Halvalla ATK-kamaa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helevettiäkö ne tuolla nyt niitä myy. Toisivat kamansa lähemmäs meikäläistä niin ostaisin heti vaikka ja mitä...

amf sanoi:
Helevettiäkö ne tuolla nyt niitä myy. Toisivat kamansa lähemmäs meikäläistä niin ostaisin heti vaikka ja mitä...

:D Ite asun lähellä tota mestaa ja olen ennen kymmentä jo rähisemässä siellä.

digikamerat ja kaikki pelit/dvd:t menee varmasti ekana. harmi etten ihan 10:00 sinne kyllä ehdi :itku: jättäkää mullekkin joku halpa ja hyvä digikamera!

ei kukaan osaisi sanoa paljonko kaupat lisää tuohon tukkuhintaan? saisi vähän hajua paljonko halvempaa on jos "Kaikki tuotteet myydään alle tukkuhintojen" :rolleyes:

Riippuu paljon laitteesta esim canonin edulliset kamerat on melkeen +-0 kauppaa

Mahtaako ne myydä niitä huutokaupalla, vai miten? Tuskin kaikkea sälää kannattaa huutamallakaan myydä ja siinä maksetaan nopsaan normaalihintoja, kun olmit innostuu.

Uusi näyttis olisi kyllä kiva, mutta en tiedä haluanko ölähteä tappelemaan ja mitä sieltä edes löytyy.

siis ne myy noi normaali kamat ihan sillee että otat siitä sen tuotteen ja marssit kassalle sen kanssa. normaali kauppatoimitus, sitten pcsuperstoren omaisuus menee huutokaupalla, tyyliin jos pcss:llä on firman nimissä joku auto esim niin se huutokaupataan. näin mä ymmärsin.
perus tavaraa on niin paljon ettei niitä aleta huutokauppaamaan.

Hemmetti kun en asu lähempänä vaan täällä ei missään..
Voisin ostaa kyllä uuden lasertulostimen..(pakko saada)
Muistakaa kokeilla tingata jos ostatte jotain tuotteita enemmän kuin laki sallii..Pitäisi ostaa noita DVD-R tai DVD+R levyjä noin 500kpl..ei vaan perse kestä ajaa tuonne asti..:D

Perkele, tuoltahan voisi yrittää katsella ainakin jotain halpaa kantoläppäriä, iPodia (jos edes löytyy) ja DVD-soitinta. On varmaan aika mukava ryysis heti aamukympiltä, mutta so not. :D

Täytyy huomenna mennä heti aamulla, ei mulla parempakaan tekemistä ole, gradu vain.

Vittu, nyt siellä on jotain körmyjä ryysäämässä ruipeloa meikäläistä jalkoihinsa... No, kympiltä kattelemaan jos sieltä jotain kivaa löytäisi.

Mä oon niin varma et Hulkki huutaa tuolta kaiken ylihintaan viimevuotisissa efedra-höyryissään. En viitti vaivautua edes paikalle.

:D

nyt pännii, en päässy sit lähtemään sinne, hyvä jos tän päivän aikana vielä ehdin. :curs:

te jotka siellä nyt kävitte, onko siellä mitää ja millä hinnoilla?

Ei ollu juuri mitään ainkaan enää 10:10. Hirveä ryysis, hyllyt tyhjiä ja hulluja ihmisiä. Eikä hinnatkaan monissa tuotteissa nyt niin halpoja olleet. Kaikki ostamisen arvoinen oli varmaan mennyt jo aikoinaan loppuunmyynnissä. Näyttöjä oli muutama jäljellä silloin, kun mä sinne menin, mutta en niidenkään hinnoista tiedä. Enää siellä ei varmasti ole mitään isompaa ostettavaa.

Kyllähän siellä pikkusälää, kuten cd- ja dvd-levyjä sekä erilaisia tulostin papereita oli, mutta en mä ainkaan jaksanut jonottaa kassalle ja lähdin kotiin.

lej sanoi:
Ei ollu juuri mitään ainkaan enää 10:10. Hirveä ryysis, hyllyt tyhjiä ja hulluja ihmisiä. Eikä hinnatkaan monissa tuotteissa nyt niin halpoja olleet. Kaikki ostamisen arvoinen oli varmaan mennyt jo aikoinaan loppuunmyynnissä.

Kyllähän siellä pikkusälää, kuten cd- ja dvd-levyjä oli, mutta en mä ainkaan jaksanut jonottaa kassalle ja lähdin kotiin.

Juu ei ollut kyllä mitään, hyllyt olivat jo melkein tyhjät ennenkuin kukaan sisälle edes pääsi. No tulipahan tehtyä aamulenkki sinne.

erkjetter sanoi:
te jotka siellä nyt kävitte, onko siellä mitää ja millä hinnoilla?

Aika vaatimaton esitys oli. Mainos lupaili hiukan liikoja. Hyllyt notku mustekaseteista, ohjelmistoista, peleistä ja tilbehööristä, mutta todellisia magneetteja siellä ei oikein ollutkaan. Jokunen taulu-tv, pari lattioilla pyörinyttä tornia ja sekalainen valikoima printtereitä tuli vastaan. Ja vissiin muutama kaiutinsetti. Läppäreitä esim. ei osunut yhtäkään silmään, vaikka olin sisällä 30 sekuntia ovien avaamisen jälkeen.

Kengät vaan tuolla loskassa kastu. :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom