Halpa sali Tampereella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aino
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei!

Ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen. Aiemmin olen vain lueskellut muiden juttuja. Tarvitsisin nyt vinkkejä hyvistä (halvoista) saleista Tampereella. Olen menossa kesäksi Tampereelle töihin ja tarkoitus olisi jatkaa (hyvin:thumbs: ) alkanutta kuntosaliharrastusta myös siellä. Olisin siis kiitollinen jos joku viitsisi kertoa muutamia esimerkkejä Tampereen (keskustan) alueen hyvistä saleista, jonne voisin ostaa edullisen kuukausikortin!:) Aurinkoista treenikesää kaikille!

-Aino

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Yliopisto. 2,20 € kertamaksu. Muistaakseni 18 € koko kesä, mutta saattaa koskea vain yliopistolaisia. Kysymällä selviää.

Nääshallia sanoisin jo halvaksi, 45 € / 4 kk, kertamaksu 2 €. Tosin sivun tietojen mukaan kesällä kiinni viikonloppuisin.

Sitten keskustasta löytyy tietysti tuo toinen koti, Wolf :) , opiskelijahintaan 42 €/kk.

Jos aamutreeni nappaa, niin esim. Wolfilla on klo 7-14 edullisemmat hinnat, joita Suomessa asuessani ainakin hyödyntelin. :)

Tuo Wolf vaikuttaa ihan hyvältä ja jopa siedettävän hintaiselta. Suunnilleen saman verran maksan tällä hetkellä täällä Jyväskylässäkin Satsille. Kuuluuko tuohon 42e/kk maksuun siis sekä kuntosali että jumpat? Kävin kyllä kotisivuilla, mutta en oikein päässyt selvyyteen. Vissiin jo tässä vaiheessa työpäivää aivot jumittaa sen verran:( Onneks kohta pääsee salille:)

Missä päin Tamperetta tulet asumaan/työskentelemään? Kaukajärvellä on kaupungin omistama sali joka on ilmainen. Löytyy Kaukajärven vapaa-aikatalon alakerrasta.

Wolffin kk-maksuun kuuluvat jumpat sekä sali.

Albatross ja Steel Body on halvahkoja. SB:lla ei ole jumppia ja saleista suosittelen sitä kellariin sijoitettua yhteis-/ äijäsalia. Albatrossissa on myös jumppia, mutten osaa arvioida millaisia, kun itse käyn vain salilla. Saattaa vaan olla kuuma kesällä, kun aurinko porottaa (tai jos porottaa) :)

Siekkari sanoi:
Albatrossissa on myös jumppia, mutten osaa arvioida millaisia, kun itse käyn vain salilla. Saattaa vaan olla kuuma kesällä, kun aurinko porottaa (tai jos porottaa) :)

Mä kävin muutama kesä sitten Albatrossissa joka aamu treenaamassa ennen kun menin yliopistolle töihin, ja ihan törkeen kuuma paikka kesäisin. Ilmastoinnista ei ihan kauheesti tuolla tietoa... :(

kaisa sanoi:
Mä kävin muutama kesä sitten Albatrossissa joka aamu treenaamassa ennen kun menin yliopistolle töihin, ja ihan törkeen kuuma paikka kesäisin. Ilmastoinnista ei ihan kauheesti tuolla tietoa... :(

Joo, se kuumuus alkaa jo tuntua yleensä keväällä, kun aurinko vaan paistaa. Sama ongelma oli mun mielestä tuolla Steel Bodyn naisten salilla. Siellä kellarissa on ilmeisesti pakko pitää jotain ilmanvaihtoa ja toisaalta aurinko ei sinne porota.

Jos halpaa salia haetaan, niin ehdottomasti Nääshalli. Wolfin aamukortti maksaa muistaakseni 30eur, eli häviää kyllä hinnassa Nääshallille 6-0.

Sitäpaitsi Nääshalli on vielä mahdottoman hyvä treenipaikka, eli sinne vaan :thumbs: Tosin tuo viikonloppuisin kiinni oleminen on kyllä valitettava miinus. :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nääshalli on vieläpä askettäin remontoitu. Samaan hintaan saa käydä myös voimanostopuolella, mistä löytyy tankoa penkkiä isoapainoa. Hintansa väärti, joskaan ei ehkä se unelmasali. Eikä vuorenpeikonluolassa takuulla ole koskaan liian kuuma!

Sain kämpän Kalevasta ja työpaikka on Kangasalla. Eli aamutreenaaminen ei onnistu kun bussi töihin lähtee jo klo. 7 aamulla. Varmaan suuntaan tieni nyt tuonne Wolfiin. 42e sekä jumpista että salista ei tunnu kohtuuttomalta. Vaikka enemmän treenaankin salilla kuin käyn jumpissa, niin onhan nuo jumpat ihan mukavaa "bonusta". Kiitos kaikille salivinkeistä ja mukavaa treenikesää!:)

Latest posts

Back
Ylös Bottom