Halmeen "pikaruoka"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by slade
Eikait tuota protskua tuohon mitenkään noin paljoa saa ellet käytä jotain extra-proteiini tunaa ?

185g Tonnikalaa 24.7g/100g*185g = 45.7g
96g Elovenaa 14.5g/100g*96g = 13.9g
200g Omenasose 0.2g/100g*200g=0.4g
45.7g+13.9g+0.4g = 60g

Ilmeisesti minä käytän "jotain extra-proteiini tunaa" :D

Originally posted by reiz
185g Tonnikalaa 24.7g/100g*185g = 45.7g
96g Elovenaa 14.5g/100g*96g = 13.9g
200g Omenasose 0.2g/100g*200g=0.4g
45.7g+13.9g+0.4g = 60g

Ilmeisesti minä käytän "jotain extra-proteiini tunaa" :D

Nojoo, kuka noita viljaprotskuja laskee.

Eikös noissa tonnikaloissa oo vettä osa tuosta 185g:sta, että ei siinä noin paljoo protskua ole... Mulla ainakin lukee se 140 tai 150g/tuotteesta tonnikalaa... loput kaloritonta ja proteiinitonta;) vettä.

Ajattelin laittaa tän tänne, Tein tänään ruoaksi "mössöö", eli siihen laitoin keitettyä riisiä, ja jotain riisimaustetta(en tiedä mitä), siihen sekaan tonnikalaa vedessä, ja oliiviöljyä, ettei maistu kuivalta, ja siihen sekaan vielä parin minuutin päästä(että ehti vähän jäähtyä) reilusti raejuustoa. Oli todella hyvää, sanokaapa muita tämmöisiä hyvänmakuisia "mössö" ohjeita?

Miksi hyvät ihmiset leikitte ruualla - en voi kuvitella että olisi hyvää se mössö... Plus että koko sekotus vaikuttaa luonnottomalta - vaikeasti sulava ?

Halme on muuten OK, mutta hankkikaa jonkinlainen kokkaustaito -vaikka on bodi- tai voimamies niin ei se tarkoita että että pitää juoda kananmunia ym.:david:

pikaruoka joka jäi yhdenkerran kokeilus
1/2 l maitoa
1 dl mysliä
1 dl heraa
1 banaani
purkki tonnikalaa
ja kaikki sekaisin tehosekoittimella ja sit sotku mahaan ja sen saman tien:urjo:

Originally posted by PattiPete
Minkäslainen se Halmeen 'Luolamiehen drinkki' olikaan?

Muistaakseni siinä oli 10 kananmunan valkuaista, ja sitte yksi sekahedelmäpurkki. Ite kyllä en oo kokeillu, mutta melkeen mielummin vetäisin noi erikseen.
Kuulostaa noi halmeen "pika" ruoat aika omituisilta, mutta onhan siihen jätkään kertyny lihaakin kiitettävästi. Kai noi on sellasia professional reseptejä :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Hilurauta
Muistaakseni siinä oli 10 kananmunan valkuaista, ja sitte yksi sekahedelmäpurkki. Ite kyllä en oo kokeillu, mutta melkeen mielummin vetäisin noi erikseen.
Kuulostaa noi halmeen "pika" ruoat aika omituisilta, mutta onhan siihen jätkään kertyny lihaakin kiitettävästi. Kai noi on sellasia professional reseptejä :rolleyes:

Mä olen muuten tehnyt tosta "oman" sovellutuksen, jossa kananmunien tilalla on purkki Ehrmanin rahkaa. Täytyy sanoa että on mun mielestä perkeleen nannaa, helppo ja nopea valmistaa ja juoda.

Oikeastaan vielä sekahedelmiäkin parempi vaihtoehto on purkki persikoita siinä liemessä, siihen rahka ja :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom