkki sai aivan liikaa pisteitä. Kyllä huomaa että porukkaa on paljon muuallakin paistamassa pizzaa ja vääntämässä kebab annoksia.
Mä pidin myös Venäjän korkeaa sijoitusta oikeusmurhana, varsinkin niiden sanoitusten jälkeen. Se ei haittaa jos tanssitytöt vilauttaa vähän paljasta pintaa, mutta piirakan maistelut voi jättää kyllä lyriikoissa mainitsematta.Venäjän veisu oli kyllä taas liian korkealla, ihan oikein että saivat buuauksia. Oikea sijoitus olisi ollut 5-10. Tuollainen venäjän perseen nuolenta lähentelee jo erään suomalaisen keskustelu foorumin keskustelu osiota
Oli todella hot! Eikä mun mielestä ees mikään hirveän huono laulaja, voitti Hanna Pakarisen samantyylisen esityksen 100-0.Parhaimman näköinen esiintyjä palkinnon saa minulta tottakai Moldovan esiintyjä Tässä asiassa tuskin tulee pajon mutinaa muilta Ihan ok biisikin oli, ainoa ongelma oli vain että tuo kaunistus ei nyt mikään huippu laulaja ollut.
Mietin ihan samaa bändiä viisuja katsoessani :DNyt ensi vuonna se Värttinä veisaamaan sinne niin johan pisteitä tulisi. Se on sopivan pehmeätä musaa näille ulkomaan immeisille. Vähän menevämpi tanssittava biisi värttinältä mitä on ruuditettu hyvällä maulla DJ kikkailuilla niin johan tulisi glooriaa.
http://yoursay.imdb.com/name/nm2369428/photogallerySaiko kukaan selvää mikä Islannin pisteidenjakajan nimi oli? Aivan kammo hyvännäkönen kisuli!! :thumbs:
Missä Mike väitti, että ranskaa "mongerretaan"? Ei täällä kai muut kuin minä ole väittänyt ranskaa "mongerrukseksi". Mutta hienoa, että edustan sinulle täällä Pakkiksen yleistä mielipidettä. Olen melkeinpä otettu:D
Ranska on mongerrusta siksi, että se minun korviini siltä kuulostaa toisin kuin vaikkapa englanti (syystä että sitä ymmärrän) tai vaikkapa vokaalipitoisempi italia vaikken siitä mitään ymmärräkään.