Hampunsiemenet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PetkeJ
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli hankittua tota hamppuprodea pussi. Hyvää tavaraa ja menee helposti alas, ainakin ku puuroon ja massalisään heittää sekaan. Liian pieni vaan tää pussukka, ei varmaan kestä viikkoa pidempään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voipi olla, kokeilen nyt 50 gramman settejä. Tuo vaikuttaisi sopivalta määrältä, eikä yksikään saantirajoitus näyttäisi paukkuvan.

Siis mitä hittoa jotkut puhuu jostain saantirajoituksista täällä lisäravinneuskovaisten pyhätössä? Kaikkea muuta kyllä vedetään surutta kurkusta alas isojen miesten määriä ja vielä vähän yläkanttiin mutta kun puhutaan jostain niinkin luonnollisesta kuin siemenet, niin aletaan tuijottamaan grammamääriä ettei vaan saa liikaa? WTF jätkät :D

Kokeilumielessä olen nyt noudatellut lihatonta ruokavaliota viime kesästä lähtien ja ilman maitoa ja munia olen ollut jostain tammikuun tienoilta, joten vaihtoehtoiset proteiininlähteet kiinnostaa. Hamppu menee ilman muuta kokeiluun.

Kokeilumielessä olen nyt noudatellut lihatonta ruokavaliota viime kesästä lähtien ja ilman maitoa ja munia olen ollut jostain tammikuun tienoilta, joten vaihtoehtoiset proteiininlähteet kiinnostaa. Hamppu menee ilman muuta kokeiluun.

Hui saatana, ilman muniakin? Ootko huomannut vaikutusta palautumiseen? Vähän kuulostaa riskaabelilta tuollainen täysin eläintuotteeton ruokavalio, siis kehonrakennus mielessä, kun kolesterolia ei ole kasvikunnan eliöissä.

Mut nii, hyvähän se on alotella varovasti uuden jutun kanssa, hampunsiemenissä huolestuttaa lähinnä tuo suuri mangaanin määrä, täytyy vähän lueskella ensin mitä vaikutuksia sillä on keholle suurina määrinä.

Proteiinia saat siemenistä, pähkinöistä ja esimerkiksi planktonista. Ja tietenkin se soija..

Siis mitä hittoa jotkut puhuu jostain saantirajoituksista täällä lisäravinneuskovaisten pyhätössä? Kaikkea muuta kyllä vedetään surutta kurkusta alas isojen miesten määriä ja vielä vähän yläkanttiin mutta kun puhutaan jostain niinkin luonnollisesta kuin siemenet, niin aletaan tuijottamaan grammamääriä ettei vaan saa liikaa? WTF jätkät :D

No mikä helvetin logiikka se on että jos joku on "luonnollista" (miten edes määrittelet tämän?) niin sitä voi syödä niin paljon kuin huvittaa? Siemenet on ihan yhtä luonnollisia kuin se liha, maito ja munat. Kaikki eloperäistä tavaraa.

Niin siis sitä että ellei hamppuproteiinia pidä ainoana proteiininlähteenään, niin mitään saantirajoituksia ei liene tarvetta noudattaa. Tähän asti omat proteiinit on tullut pavuista, palkokasveista ja pähkinlistä ja tähän haluan laajennusta. Riisiproteiinin laitoin tilaukseen, mutta Wrangella on jotain ongelmia tavaran saannin kanssa. Hamppu menee ilman muuta kokeiluun.

Hui saatana, ilman muniakin? Ootko huomannut vaikutusta palautumiseen?
.

Ihan mahdoton sitä vielä tässä vaiheessa on sanoa, treeni kulkee siinä missä ennenkin ja olo on kaikinpuolin normaali. Ja eikait tuo kolesteroli voi olla mikään kompastuskivi, onhan noita tyyppejä jotka syö vähärasvaista lihaa ja riisiä ja kasvaa siinä missä muutkin. Kahtoo nyt mihin tää kokeilu vie, eihän sitä tiedä ellei testaa.

No hemmetti, täytyy kanssa kokeilla tätä hampunsiemenhommaa. Vaikuttaa mainiolta. Hamppuöljyä haluaisin kanssa, mutta vähän kallista tavaraa. Kohta on salit Tampereella täynnä "hamppareita"!

Suositut

Back
Ylös Bottom