Halvimmat juhannuskaljat, mistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Nyt metsästettäs halvimmat jussikaljat. Varmati moni muukin näitä tarjouksia katselee, olutta kuitenkin juhannuksena kuluu.

Itseä kiinnostaa tietysti Jyväskylän tarjoukset ja merkeistä Karhu ja Olvi. Karhua oli Lidlissä reilut 17 eskoa laatikko. Tölkkejä tottakai! Pistääkö joku paremmaksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helsingissä Ruoholahden Citymarketissa osui tänään silmään seuraavat tarjoukset:
Lapin kulta keissi 24tlk 15,90 EUR pantteineen
Lapin kulta kori 24pl 13,90 EUR pantteineen

Varsinkin tuo kori on todella halpa, pantteja kun on tuossa hinnassa muistaakseni jo 4,60 EUR yhteensä.

Sitä mie mietin, että miks vitussa siellä Hesassa ja muutenkin etelämpänä on aina lappari tarjouksessa mutta täällä Oulun seudullakaan ei paljon koskaan? Lappari sentään henk. koht. lempimerkki.

Miks niitten pitää tölkkejä olla.. Jyväskylän Lidlissä on Olvin mäyrä 6,99 muistaakseni. Ihan näin offtopiccina onko kukaan maistanut noita Lidlin 3,33e/siksari-kaljoja? Kaverilla oli muutama tollanen ja hyi vittu! Ei montaa asiaa keksi jotka maistuis paskemmalta. Ei tollasta sais edes kutsua kaljaks.

E. Hidas, toi lidlin Olvitarjous tuli jo.. Ite kyllä juon mielummin Koffia euron kallimmalla :)

E2. Toi Sittarin Lappari-lavatarjous on kai Jykylänkin Sittarissa voimassa eli 15,9e/lava.

Sitä mie mietin, että miks vitussa siellä Hesassa ja muutenkin etelämpänä on aina lappari tarjouksessa mutta täällä Oulun seudullakaan ei paljon koskaan? Lappari sentään henk. koht. lempimerkki.

Kyllä täällä Oulussakin on samat tarjoukset cittarissa eli lapparikori 13,90e ja tölkkipaketti 15,90e. Varmaan valtakunnallinen tarjous. Supermarketissa on karhun tölkkipaketti 15,90e ja lidlissä tosiaan olvin mäyris 6,79e. Näyttää nuo tarjousmerkit vaihtelevan aina välillä.

Näky olevan Rovaniemelläki sittarissa lappari kori 13,90, että oisko lie valtakunnallinen tarjous..

On ilmeisesti koska äsken kauppareissulla menin sittarin ohi ja katoin ku joka toinen tyyppi joka tuli sittarista ulos kantoi lapparikoria/koreja. Tuumasin mielessäni että taitaapi olla kotahuora tarjouksessa. Ja halpaahan tuo onkin.

edit: hitaasti mutta varmasti...

no aika perkeleesti saa sitä kaljaa juoda jos viittii muutaman euron takia autolla ajella useamman kilsan päähän hakemaan olutta. no jotku jaksaa pyöriä noiden lootien perässä euron-parin takia, itse en.

ja joku kysyi että miksi tölkistä. ainakin mun mielestä tölkistä juominen on paljon mukavampaa ja tuntus maistuvankin paremmalle(luulosairas) :)

ja joku kysyi että miksi tölkistä. ainakin mun mielestä tölkistä juominen on paljon mukavampaa ja tuntus maistuvankin paremmalle(luulosairas) :)

Ja ennenkaikkea tölkkien roudaaminen molempiin suuntiin on pirusti mukavampaa. Itse en kanniskele lasia paikasta toiseen jossei pakko ole :)

Prismassa oli viikonloppuna mäyräkoira koffia 5,95 2/asiakas.

Siinä alkaa olemaan hinta kohdillaan. Mikä kaupunki vai onko mahdollisesti valtakunnallinen kuten tuo sittarin kus...lapparikoritarjous?

Ja ennenkaikkea tölkkien roudaaminen molempiin suuntiin on pirusti mukavampaa. Itse en kanniskele lasia paikasta toiseen jossei pakko ole :)

Tölkille löytyy kyllä monta etua: paino, koko (paremman muotoisia ja menevät päällekkäin), maku (maistuu paremmalle tölkistä kuin pullosta), lämpötila (tölkki kylmenee nopeammin ja pysyy kylmänä pitempään). Haittana sitten hinta verrattuna lasipullokoriin, ~4€ enemmän maksaa tuokin lapparikeissi kuin kori, kun pantit otetaan huomioon.

Ihan näin offtopiccina onko kukaan maistanut noita Lidlin 3,33e/siksari-kaljoja? Kaverilla oli muutama tollanen ja hyi vittu! Ei montaa asiaa keksi jotka maistuis paskemmalta. Ei tollasta sais edes kutsua kaljaks.

Taidat olla vaan tottunut pelkkään isoveljen hakemaan halvimpaan suomalaiseen keskariin ;) Nojoo onhan nuo Lidlin saksalaiset kaljat aika hirveän makuisia...

Taidat olla vaan tottunut pelkkään isoveljen hakemaan halvimpaan suomalaiseen keskariin ;) Nojoo onhan nuo Lidlin saksalaiset kaljat aika hirveän makuisia...

Isoveikka ei oo mulle koskaan bisseä hakenut ja erimerkkisiä & -makuisia oluita on tullut sen verran maisteltua että luulisin tietäväni miltä bisse maistuu :) Ainakin toi ko. Lidlin halpisjuoma vaan maistuu enemmän joltain lääkkeltä tms. kuin oluelta.

E. Jottei liikaa tuu offtopiccia niin Lidlissä on jussin kunniaksi olutteemaviikko menossa, eli eri oluita alennuksella, muistaakseni mm. tumma Velko 7,89/4-pack.

E2. Toi ei tietenkään mitään halvinta oo mutta jos ei nää suomalaiset keskarit kelpaa :D

Ja se Lidlin lääkejuoma oli Schwaben Bräuta Pilsneriä.

E. Jottei liikaa tuu offtopiccia niin Lidlissä on jussin kunniaksi olutteemaviikko menossa, eli eri oluita alennuksella, muistaakseni mm. tumma Velko 7,89/4-pack.

E2. Toi ei tietenkään mitään halvinta oo mutta jos ei nää suomalaiset keskarit kelpaa :D

Joo ihan jees valikoima nyt Lidlissä noita "perus"-ulkomaalaisia, niinkuin juuri Velkot, Urquell, Budweiser yms. Mutta eipä nuo paljoa halvempia ole kuin perusmarketissakaan...

no aika perkeleesti saa sitä kaljaa juoda jos viittii muutaman euron takia autolla ajella useamman kilsan päähän hakemaan olutta. no jotku jaksaa pyöriä noiden lootien perässä euron-parin takia, itse en.
Todellakin näin. Ite en ajais metriäkään, eihän tossa oo mitään järkeä. Mut kaikki tavallaan, kai.

Tolle lienee ihan fysiologinen syy, erilainen juoma-astia vie juoman eri kohtaan kieltä ja kielessähän on alueittain eri makuja maistavat kohdat. Samasta syystä viinilaseja on erilaisia, sanoivat jossain ohjelmassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom