Halpamerkkien (Rainbow,...) Osta/Älä osta -arvosteluthreadi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Linessan Light Sulatejuusto on oikeesti hyvä rahkan/raejuuston korvike... Myydään 200g paketeissa ja arvot /100g on 11p 3,9hh 0,2r Sitä menee aamusin ruisleivän päällä ja sit loput paketist, joita ei saa enää mahtumaan leipien päälle menee lusikalla suuhun =D Mut hyvää on ja mukavan halpaakin

Varmasti sanottu rainbow maustetut rahkat, hintaa 65cnt purkilla ja hyvää on ! Monta eri makua. Sitte vielä rainbow laktoositon maitorahka 0,69cnt hakkaa hinnas kaikki laktoosittomat!

jos X-tran salaattitonnikala öljyssä ( 0,66 e / purkki ) ei uppoa, suosittelen kokeilemaan sitä kaurapuuron seassa, ja reilusti suolaa päälle

tuo sama tuna, mutta vedessä, aika kuvottaa, plus sieltä löytyy jtn pieniä ruotojen ja suomujen palasia seasta aina silloin tällöin, en suosittele

Rainbown hornetit ("tuliset kanansiivet" tjsp.) on sairaan hyviä! Halvempia ja jopa paremman makuisia kuin atrian vastaavat, joita aiemmin tuli popsittua.

Voisin suositella Rainbown Tandoori chicken -pakastetta.
Yllättävän syömäkelpoista valmisateriaksi, joissa aika usein on saanut pettyä paljon tätä kalliimpiinkin vaihtoehtoihin. Sellaista ruokala/halppisbuffet tasoa eli einekseksi hyvä. Voipi wokata tai mikrottaa. Sisältää aika isoja kanapaloja tällaisena sivuhuomiona.

400g pussi maksoi vajaat 2,5e ja sen ravintoarvot ovat 500kcal ja 35g proteiinia per pussi.

ddf57965ce.jpg

Noi Rainbowin ja Xtran tonnikalat ei kyllä uppoa itselle, ainakin vedessä niin hyi helkutti jotta on kuivaa.. Öljyssä uppoaa ihan hyvin.
Ei oikeestaa muuta pahaa sanottavaa :D

Aika herkkua tää uusi (tai ainakin uusi tuttavuus minulle) rainbowin kermarahka punaisessa purkissa... Maistuu ja sopii kivasti tähä ketoiluun.

Aika herkkua tää uusi (tai ainakin uusi tuttavuus minulle) rainbowin kermarahka punaisessa purkissa... Maistuu ja sopii kivasti tähä ketoiluun.

True dat. Kaloreita on kyllä tuplasti normirahkaan verrattuna. Mieluummin syön kaks normirahkaa kuin yhden kermarahkan, vaikka hyvää on kyllä !

Pirkka rasvaton mieto maitorahka , 30g prodea purkissa, hiilareit vaan 4g /100g ja on halpaa , heittää sekaan 1 rkl maitoa tai vodaa niin hyvin uppoaa , nam nam

Joo, just kävin ostaa 3 purkkia, ja maistoin tossa äske, uppoaa kyllä raakanakin, vielä halpaakin! Tätä taitaa löytyä mun kaapista täst'edes! :rock:

En tiedä onko jo arvosteltu mut...

+rainbowin ristikkoperunat. hyvin maustettu ja paistuu rapeiks. edullisia. mättöpäiville.

-pitkä miinus, kaikille halpis sinihomejuustoille. Haisoo oksennukselle ja maistuu kirpeälle.

Ihan älyttömän hyviä! :D Dieetillä tosin ei voi ainakaan paljoa vetää :rolleyes: Kaikki noi, mihin on lisätty kermaa (Mansikka, persikka, vanilja, ananas) on ihan älyttömän hyviä ja hyviä myös koostumuksiltaan! :) Prodea noin 7g/100g ja kaloreita 120-150/100g

Voisin suositella Rainbown Tandoori chicken -pakastetta.
Yllättävän syömäkelpoista valmisateriaksi, joissa aika usein on saanut pettyä paljon tätä kalliimpiinkin vaihtoehtoihin. Sellaista ruokala/halppisbuffet tasoa eli einekseksi hyvä. Voipi wokata tai mikrottaa. Sisältää aika isoja kanapaloja tällaisena sivuhuomiona.

400g pussi maksoi vajaat 2,5e ja sen ravintoarvot ovat 500kcal ja 35g proteiinia per pussi.

ddf57965ce.jpg

Nämä on muuten hyviä grillissä kun pistää folionyyttiin ja antaa rauhassa paistua. Lisäksi vähän vaikka broilerinrintaa ja toki aina pikkuisen makkaraakin grillata pitää.

Rainbown tuotteita käytän paljon. Rahkat loistavia hinta/laatusuhteeltaan. Extralla myös jotain hyviä, mutta ei ihan Rainbown veroista yleisesti mielestäni.

Nämä on muuten hyviä grillissä kun pistää folionyyttiin ja antaa rauhassa paistua. Lisäksi vähän vaikka broilerinrintaa ja toki aina pikkuisen makkaraakin grillata pitää.

Rainbown tuotteita käytän paljon. Rahkat loistavia hinta/laatusuhteeltaan. Extralla myös jotain hyviä, mutta ei ihan Rainbown veroista yleisesti mielestäni.

Komppaan rahka-asiaa. Loistava hinta/laatusuhde, eniten proteiinia(?) mukava koostumus, jos ei aio sekoitella mitään sekaan.

Komppaan rahka-asiaa. Loistava hinta/laatusuhde, eniten proteiinia(?) mukava koostumus, jos ei aio sekoitella mitään sekaan.

Ja se vähälaktoosinen vai pari senttiä tavallista kalliimpi, itsekin otan sitä aina kun vaan hyllyssä sattuu olemaan. Vähempi suolikaasutuotantoa tuolleen. ;)

Ja siis itse laitan kaurahiutaleita (jotka muuten nekin Rainbowna yms. samaa shittiä halvemmalla) ja funlightia sekaan. Mutta paljon mieluummin tuota ostaa kuin vaikka Lidlin sementtirahkaa.

Euroshopperin tonnikalapalat vedessä menee ainakin mulla oikein hyvin alas. Ja hintaeroa jopa pirkan vastaavaan on suht mukavasti.

Mä oon kyllä niin neiti tonnikalan kanssa. Euroshopperin tonnikalassa on takuulla jäljellä silmätkin, ehkä oon kerran sellaiseen törmännytkin ;)
Tän otsikon nähtyäni mietin välittömästi juurikin tuota ES:n tunaa. Yäk ja yäk.

Sitten vastaavasti joku ananas on aivan se ja sama onko Del Montea tai peruspirkkaa.

Hyvä Ostos -kahvia oon joskus hulluuksissani mennyt ostamaan. Se on aivan hirvittävää.

Extran taisi olla se kahvi joka on noin puolta halvempaa normaaliin nähden? No se jo haiseekin sille, että varmaan jollakin kamelin paskalla jatkettu sitä. Minä en muuten kahvien makuja juuri erota, mutta tuo on kyllä sellasta kuraa ettei kannata ottaa vaikka saisi ilmatteeksi!

Viimeksi muokattu:
Extran raejuusto oli positiivinen ylläri. Oli sellaista kunnollista kiinteää kamaa eikä samanlaista kuin Valion, jossa ne nesteet sotkee aina joka paikan. Maku oli tosin hivenen kirpeämpi kuin muissa raejuustoissa. Ei voita Keson raejuustoa makunsa puolesta. Purkki oli 300 grammanen, enkä muista nyt tarkkaa hintaa, mut ihan sikahalpa se oli joka tapauksessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom