Halo 2 Pakkiksen kaupassa testattavana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Lisäämme Microsoftin pelivalikoimaa kokoajan, kauppaan voi tulla testailemaan pelejä. Uusin on uber kova Halo 2.
Halo%20-%202.jpg

Kride sanoi:
Hoohho, on muuten aika tehokas tapa houkutella hakkereista bodareita.

Tai toisinpäin. ;)

Ui ui. Sitten ku edetään niin pitkälle , että saadaan sinne kauppaan 4 telkkaria, 4 boxia, hubi ja 16 pelaajaa ni ilmottakaahan mulle :D on muuten aivan sairaan kivaa 8 vs. 8 mättö!!!!!

Heh, ei taida olla ihan heti näköpiirissä ;-)

raggi sanoi:
Ui ui. Sitten ku edetään niin pitkälle , että saadaan sinne kauppaan 4 telkkaria, 4 boxia, hubi ja 16 pelaajaa ni ilmottakaahan mulle :D on muuten aivan sairaan kivaa 8 vs. 8 mättö!!!!!

Entinen lisäravinnekauppa, nykyinen pelihalli :)

Tässä potentiaalisia uusia asiakkaita entiseen lisäravinnekauppaan, nykyiseen pelihalliin (Lähde: "Super Geeks") :D

micro.jpg

Joutuu ihan salettiin mennä testaamaan Halo kakkkosta, tulihan sitä oltua Halo 2-bileissäkin. Sairaan komeen näköinen geimi, toivottavasti ohjaaminen on luonnollisen tuntuista....

Sumu sanoi:
Joutuu ihan salettiin mennä testaamaan Halo kakkkosta, tulihan sitä oltua Halo 2-bileissäkin. Sairaan komeen näköinen geimi, toivottavasti ohjaaminen on luonnollisen tuntuista....
Mitä Mitä??! Mäkin olin... Töissä alkuillan ja loppuillan Systeemillä.

Saapas sanoi:
Mitä Mitä??! Mäkin olin... Töissä alkuillan ja loppuillan Systeemillä.

Hei duud, kyllä mä tiedän mitä sä siellä olit tekemässä. Kivat releet sulla ;)

Itse tuota muutaman tunnin hakanneena en voi sanoa muuta kuin että eipä ole Bungie hävittänyt "kosketustaan" minnekkään. Jos vähänkin räiskinnät kiinnostaa, ja vaikkei kiinnostakkaan, niin heti vaan kokeilemaan.

Ps. jos joku on ykkös Haloa pelannut vähääkään niin ei kannata aloittaa default vaikeudella vaan nostaa se vaikka legendaryyn (jos on ekan pelannu legendarylla läpi). On jotenkin sellainen tunne perseessä että vaikeustaso on vähän matalampi edelliseen verrattuna, tai mitä mä tietäsin ku oon pelannu ekan Halon legendarylla läpi ;) Tuo ei varmaan sano kellekkään, joka ei ole pelannut ekaa Haloa legendarylla läpi, mitään, mutta se on tosi hikinen urakka, eikä ole ihme jos siihen menee sata tuntia taikka enemmänkin :)

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Halo oli eka peli joka jumitti koneen taikka konsolin ääreen koko viikonlopuksi, joten seuraavaan kertaan pitää taas varmaan pari vuotta odotella.

protsku sanoi:
Tässä potentiaalisia uusia asiakkaita entiseen lisäravinnekauppaan, nykyiseen pelihalliin (Lähde: "Super Geeks") :D

micro.jpg
Tämä taas todistaa simply miten tyhmä ihminen olet :jahas: Pelit ovat tätä nykyä, kun turha häpeily niitä kohtaan on laantunut, ihan keskiverto rahvaan huvia. Eikä ole mikään ihme nähdä vaikka 50v mies pelaamassa konsolipeliä. Mutta siihen saakka kun olet tämän sisäistänyt niin kuole tyhmyyteesi :rock:

teemupii sanoi:
Tämä taas todistaa simply miten tyhmä ihminen olet :jahas: Pelit ovat tätä nykyä, kun turha häpeily niitä kohtaan on laantunut, ihan keskiverto rahvaan huvia. Eikä ole mikään ihme nähdä vaikka 50v mies pelaamassa konsolipeliä. Mutta siihen saakka kun olet tämän sisäistänyt niin kuole tyhmyyteesi :rock:

Niin, vai olitko se vaan sinä, jolta on huumorintaju kadonnut???

Wintikka sanoi:
Heh, tolla perusteella menin suoraan hakemaan Xboxin ja Halo2:sen. Tuleekohan musta nyt nörtti? Apuuuuuuuva!
Tää on varmaan tyhmä postaus, mutta ei tule. Penis ei pienene, eikä kasvoihin ala kasvamaan finnejä (vai Mike, johtuukohan kassien pieneminen sittenkin enemmän pelaamisesta kuin teston piikittämisestä :D ). Säälittävää ku ihmiset ajattelevat että pelit on vain lasten huvia, vaikka ne ovat lähempänä todellisuutta kuin esim. elokuvat.

Ei kolahtanut. Taas yksi aivoton 3D-räiskintä, joka ei tarjoa mitään uutta. Graffatkin vähän ankeat, erityisesti ulkona melkoisen kulmikkaita polygonikallioita.

uga sanoi:
Ei kolahtanut. Taas yksi aivoton 3D-räiskintä, joka ei tarjoa mitään uutta. Graffatkin vähän ankeat, erityisesti ulkona melkoisen kulmikkaita polygonikallioita.
Ei haittaa half-life ykkösessäkään kulmikkaat reunat (vaikka onkin 6x ja 16x ;) detailit), ei tässäkään. Kaverin kanssa mättäessä nuo yleensä unohtuu..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom