Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä Andorra eikä Belgiakaan..Merkillepantavaa on mun mielestä se että pisteidenjulkistuksessa jokainen edustaja puhuu englantia/suomea mutta ranskalaiset eivät asennevammassaan suostu siihen.
No no, Jormahan olisi vienyt pointsit kotiin :DBonukset oikeasti viihdyttävästä väliaikashowsta. Kokoajan pelotti, että Jorma Uotinen pomppaisi sieltä kuplasta :D
Krisse hävettää teitä? Hyvinhän se veti.
...
Miten helvetissä ne rekkalesbot saivat Suomeltakin 12 pistettä? Ukraina veti sentäs homman kunnolla läpäksi, joka oli ihan oikeanlainen suhtautuminen koko touhuun.
Eiköhän laiteta ensi vuonna Sepi Kumpulainen Suomea edustamaan.
No nää on tietenki mielipide kysymyksiä, että ei niistä kannata tapella. Mutta on se ainaki mulle vaikea käsittää, että toi biisi oli niin monen mielestä paras. Suurin osa noista biiseistä ei jääny mun mieleen, mut tää jäi jo semi-finaalissa mieleen, ku se vaikutti mun mielestä huonolta ja lava hm...Show oli ärsyttävä. Oon tässä yrittäny kuunnella biisiä ja alkaa tykkäämään.Voittikohan siksi että oli ehdottomasti ja ylivoimaisesti paras laulaja koko kisoissa? Onko se todella noin vaikea ymmärtää?
Ukraina oli nolo. Semihauskaa pelleilyä. Sirkusviisut sitten erikseen.