Hanna Pakarinen - Euroviisut 2007

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Merkillepantavaa on mun mielestä se että pisteidenjulkistuksessa jokainen edustaja puhuu englantia/suomea mutta ranskalaiset eivät asennevammassaan suostu siihen.
Eikä Andorra eikä Belgiakaan..

Edit. Ol kyl niin järkyttävän paljon paskemmat väli-insertit kuin semifinaaleissa, että itkettää melkein

Mulle ei kyllä mee päähän ti Serbian voitto, ei sitte millään! Ja se, että Suomi anto sille 12 pistettä!? :D No, oli silti kiva seurata kisoja senaatin torilla. Hyvä meininki

Ihme häpeilyä taas. Suomella ei ole mielestäni mitään hävettävää koko kemuissa. Hanna nyt veti semmosen tavallisen euroveisun, jolla nyt harvemmin voitetaan, muttei sitä nyt häpeillä tarvitse. Voisi toki pistää vähän rohkeampia biisejä tonne ja olla ihan vapaasti vähän poikkeava. Moni tuntuu keskittyvän enemmän häviön välttämiseen kuin voittamiseen. Krisse oli hauska ja shöy oikein kiva.

Bonukset oikeasti viihdyttävästä väliaikashowsta. Kokoajan pelotti, että Jorma Uotinen pomppaisi sieltä kuplasta :D

Ukraina oli just kova :haart:

Mua kyllä niin kauheasti hävettää kaikki!
Oli se krissekin kyllä niin asiaton! Mitähän ne meistä nyt ajattelee?!?
Juontajatkin ihan tyhmiä! Mitähän ne meistä nyt ajattelee?!?
JA JOULUPUKKI?!? Mitähän ne meistä nyt ajattelee?!?
Että ne narkin näköiset viulistitkin sinne piti änkeä? miksei katri-helenaa?!
Mitähän ne meistä nyt ajattelee?!?

HUOH! Onneksi tämä häpeä haihtuu parissa viikossa mielestä. Ja vähään aikaan ei sitten tarvitsekaan hävetä, kun pidetään ihan vaan matalaa profiilia..

Musiikillisesti itse kilpailuun on paha sanoa yhtään mitään. Serbia oli kuitenkin täysi paska, ennemmin olisivat Ukrainan sekopäiset foliosankarit saaneet voittaa. Puitteet olivat todella komeat ja väli-insertteihin ei ole juurikaan pahaa sanottavaa. Juonto toimi hyvin ja Apocalyptican veto oli Euroviisujen parasta antia ikinä. Hienosti järjestetyt kissanristiäiset. Ei mitään hävettävää.

oon edelleen sitä mieltä, että tuo saatanan krisse ja se joulupukki pilas koko shöyn. vieläkö oltas ne porot saatu niin se ois ollu täys kymppi, ei ois enään enempää voinut pilata!!

ja oikea biisi voitti kun kokonaisuutta katsoo.
Krisse hävettää teitä? Hyvinhän se veti.

...

aina tuntenut myötähäpeää muka hauskaa krisseä kohtaan, kaikki mieliksi nauraa sen "tosi hauskoille" jutuille:jahas:. tuo alkaa jo olla niin kulunutta hommaa. en ylipäätänsä tajua miten tuolle dorkalle aikoinaan annettiin edes oma ohjelma:curs: :wall: :wall: :)

Miten helvetissä ne rekkalesbot saivat Suomeltakin 12 pistettä? Ukraina veti sentäs homman kunnolla läpäksi, joka oli ihan oikeanlainen suhtautuminen koko touhuun. Hannan kappale oli loppupeleissä yllättävän hyvä verrattuna kisojen yleiseen tasoon, mutta rupesi mietityttämään miksi sitä pitää yrittää laulaa sen näköisenä kuin olisi kaktus survottu perseeseen? Joojoo, nyt lauletaan jostain angstifiiliksistä ja ollaan niin emoa, mutta kyllä se silti vaikuttaa oikeastaan lapselliselta kun lavalla irvistellään siihen malliin notta nyt on kyllä niin tuskaa niin tuskaa. Slash my wrists jne!

Kisan paras hetki pilattiin siinä kun brititkin saivat jopa 12 pistettä joltakin maalta. Sain suurta nautintoa katsoessani kuinka tämä idiotismin multihuipentuma paistatteli viimeisellä sijalla. Brittien biisi oli meinaan juuri siinä rajalla, että en oikeen osannut sanoa oliko se läppä niinkuin Ukraina vai luuleeko ne oikeesti siellä tollaisen olevan hyvää tanssimusaa. Junttikansaa muutenkin. Samaa paskaa kuin Ranskalaiset (tosin kyllä Ranska vie voiton ja nyt jälkeenpäin ajateltuna toivon, että 60 vuotta sitten asiat olisivat menneet toisin ja ranskikset puhuisivat Saksaa nykyään niin ei tarvitsisi pitää sitä paskakieltään jumalan lahjana ihmiskunnalle).

Viisujärjestelyt olivat erittäin hienosti toteutettu ja yllätyin suorastaan, että yhtiö jonka olemassaolo perustuu TV-lupamaksuihin onnistui saamaan tämän kaiken aikaan. Miksei Apocalyptica koskaan edusta Suomea euroviisuissa?

Mutta loppujen lopuksi ei voi kuin ihmetellä oliko tää koko juttu nyt taas joku poliittisesti korrekti kannanotto rekkalesbojen oikeuksia kohtaan?

Molitva, kao žar na mojim usnama je, molitva, mesto reèi samo ime tvoje. <3
Täähän oli mahti verrattuna muitten popituksiin :D En tajunu miten britit viittii ees laittaa niin surkeen, ihmettelen joittenki muittenki kohal.
Molitvaaa!
Nyt pakko ostaa serbian sanakirja kun saa sellaset kiksit. On biisi jo koneella -> ämppäri --> kännykkä.

e. oli muija kyl hirveen näköin rekkalesbo.

e2. Ei ainakaa Viron saatananmoinen venäläisvähemistö äänestäny Venäjää kun Viroltaki tuli 12 pinnaa :D

No ei todella Suomella ole mitään hävettävää. Ei kannata turhaan miettiä, mitä muut meistä ajattelevat kun eivät ne ajattele yhtään mitään :D

Ukrainan biisi oli huippu!!! :hyper: :lol2:

Sitä vaan en ymmärrä, että mitä järkeä on lähettää viisuihin perusveisu... Ennemmin 0 pointsia ku 53. Eli pienellä riskillä (vrt. Lordi) taas ensi vuonna, pliiz! Tai ehkä tää olikin taktinen veto, ettei tarvi järjestää toisia euroviisuja heti putkeen.

Edit. Ja Krissekin oli lopulta ihan hyvä! Aluksi ajattelin, ettei tuo juttu aukea kenellekään ulkomaalaiselle, mut hyvin se veti lopulta :)

Miten helvetissä ne rekkalesbot saivat Suomeltakin 12 pistettä? Ukraina veti sentäs homman kunnolla läpäksi, joka oli ihan oikeanlainen suhtautuminen koko touhuun.

Voittikohan siksi että oli ehdottomasti ja ylivoimaisesti paras laulaja koko kisoissa? Onko se todella noin vaikea ymmärtää?

Ukraina oli nolo. Semihauskaa pelleilyä. Sirkusviisut sitten erikseen. Oli muutenkin todella surkea taso. Joko vedettiin keskinkertaisia popviisuja tai sitten heitettiin homma leikiksi. Kaipa nämä viisut todella ovat musiikkijuhlat junteille.

Suomihan hoiti muuten viisut todella näyttävästi. Ei mitään hävettävää. Krisse tosin ois voinu jäädä kotiin.

Eiköhän laiteta ensi vuonna Sepi Kumpulainen Suomea edustamaan.

Tää on huippu!!!!!!!!:hyper: :rock:

Suomi taas näytti osaamistaan...Joulupukki..Krisse...:wall:
Pohjanoteraus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:joulu3: :joulu3:

Mitä musiikiin suhteen tuli euroviisusta, niin Hannan biisi oli ihan ok, mutta kyllä Slovenian biisi oli hiukan parempi varsinkin laulajan äänen käyttöön suhteen...
Ehkäpä Hannan pärjääminen varjosti se, kun oli muutama samantyylisiä kappaleita muutenkin........
Mutta eipä tarvi hävätä kuin iltaan asti..Suomen leijonat tuo kultaa!!!

Voittikohan siksi että oli ehdottomasti ja ylivoimaisesti paras laulaja koko kisoissa? Onko se todella noin vaikea ymmärtää?

Ukraina oli nolo. Semihauskaa pelleilyä. Sirkusviisut sitten erikseen.
No nää on tietenki mielipide kysymyksiä, että ei niistä kannata tapella. Mutta on se ainaki mulle vaikea käsittää, että toi biisi oli niin monen mielestä paras. Suurin osa noista biiseistä ei jääny mun mieleen, mut tää jäi jo semi-finaalissa mieleen, ku se vaikutti mun mielestä huonolta ja lava hm...Show oli ärsyttävä. Oon tässä yrittäny kuunnella biisiä ja alkaa tykkäämään.

No mutta silti mun mielestä oli hienot kisat ja oon tosi ilonen, että suomeen saatiin tällanen show, vaikka en oo kyllä aiemmin pahemmin viisuja seurannu (ekaa kertaa kunnolla vuonna Lordi). Ihanhan tässä liikuttuu.

Niin ja Krisse ja joulupukki oli hauskoja.

Mustakin viisut olivat tosi tasokkaasti ja sujuvasti hoidetut. Tykkäsin niistä biisien väleissä näytettävistä pätkistä myös, hienosti yle satsannut hommaan.
Ja olihan se molitva paras biisi mitä tuolla oli. Senaatintorilla oli hyvä meininki!

Lättäpillu tai ei mutta kyllä se oli kisojen paras LAULU. Ukraina ja monet muut nauratti mua kyllä ja ihan hyvä että on mahdollisimman monenlaista tarjolla. Aika paljon vituttas kattoa noita skaboja jos kaikilla mailla olis tollanen mahtipontinen balladi. Viime vuonna voitettiin täysin erilaisella kokoonpanolla kuin nyt ja tässä on just se pointti että saadaan mahdollisimman erilaisia voittajia. Mä olisin ollu ihan tyytyväinen vaikka se Ukrainen diiba-daaba tai Romanian polkka olis voittanu, molemmat sai nauramaan.

Suomi järjesti todella hienon show:n jossa oli hyvin hjuumoria mukana!!

- Alusta saakka kannustin tota Serbian Molitvaa. Hieno ja kaunis biisi. Sen jos olis jotenkin saanut Moldovan tyttösen laulamaksi niin.. Noh ei aina voi ihan täyttä settiä kotiin viedä.
- Kisajärjestelyt suju hyvin. Tekniikka pelas eikä mitään isompia fiboja tullu. Hyvät juontajat vei homman kotiin kunnialla. Ei suomalaisuutta tartte hävetä.

- Krissen olis silti voinut heittää hiuksista helevettiin tuota. Alko oikeesti vituttamaan..

edit- Korjailua

Meikäläisen suosikit:

1. Ukraina (samanlainen tyylitaju)
2. Ruotsi (ihania poikia)
3. Georgia (varmasti parempi radiossa, kun se visuaalinen puoli ei mennyt nappiin)
4. Turkki (eri laulaja olisi varmaan vedonnut paremmin)
5. Makedonia (alkoi ottaa eteen)
6. Venäjä (jälleen alkoi ottaa eteen)
7. Moldova (oli pakko mennä hakkaamaan tattia)

Mäkään en kyllä ymmärrä tota Serbian Kelly Osbournen voittoa... onhan lauluääntä, mutta kun biisi muuten menee ihan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Olihan sillä Slovenian lukulamppumuijallakin oopperaääntä, mutta biisi oli aivan susipaska.

Apocalypticaltahan onkin udeltu, jos ne joskus edustais viisuissa... vastaus oli jotain "ei vittu ikinä."

Mutta ainakin Slobodan-pojalla riittää ihmeteltävää haudassaan!

edit: Superkvällen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom