Haluatko tietää koska kuolet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Örkki
  • Aloitettu Aloitettu
Nykyisillä elintavoilla kuolen 85-vuotiaana vuonna 2071. Siistii, ajattelin kyllä elää vanhemmaksi.

"Elät 35 prosentin todennäköisyydellä 74-vuotiaaksi tai vanhemmaksi."

Nykyisillä elintavoillani kuolen 28. huhtikuuta 2061, 74-vuotiaana.

Elän 72% todennäköisyydellä 75 vuotiaaksi tai vanhemmaksi.

Kuolen tuon mukaan 79-vuotiaana. Elintapani ovat jo hyvät. Sosiaalista tilannetta ja asennoitumista parantamalla tulisi varmaan lisävuosia. Sodassa kuollut isoisäni luultavasti pudotti tulosta. Tavoitteena on kyllä ylittää 90-vuotta. Yksi isovanhemmista ja kaksi iso-isovanhemmistanikin tekivät sen reilusti.

Tein testin uudestaan vähemmän totuudenmukaisesti. Fyysiset elintavat säilytin ennallaan, mutta valehtelin itselleni hyvän, kohtuutuloisen vaimon ja positiivisemman asenteen siihen liittyvinen vastauksineen. Asuinpaikan muutin kauemmaksi keskustasta. Sodassa kuolleen isoisän päätin eläneen ainakin 70 vuotiaaksi, mikä on vähemmän kuin hänen vanhempiensa ikä. Näillä muutoksilla tulisi melkein 5 vuotta lisää, eli eläisin hitusen yli 84 vuotta. 75 vuoden ikään pääsisin 99% todennäköisyydellä.

Kuka ryhtyy mulle vaimoksi? ;)

Nykyisillä elintavoillasi kuolet 79-vuotiaana maanantaina 16. maaliskuuta vuonna 2054.

voi paska, mun tytöllä on 17 maaliskuuta synttärit :curs: :rolleyes:

13.4.2052 kuollaan... Eli 69-vuotiaana. Prkl en kerkii olla eläkkeellä kuin muutaman vuoden!

Heitän veivin 68 vuotiaana vuonna 2043. 5% saumaa elää yli 75 ellen muuta tapojani.

Kuolen tammikuun 30 päivä, täsmälleen 42 vuotta siitä kun Pakkotoiston esi-isä roina.da.du perustettiin.

42 on luku joka kuvaa elämän tarkoitusta Douglas Adamsin Linnunradan käsikirja liftareille saagassa.

Spooky!

Laskin uudestaan, joskus olen tähän threadiin vastannu, eli:

Nykyisillä elintavoillasi kuolet 71-vuotiaana keskiviikkona 15 maaliskuuta 2062

Sekuntteja kuolemaasi 1746156080

olen kai tehnyt tämän joskus ennenkin, mutta..

kuolen 72 vuotiaana:)

aika pelottava se sekuntimittari.
laskin niin niitä numeroita oli vain 10:eek:

Elät 67 prosentin todennäköisyydellä 74-vuotiaaksi tai vanhemmaksi.

Nykyisillä elintavoillasi kuolet 75-vuotiaana lauantaina 5. huhtikuuta vuonna 2064.

Voi vittu, sekunnit vaan matelee :lol2:

Back
Ylös Bottom