Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by mho
Minä laskin vähän aikaa sitten hintaeron €/proteiinigramma fastin whey+:lle ja whey3:lle. Yllättävän pieni ero.
Originally posted by Jortsu
Kummanko eduksi? Mä oon ollu siinä käsityksessä että Whey+ on halvempaa näin laskettuna.
Originally posted by mho
En laittanu tarkkoja lukemia kun en muista niitä, mutta niillä hinnoilla joilla noita saan whey3 tuli hiukan halvemmaksi. Ero tosin oli ihan mitätön. Pitää laskea vielä uudestaan, tuo toimitus oli kaupan hyllyn edessä äkkiä kännykällä laskettuna.
Laskin lisäravinnepalvelun hinnoilla:Originally posted by Äijä
Ero on muistaakseni 20 senttiä whey3:n eduksi. Laskin sen kanssa joskus ja löytyy jostain whey+/whey3-threadista.
Originally posted by Äijä
Ero on muistaakseni 20 senttiä whey3:n eduksi. Laskin sen kanssa joskus ja löytyy jostain whey+/whey3-threadista.
Originally posted by jpm
Mites, tietääkö kukaan tota heracleksen laktoosi pitoisuutta, kun en nyt tässä tohinassa ja kiireessä löytänyt nettikauppaa joka sitä myy.
Kiitos!Originally posted by Esmak
Pussin kyljessä näkyy olevan 10%.
Originally posted by Hannibal
Tuollainen vertailuhan ei kerro kuitenkaan koko totuutta, koska elimistön kyky hyväksikäyttää proteiini vaihtelee proteiinilaatujen välillä. Kuten vertailtaessa vaikka kasvi-, hera-, kaseiini- ja lihaproteiineja.
Mutta nythän juuri vertailtiin heraproteiinien hintoja. Vai tarkoititko että että elimistö käyttää eritavalla hyväkseen konsentraatteja, hydrolisoituja, ionivaidettuja yms. heraproteiineja? Ja jos tarkoitit niin missä näin on osoitettu?
Eikös ne ole Ehrmannin tekemiä. Joistain Valintaladoista ja Prismoista ainakin löytyy. Voi varmaan vaihdella nuo paikkakunnittain aika paljon.Originally posted by meitsi
Offtopic: Minkä valmistajan ne halvemmat rahkat ovat ja mistä niitä saa?
Kuitenkaan tämä ei nyt päde vertaillessa Whey3:sta ja +:aa koska kummatkin on ns. palautumisjuomaprotskuja eli mielestäni on ihan perustelua verrata noiden"grammaa puhdasta protskua / €" -vertailu eikö...
Originally posted by meitsi
Offtopic: Minkä valmistajan ne halvemmat rahkat ovat ja mistä niitä saa?