Halpamerkkien (Rainbow,...) Osta/Älä osta -arvosteluthreadi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rainbowin bran falkes murot ovat oivat, Pirkka taas huonompi.

Rainbown kalapuikot ihan persiista. Kun paistaa niin ensin irtoaa panerointi ja jäljelle jää vetinen muhju.

Xtra kahvi aivan hirveää. Luulin että kahvi on kahvia, sama kuka tekee. Yhden kupin join, loppupaketti roskiin.

Rainbow tummaa spaghettia tulee ostettua, se on hyvä.

mä käytän melkeenpä aina näitä halpismerkkejä tuotteessa kuin tuotteessa, ei ole paskoja vastaan tullut, paitsi x-tran perunasalaatti, hyi hitto. isoja raakoja perunanpaloja.

hyvistä vielä mainitsemattomista x-tran 17% juustoköntti on varsin hyvä ja maukas tuote.
Jos ostat jotain "itsetehtyä" niin se on juuri tuollaista ja niistä maksetaan varmaan 10€/kg. Siihen nähden halpaa kuin saippua. 10 pistettä:5:

- Euroshopper raejuusto VÄLTTÄKÄÄ KUIN RUTTOA!

Samaa mieltä, niinku styroksia söis. Ällötys.

Euroshopperin tonnareista löytyy toisinaan jotain ihme luunpaloja...

Rainbow ja Pirkka maustetuissa tonnikaloissa on ihan hyviä.

Pirkan kaurahiutaleet on hyviä. Tosin en nyt yleensäkään maista kaurahiutaleissa mitään ihmeempiä eroja... Silti ne aamunhyvä hiutaleet (mis on se mukulankuva kyljessä) taitais olla kaikkein edullisimpia vissiin. ?

Euroshopperin valkoiset pavut tomaattikastikkeessa:haart:. Yleensäkin halpismerkkien purkkipavut maistuvat hyvältä, enkä ole huomannut merkittävää eroa kalliimpiin verrattuna.

Rainbowlla on mielestäni aika hyvät ja kilpailukykyiset tuotteet, varsinkin tonnikalaa olen syönyt ihan urakalla kun se on niin maukasta. Öljyssä tietysti :)

Rainbowlta en ole vielä tähän mennessä löytänyt mitään ehdotonta inhokkia tai suosikkia, melko pitkälti kaikki on rainbowta mitä kotiin ostan lukuunottamatta näitä kunnon juttuja kuten kahvi tai juusto, niiden pitää kyllä olla sitä "merkkitavaraa". E-xtralla on muuten kamalaa tonnikalaa, sitä en syötä edes kissalleni kun on niitä ruotoja niin paljon, yöks. Vihaan ylimääräisiä sattumia tölkeissä :urjo:

Maustamaton ja rasvaton jugurtti Rainbowlta kuuluu mun vakiojuttuihin, Rainbown oliiviöljy on ollut hyvää ja siltä tais löytyä muitakin erikoisia öljyjä kuten saksanpähkinäöljyä yms.. Margariini maistuu kunnon margariinille ja pakastekasvikset on kaikki Rainbowta. Rainbow! En mä mitenkään köyhä ole vaan säästeliäs.. Niissä on eroa :P

Ehdit ensin, kuomaseni :)

Eihän tuollainen voi mennä alas ainakaan ilman...

sherry.jpg

E-xtralla on muuten kamalaa tonnikalaa, sitä en syötä edes kissalleni kun on niitä ruotoja niin paljon, yöks. Vihaan ylimääräisiä sattumia tölkeissä :urjo:
Ei ne sattumia ole, ne on sitä itseään. Sen verran niissä ruotoja tulee eikä se kala oikein oo kokonaista nähnykkään kun koko tonnikala on semmosta ylijäämäkaavittua mujua. Kunnon paloja ne olla pitää jos tölkeissä ostaa ja maistua hyvältä.:rock:

Tunasta puheenollen, oon huomannu että se 'vaaleaa tonnikalaa öljyssä (paloina)' sisältää paljon enemmän sellasia oikein mustia pahanmakuisia paloja kuin perus tonnikala öljyssä.

Ostin tuota vaaleaa kun arvelin sen olevan jotenkin laadukkaampaa, mutta paskat. Kuukauden sitä kokeilin ja joka ikisessä purkissa tummanruskeita sattumia seassa. YÖK. Taas mennään perus tunapaloilla öljyssä, ei oo sattumia ja halvempaakin! :thumbs:

rainbow tonnikala paloina vedessä ehdoton ykkönen tunasta. herkkukurkut ja aika monet muutkin rainbow tuotteet uppoo hyvin. en muista että mitään olisin joutunut roskiin heittään.

Rainbow-hapankorppu varmaan onkin jo mainittu. Rainbow:n sveitsiläinen pähkinäsuklaa on myös hyvää, ellei jopa paras maitosuklaa mitä normikaupoista saa. X-tra kahvi on ihan ok, ainakin parempaa kun Juhla Mokka ja Presidentti.

Mun pitänee vielä mainita täällä yksi ihan ehdoton herkkuruoka jos tekee mieli makeaa:

Rainbown marjaisia muromysli.. Jaiks, siinä menee koko paketti kun on niin hyvää :kuola:

+ Rainbow'n rasvaton jogurtti litran purkissa
+ Rainbow'n kananmunat, joskus heltyessäni ostan vapaan kanan munia, yleensä niitä isompia. Halpoja ja hyviä.
+ X-tran edam-juusto, sekä 15% että uusi täysrasvainen. Pirun edullisia ja ihan yhtä hyviä kuin kalliimmatkin juustot.
+ Euroshopper-edam on myös herkkua
+ X-tran maitorahka, ainoa miinus on pakkauskoko, muuten en näe mitään eroa Ehramiin.

- Rainbow'n edam. Kivikova ja mauton palikka, parani hieman saatuaan temperoitua huoneenlämmössä, mutta muuten halpisedamien pohjasakkaa.
- Pirkka-rahka, mautonta ja karheaa liimaa, kallistakin vielä!

Suositut

Back
Ylös Bottom