Hankinnat 2007 - Mitä olet ajatellut hankkia? (raha haisee!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marza
  • Aloitettu Aloitettu
- Nojatuoli
- Lohkolämmitin autoon
- Lasinen saunan ovi
- Isompi moottoripyörä (1000cc)
- Matkan Dubliniin
- Harjattua terästä olevan jääkaappi-pakstin yhdistelmän
- Ehkä PS3 / X-BOX 360 tms...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
taitaa jäädä hankinnat vähäiseksi, on nimittäin mennyt tuota hynää aika hyvin nyt muuton ohella kun koko kämppä piti uudestaan sisustaa..läppäristä ynnä muista kodinkoneista puhumattakaan.mut koiran ajattelin hankkia..on itseasiassa tulossa jo 3vk päästä.tosin siihen ei mee rahaa vaikka puhdasrotuinen sakemanni uros onkin kyseessä.en jaksa selittää miksi ei..ei teitä kiinnosta kuitenkaan;)

[utelias]mitä teet luotiliiveillä?
Mitä teet jos joku ampuukin sinua otsaan?

Mikä auto hankinassa? [utelias]

Täissä tarviin liivin, ja firman ovat paskat, tai no tarviin ja tarviin. ,mutta ei vara venettä kaada. Mitä luulisit että teen jos joku ampuu minua otsaan? Todennäköisesti kaadun kuolleen maahan.

Tuli hankittua:
-Moottoripyörä
-Sänky

Pitäisi vielä hankkia:
-Tietsikkaan lisää muistia
-Sohva jos rahat antaa periksi
-Pistooli jos luvat heltiää

- Plutoniumia
- Elektroniasia vempeleitä
- Lentolippu

näky uusimmassa Mustan Pörssin mainoksessa olevan 103 tuumanen plasma tv alennuksessa 79,990€:hyper:

jos tuollasen hakis huomenna...:lol2:

näky uusimmassa Mustan Pörssin mainoksessa olevan 103 tuumanen plasma tv alennuksessa 79,990€:hyper:

jos tuollasen hakis huomenna...:lol2:

Riittääkö tila? Ei ihan joka mökistä varmaan paikkaa tollaselle löydy :D.

Ja ettei ihan OT:ksi mene, niin itse tilasin autoon uuden soittimen. Pioneerin Deh-P5900MP.

Ne vitun kengät, jotka on aiheuttanu päänvaivaa jo pidemmän aikaa (kun ei löytynyt aiemmin tarpeeksi hienoja tai silmää miellyttäviä, kun oon tällanen vitun hifistelijä). Tilasin tänään netistä ja viikon päästä vissiin tupsahtaa läheiseen postikonttoriin.

-Trek 7.3 FX polkupyörä
-uusi tietokone

Riittääkö tila? Ei ihan joka mökistä varmaan paikkaa tollaselle löydy :D.

Ja ettei ihan OT:ksi mene, niin itse tilasin autoon uuden soittimen. Pioneerin Deh-P5900MP.

eikös noita katsella autotallissa tai jollain hallilla:lol2:

kuinkahan monta tvtä Pörssi meinaa myydä..? epäilen ettei yhtään,ainakaan käteisellä,joku voi tietenkin ottaa kk maksulla: vuoden maksuaikaa ja n. 8000€/kk korkoineen

Viikon sisällä on tullut ostettua uus kulmasohva ja polkupyörä arkikäyttöön.

Talvivanteet pitäisi vielä autoon etsiä.

-pleikkari 3
-telkkari
-tallentava digiboksi
-reissu ensi kesänä sveitsiin ja itävaltaan katsomaan suomen EM-kisa pelejä;)

Taitaa mennä hankinnat kevääseen.Asunnon myyntirahoilla jos sitten vähän rallattelis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom