Halpamerkkien (Rainbow,...) Osta/Älä osta -arvosteluthreadi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänä aamuna söin Rainbowin banaanirahkaa sekä maistoin saman merkin mansikkarahkaa ja oli jotain aivan mahtavaa herkkua! Rainbowin tonnikala tieten ehdoton setti. :D

+ X-tra maissilastut (450g) + Rainbow Chunky salsa hot (300 g) mielestäni aivan ehdoton yhdistelmä :rock:
+ Rainbow pakaste pinaattikeitto (400 g) aivan käsittämättömän hyvää ja maksaa vain noin euron :kuola:
+ Rainbow tonnikala on mielestäni parhaasta päästä
- X-tran tonnikalahiutaleet taas syömäkelvottomia

Tuossa oli vain muutama maininta, mutta itse kyllä suosin aina halvinta (''halpa merkkejä'') ja olen huomannut, että halvempi on usein myös jopa laadukkaampaa.

+ Rainbow Edam :). Septicbroiler ei tykänny, mut mulle toi menee hyvin. Tähän suositukseen siis kannattaa laittaa pieni varaus; nimim. juustoa viimeks syöty lapsena.
+ Rainbow Tonnikalapalat - mausteena Tilli - ja normipalat öljyssä.
+ Rainbow Isot Kananmunat (15 kpl kenno), hyvä hinta-laatusuhde (n. 2,30/kg).
+++ Moni muu juurikin Rainbowin tuote, joita harvemmin käytän.

- Euroshopper tonnikalahiutaleet vedessä :down: (isä kerran osti :david: , kun on niin pihi, ja oli vika kerta, kun se ostaa mulle tonnikalaa). En antas ees kissalle, jos sellasen omistasin.

+ Tonnikalapaloja öljyssä yks parhaita tonnikalasettejä mitä syöny. Ite tykkäsin paljon.
+ Kidneypapuja chilikastikkeessa oli kans tosi jees jauhelihan kanssa.

Hirveesti huonoja kokemuksia ei kyllä oo, tai si osaan vaa valita noi hyvät tuotteet päältä pois :>

+ Rainbow Edam :). Septicbroiler ei tykänny, mut mulle toi menee hyvin. Tähän suositukseen siis kannattaa laittaa pieni varaus; nimim. juustoa viimeks syöty lapsena.
+ Rainbow Tonnikalapalat - mausteena Tilli - ja normipalat öljyssä.
+ Rainbow Isot Kananmunat (15 kpl kenno), hyvä hinta-laatusuhde (n. 2,30/kg).
+++ Moni muu juurikin Rainbowin tuote, joita harvemmin käytän.

- Euroshopper tonnikalahiutaleet vedessä :down: (isä kerran osti :david: , kun on niin pihi, ja oli vika kerta, kun se ostaa mulle tonnikalaa). En antas ees kissalle, jos sellasen omistasin.

Ei kai kukaan kuvittele, että ainakaan kananmunissa olisi yhtään mitään eroa jos nyt ei ole jotain super luomua.

- Euroshopper tonnikalahiutaleet vedessä :down:
Sama. Hirveätä kuraa, pelkkä hajukin alkoi kuvottamaan. :urjo:

Pirkka pesto - parasta pestoa mitä kaupasta löytyy! :)
Sama. Parasta mitä normikaupoista saa. Jostain Stokkalta ja vastaavista saattaa löytää parempaa, mutta markettien valikoimista tuo ylivoimaisesti paras. Välillä tulee käytyä K-kaupassa ihan vain Pirkka Peston takia.

Ei kai kukaan kuvittele, että ainakaan kananmunissa olisi yhtään mitään eroa jos nyt ei ole jotain super luomua.

Musta lähes kaikki vastaan tulleet halpamunat on ollut jotenkin tosi b-laadun oloisia. Hirveen hepposia ja aika usein liimaantuneina kiinni siihen kennoon. Yrität irrottaa, ni koko muna hajoaa käsiin :jahas:

Musta lähes kaikki vastaan tulleet halpamunat on ollut jotenkin tosi b-laadun oloisia. Hirveen hepposia ja aika usein liimaantuneina kiinni siihen kennoon. Yrität irrottaa, ni koko muna hajoaa käsiin :jahas:

Joskus on ollut jotain järkyttävän isoja munia ja niissä taitaa olla heikommat kuoret.

Nyt täytyy kyllä sanoa että itse en ainakaan pysty syömään halpismunia, ottamatta kantaan mihinkään vapauteen tai vapaudenriistoon. Nuo halvat vain maistuvat ihan vehkeeltä. Voisin kuvitella että kengurun siemenneste maistuu samalta.

Mielenkiintoinen ketju muuten, jatkakaa :)

Kananmunissa on hyvinkin suuria eroja riippuen kanojen ruokinnasta ja oloista. Mutta aika paha noista on merkkien perusteella sanoa, että mikä on hyvää ja mikä ei. Täytyisi pystyä jäljittämään ne kananmunat tilalle asti. Noilla yleisimmillä kananmunamerkeillä kananmunia varmaankin tulee aika monelta eri tilalta ja ostaessa ei voi tietää, että mistä ne tulee. Eli samalta merkiltä voi saada parempia ja huonompia kananmunia.

Kannattaa ostaa luomumunia, ne takaavat jo kohtuullisen hyvän tason. Luomumunissakin on eroja, mutta kyllä ne aina voittavat tavallisen kaupasta ostetun ei-luomun. Terveellisempiä, parempia ja toimivat paremmin leivonnassa. :rock:

Mun mielestä tuo Euroshopper raejuusto taas on tosi herkkua.

Samoin on Rainbow'n punainen pesto, mmm..

..apua, kaapissa odottaa Euroshopperin tonnikalaa, en uskalla edes maistaa lukemani perusteella. Tosin, jos sen vetää blenderillä hajalle parin sillisiivun kanssa, siitä(kin) varmaan tulee maittavaa töhnää. Ja jos vielä blendaa sekaan pari kananmunaa ja vähän mausteita, tulee (ehkä) paistettuna oiva munakas.

Mun mielestä tuo Euroshopper raejuusto taas on tosi herkkua.

Samoin on Rainbow'n punainen pesto, mmm..

..apua, kaapissa odottaa Euroshopperin tonnikalaa, en uskalla edes maistaa lukemani perusteella. Tosin, jos sen vetää blenderillä hajalle parin sillisiivun kanssa, siitä(kin) varmaan tulee maittavaa töhnää. Ja jos vielä blendaa sekaan pari kananmunaa ja vähän mausteita, tulee (ehkä) paistettuna oiva munakas.

Rainbow'n punainen testo? :eek:

Kananmunissa on hyvinkin suuria eroja riippuen kanojen ruokinnasta ja oloista. Mutta aika paha noista on merkkien perusteella sanoa, että mikä on hyvää ja mikä ei. Täytyisi pystyä jäljittämään ne kananmunat tilalle asti. Noilla yleisimmillä kananmunamerkeillä kananmunia varmaankin tulee aika monelta eri tilalta ja ostaessa ei voi tietää, että mistä ne tulee. Eli samalta merkiltä voi saada parempia ja huonompia kananmunia.

Kannattaa ostaa luomumunia, ne takaavat jo kohtuullisen hyvän tason. Luomumunissakin on eroja, mutta kyllä ne aina voittavat tavallisen kaupasta ostetun ei-luomun. Terveellisempiä, parempia ja toimivat paremmin leivonnassa. :rock:

Ton oon iteki todennu et ruokinnasta riippuen ne kananmunat maistuvat&näyttävätkin täysin erilaisilta vs. joku ison kanalan tuotos.. Sama juttu myös lihan kanssa.

-First Price-sinappia en tuu ikinä ostamaan. Lähinnä sinapin näköstä etikkaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom