Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voipi olla, kokeilen nyt 50 gramman settejä. Tuo vaikuttaisi sopivalta määrältä, eikä yksikään saantirajoitus näyttäisi paukkuvan.
Kokeilumielessä olen nyt noudatellut lihatonta ruokavaliota viime kesästä lähtien ja ilman maitoa ja munia olen ollut jostain tammikuun tienoilta, joten vaihtoehtoiset proteiininlähteet kiinnostaa. Hamppu menee ilman muuta kokeiluun.
No mikä helvetin logiikka se on että jos joku on "luonnollista" (miten edes määrittelet tämän?) niin sitä voi syödä niin paljon kuin huvittaa? Siemenet on ihan yhtä luonnollisia kuin se liha, maito ja munat. Kaikki eloperäistä tavaraa.Siis mitä hittoa jotkut puhuu jostain saantirajoituksista täällä lisäravinneuskovaisten pyhätössä? Kaikkea muuta kyllä vedetään surutta kurkusta alas isojen miesten määriä ja vielä vähän yläkanttiin mutta kun puhutaan jostain niinkin luonnollisesta kuin siemenet, niin aletaan tuijottamaan grammamääriä ettei vaan saa liikaa? WTF jätkät :D
Kokeilumielessä olen nyt noudatellut lihatonta ruokavaliota viime kesästä lähtien ja ilman maitoa ja munia olen ollut jostain tammikuun tienoilta, joten vaihtoehtoiset proteiininlähteet kiinnostaa. Hamppu menee ilman muuta kokeiluun.
Hui saatana, ilman muniakin? Ootko huomannut vaikutusta palautumiseen?
.