Haluatko tietää koska kuolet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Örkki
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi kaikki miehet elää just sen 70 ja puoli vuosikymmentä? Jotain feelua tuossa on. Mäkin kuolen 74-vuotiaana. Mutta olenkin "lievästi ylipainoinen" enkä mätä margariinilla siveltyjä ruisleipiä päivittäin. :jaahas:

Hienot Boschit joktap.

"Elät 1 prosentin todennäköisyydellä 74-vuotiaaksi tai vanhemmaksi."
"Nykyisillä elintavoillasi kuolet 71-vuotiaana tiistaina 18. maaliskuuta vuonna 2059"
Paskapuhetta, mutta ihan mukava ja hyvin tehty testi. Paras mitä olen tehnyt.

"esimerkiksi liukastumisiin kuolee vuosittain satoja ihmisiä vuodessa"
Tuo tieto kyllä vähän yllätti.

Nykyisillä elintavoillasi kuolet 65 vuotiaana torstaina 8 elokuuta 2047. :rock:
Eipähän tarvi järjestää 66 vuotis synttäreitä elokuun 20 päivä :hyper:

Elän 27 prosentin todennäköisyydellä 74-vuotiaaksi tai vanhemmaksi. Kuolen 72-vuotiaana torstaina 11. toukokuuta 2056.

74v ja meikä kupsahtaa, tosin mulla 37% mahdollisuus elää pidempään :) Mä silti luulen, että en kuolema korjaa mut aikaisemmin.

38% todennäköisyydellä elän 74-vuotiaaksi, tai vanhemmaksi.
Nykyisillä elintavoillani kuolen 74-vuotiaana keskiviikkona 22.12.2060.
Ihan kuin tuossa olisi pientä ristiriitaa. :) Jotenkin itse oletin eläväni kauemmin mutta mikäs siinä sitten.

D sanoi:
Helvetin hienoja nuo taustalla pyörivät kuvat.Kenen tekemiä?Hakusanoja googleen?

Lopputeksteissä tais olla taiteilijan nimi, voit kattoa sieltä. En satu muistamaan sen nimeä.

suortti sanoi:
Hieronymus Bosch
pistät googleen, niin johan löytyy

Kiitos

On muuten aivan helvetin hienoa tavaraa.:worship: Et sattuisi tietämään mistä saan kaverin töitä julisteina(taidejulisteita)?En löytänyt googlesta mitään.

68% varmuudella elän yli 74 vuotiaaksi. Arvioitu elinikä oli 76 vuotta. Tossa oli hyvä kun tuli se "elämää jäljellä sekunteina" tms. ruutuun niin alkoi tuntua siltä, että tässähän on kiire ruveta toteuttamaan kaikkia elämään liittyviä suunitelmia :whip:

Back
Ylös Bottom