S-Marketeissa Koffin 12-päkki 6,95 (ti-pe).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en muuten ymmärrä, miten ihmiset pystyy juomaan vapaaehtoisesti lapparia, jos jotain muuta on tarjolla.
Mites tuo lidlin oluttynnyri.
Onko samanmakuista olutta kuin tölkissä ja väljähtyykö se olut,jos ei samalle iltaa kaikkea juo?
--
EDIT: Ja itse metsästän etupäässä Karhua ja Olvia. Lappari ja Karjala menee myös. Koffit jätän mieluummin kaupan hyllylle, ne vaan valitettavasti on yleensä aina tarjouksessa.
EDIT: Ja itse metsästän etupäässä Karhua ja Olvia. Lappari ja Karjala menee myös. Koffit jätän mieluummin kaupan hyllylle, ne vaan valitettavasti on yleensä aina tarjouksessa.
Nuo kaikkihan maistuu lähes samalle. Uskallan väittää että jos Koffin etiketti laitetaan siihen sinun olvin pulloon tai jotenkin sumplitaan tölkit niin se maistuu silti sinusta Koffille. Nuilla perus Suomi merkeillä on niin vähän eroa että 95% ei niitä erota muuta kuin etiketistä. Ja 95% luulee erottavansa oluet toisistaan maun perusteella. Tästä oli telkkarissa joskus juttua ja myös lehdissä on ollut asiantuntija lausuntoja.
Ja samahan se on ostaa aina halvinta merkkiä 75% määrästä ja parempaa se 1-3 pulloa jonka jälkeen kaikki maistuu samalle. :D:D
Ps. Ei tarvi vetää herneitä kenenkään nokkaan tästä viestistä vaikka totta tämä onki. Ja ei ole timballe suunnattu vaan kaikille lukijoille :D
Tolle lienee ihan fysiologinen syy, erilainen juoma-astia vie juoman eri kohtaan kieltä ja kielessähän on alueittain eri makuja maistavat kohdat. Samasta syystä viinilaseja on erilaisia, sanoivat jossain ohjelmassa.
Olisi mielenkiintoista tehdä sellainen sokkotesti jossa olisi vaikkapa Olvi, Karhu, Karjala, Lapin Kulta, Sandels ja Koff. Jokaista olutta olisi kolmessa lasissa ja 10 henkilöä maistelemassa. Kuinkakohan moni pystyisi nimeämään jokaisen lasin sisällön oikein.