Hammaslääkäriä Turun seudulta?

Onko jollain hyviä kokemuksia yksityisistä hammaslääkäreistä Turun seudulla, koska minun hampaani vaatii nopeampaa hoitoa mitä Turun kaupunki voi mulle tarjota?

Meni hammas halki vuosi sitten ja siihen tehtiin väliaikainen paikka, mutta en päässyt paikkauttamaan sitä koska olin duunissa ja asia puolitahallaan unohtui, koska se ei niin paljoa ikinä muistuttanut itsestään kunnes nyt ei saa nukuttua.

Hammaslääkärin ei tarvitse olla Turussa, ei se kallein mutta sellainen perus hyvä eli parempi mitä kunnallisella on tarjota. Kaikkea saa ehdottaa..joskus hyvästä kannattaa maksaa. Tää on kai sellainen asia..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meillä on koulussa muutamia hammaslääkäreitä HammasNeosta opettamassa. Ja esim. perushammaslääkäri Riikka Vahtera on ollut tosi tarkka mun paikkauksia tarkistaessaan, että tekee varmasti huolellisesti ja on semmoinen reipas nainen muutenkin! Kristiina Mäkinen myös erittäin miellyttävän oloinen. Niin ja opiskelen siis hammaslääkiksessä ja mulle ei ole maksettu Neon mainostamisesta. :D

Meillä on koulussa muutamia hammaslääkäreitä HammasNeosta opettamassa. Ja esim. perushammaslääkäri Riikka Vahtera on ollut tosi tarkka mun paikkauksia tarkistaessaan, että tekee varmasti huolellisesti ja on semmoinen reipas nainen muutenkin! Kristiina Mäkinen myös erittäin miellyttävän oloinen. Niin ja opiskelen siis hammaslääkiksessä ja mulle ei ole maksettu Neon mainostamisesta. :D

Kiitos tuosta. :) Tää on kai mennyt jo niin pahaksi, että tästä ei selviä muutoin kuin usealla juurihoidolla tai hampaan poisottamisella. Vähän siinä ja siinä kannattaako ottaa pois kun multa on harrastusten vuoksi kaksi hammasta jo häipynyt paremmille maille ja tää olis kolmas, mutta kai noilla yksityisillä on tarpeelliset lääkitykset joilla juurihoidonkin saa tuntumaan kivalta. ;)

Varmasti niillä on, juurihoitohan on niin mukavaa puuhaa! ;D Olisi niillä kunnallakin hyvät puudutteet, jonot on tosiaan aika ikävän pitkät vaan. Mutta aina pitää rohkeasti sanoa että haluaa puudutuksen! :) Tsemppiä vaan hoitoihin mihin päätätkin mennä. Kerro sitten miten kävi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom