Halpalentoyhtiöt haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiwi^
  • Aloitettu Aloitettu
Eli tämmöstä kyselisin, onko porukalla tietoa/kokemusta/mutua näistä leviämään päässeistä halpalentoyhtiöistä? Ois suunnitteilla tämmöne pakomatka täältä loskasta jonnekin paahtumaan :rolleyes:

Vinkkejä otetaan mielellään vastaan, tämmösiin matkalla jo törmätty :

www.airberlin.com
www.ryanair.com
www.germanwings.com

Eli haussa näitä "oikeita" halpalentoyhtiöitä, eikä niinkään mitään Finnairia, SASia, Hansaa taikka BlueOnea, joilta löytyy halpalentoja vain "sesonkitarjouksina".

Tarjouksia hakee netistä valmiiksi www.supersaver.fi

Tietoa, mainostusta ja opastusta kaivataan :)
Tai sit poletaan sohjossa :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sterling ainakin lentää Suomesta Eurooppaan about 10 kohteeseen. Easyjetillä taitaa olla Euroopan laajin verkko halpalentoyhtiöistä, mutta Suomessa ei taida olla kohteita.

Riippuu mihkä päin olet lähdössä. Sterlingiä itse suosittelisin, koska sain sieltä lennot malagaan 3 viikoksi, hintaan 191 ja siis menopaluu tietty;)

Coe tuossa heittikin jo loistolinkin pallontallaajille. Itse lennän kesällä Airberlinillä Milanoon: Alle 150€ meno-paluu....

Meah sanoi:
mihkä päin olet lähdössä.

joskus, jonnekin lämpimään :D loput onki sit auki.kaipa se tuo välimeren ympäristö houkuttas, joku lämmin paikka vaa.vissii syksyllä.mut tattista näistä, hiekka varpaitten välissä yhen askeleen lähempänä. ;)

kiwi^ sanoi:
joskus, jonnekin lämpimään :D loput onki sit auki.kaipa se tuo välimeren ympäristö houkuttas, joku lämmin paikka vaa.vissii syksyllä.mut tattista näistä, hiekka varpaitten välissä yhen askeleen lähempänä. ;)

Suosittelen Espanjan aurinkorannikkoa Costa Del Solia;)

Minkälaisia kokemuksia tosta airberlin:stä on. Ei ole ollenkaan tuttu. Kokeilin muutamaa hakua niin hinnaksi tuli n 140€. Onko kokemuksia?

Täältä ei välttämättä halpalentoyhtiöitä löydä mutta tällä saa (lähes) kaikkien lentoyhtiöiden hinnat samaan sivuun, hyvä vertailua varten jne.

http://www.supersaver.fi:worship:

EDIT:

Pikasesti kun luin tätä threadia ni en huomannukkaa että aloittaja mainitsikin tuon :)

Salmisen Simo sanoi:
Minkälaisia kokemuksia tosta airberlin:stä on. Ei ole ollenkaan tuttu. Kokeilin muutamaa hakua niin hinnaksi tuli n 140€. Onko kokemuksia?

Lentää paikasta A paikkaan B, ihan niinkuin Finnair tai Ryanair ja myöhästelee samalla tavalla. Lennon ajasta varmaan huomasit, että tekee välilaskun Saksassa.
Juomakärry liikkuu eestaas ja safkaa tarjolla.

Fabio sanoi:
Lentää paikasta A paikkaan B, ihan niinkuin Finnair tai Ryanair ja myöhästelee samalla tavalla. Lennon ajasta varmaan huomasit, että tekee välilaskun Saksassa.
Juomakärry liikkuu eestaas ja safkaa tarjolla.

No ootko kokkeilu?

No ootko kokkeilu?

En tieda Fabiosta, mutta olen lentanyt Saksan ja Suomen valia Air Berlinilla toisenkin kerran. Mielestani paras halpisyhtio Euroopan lennoille, mutta kuten sanottu, Suomesta paasee vain muutamaan paikkaan suoraan - joten suunnittelu on taasen tarpeen.

Ei lentoyhtiot toisistaan paljoa poikkea, jos ei nyt keski-Aasiaan tjsp ole matkustamassa (silloinkaan ne eivat taida paljoa toisistaan poiketa, kaikki yhta vaarallisia..., heh, just kidding :) )

e: Tulipa nostettua vanha viesti pintaa, kun Matkustus-threadia pengoin. Sorry. Toisaalta AB on yha olemassa ja ihan ok.

En tieda Fabiosta, mutta olen lentanyt Saksan ja Suomen valia Air Berlinilla toisenkin kerran. Mielestani paras halpisyhtio Euroopan lennoille, mutta kuten sanottu, Suomesta paasee vain muutamaan paikkaan suoraan - joten suunnittelu on taasen tarpeen.

Hyviä kokemuksia Air Berlinistä, siistejä koneita ja asiallista serviisiä. Saksan toiseksi suurin lentolafka ja vissiin kasa koneita tilauksessa, eli ilmeisesti hyvin pyyhkii.

Itse käytän www.momondo.com , suht kätevä hakukone.

On vissiin ollu hyvä tuuri ne vähän kerrat mitä oon hapisyhtiöillä lentänyt, ehkä noin parikymmentä reissua takana ja yks kerta tulee mieleen millon oltiin noin puol tuntia myöhäs.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom