Halmeelle kovat syytteet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Mutta enhän minä ole mitään tehnyt. Mistään ei vielä syytetä. Tai jos syytetään, niin yhtään syytettä ei ole vielä näytetty toteen. Ja ketään en ole vahingoittanut. Kyllä kannattajani tietävät, että olen rehellinen suomalainen mies ja samanlainen kuin hekin. Kaikille sattuu ja kännissä tulee joskus kohellettua, mutta kuten olen sanonut olen tästä eteenpäin pääministerin kanssa mehulinjalla, koska viina on viisasten juoma. Aion jatkaa työtäni Suomen kansan hyväksi kuten ennenkin, en aio antaa tällaisten asioiden masentaa itseäni, olen elämäässäni ja kehässä kokenut pahempiakin asioita. Ei oikea mies sorru elämäntiellä, sillä olenhan suomalainen taistelija ja näytän epäilijöille, että nousen tästäkin, sillä mitäänhän ei oikeasti sattunut...." jne, jne, jne, jne, jne, jne,,jne.......

Tuo rattijuopumus on ihan käsittämätön. Kahen viikon päästä joku jurpo soittaa poliisille ja se riittää syytteen nostoon. Missäköhän se kuuluisa näyttö on. Pitäs olla yli sallitun 0,5 rajan. Syyttäjä ei uskalla olla syyttämättä ku tietää et lehdistö teurastaa jos ei nyt syytä. No katotaa käräjät.

Joo, eiköhän sitä olis jo aika luopua noista kansanedustajan hommista ja lopettaa se ruikuttaminen. Entinen pääministeri ja kansliapäällikkö ovat jo näyttäneet esimerkkiä. Luvattomalla aseella ammuskelu kerrostalossa riittää jo näytöksi kansalaiskelvottomuudesta, saati sitten osoitukseksi kelvottomuudesta kansanedustajana.

Hölmö on jos luopuu. Tekee hyvät rahat neljässä vuodessa. Ja ens vaaleissa kukaan ei enää muista. Julkisuus takaa pysyvän paikan=pysyvät hyvät tulot.

Tuo Halme on kyllä jännä juttu. harva asia jakaa mielipiteet niin eri suuntiin. Ite toivon kyllä halmeelle mahdollisimman vähän paskaa naamalle. Menisi vaan sinne arkadian mäelle ja näyttäs.

Onko halmetta näkynyt salilla ton kesän jutun jälkeen?

Originally posted by Nike_Air
Tuo Halme on kyllä jännä juttu. harva asia jakaa mielipiteet niin eri suuntiin. Ite toivon kyllä halmeelle mahdollisimman vähän paskaa naamalle. Menisi vaan sinne arkadian mäelle ja näyttäs.

Näyttäs mitä ? Typeryydestä alkaa ainakin näytöt riittämään :david:

Originally posted by Pitkätukka

Kyllähän Halme on mokannut itsensä käytöksellään mutta hänen mielipiteensä (olivat tosia tai keksittyjä) ovat hyviä.

Originally posted by Pitkätukka

NO jotain muuta kun ne 199 muuta. siellä 199 toistensa kopiota.
Ees joku ei vaan puhu vitun hienosti jostain kosovon albaaneista ja norsun paskasta.

Menisi vaan sinne arkadian mäelle ja näyttäs.

Mitähän Halme voisi vielä näyttää? Koko herran tapaus rupeaa olemaan jo melko tragikoominen. Lähinnä vuoden säälittävin tapaus. Kaikki mitä mulle tulee mieleen, siis mahdollisista tulevista näytöistä, lähinnä naurattavat.

Jos rehellisiä ollaan, niin kyllähän sen tiesi minkälainen arvomaailma kätkeytyy näiden teesien alle: "mummoja ei potkita!" ja "lisää poliiseja!" "sotaveteraaneja tuettava enemmän!". Kaikkihan näistä ovat sinällään ihan hyviä, ei käy kiistäminen. Ne vain osoittivat harvinaisen hyvin, että loppupeleissä kyse oli ihan täysin pelkästään populistisesta roskasta, jolla ei todellisia periaatteita olekaan.

Yhtäpaljon ihmetyttää kyllä ne, jotka pystyvät ottamaan vakavalla naamalla Halmeen todesta :lol2: .

Toi Nitskun posti oli hyvä ja realistinen.

Tavallaan on huvittavaa se, että miten Halmetta jaksetaan mollata vaikka meillä on eduskunnassa henkilö joka on petänyt maansa jav akoillut ihmiskunnan historian kauheimman aatteen puolesta.

Joku Halme on pelle mutta pieni pelle, kun taas Tiusanen on ihminen joka pitäisi tuomita kuolemaan.

Originally posted by Cthulhu
Kyllähän Halme on mokannut itsensä käytöksellään mutta hänen mielipiteensä (olivat tosia tai keksittyjä) ovat hyviä.

mun mielestä taas saa kissojen ja koirien kanssa etsiä että löytäis tyhmempiä mielipiteitä kuin Halmen. :rolleyes:
Halme on enemmän eduskunnassa ja muissa "vakavissa" paikoissa mukava piristysruiske, mutta uskottavuutta ei kyllä mun mielestä ole tippaakaan tai yhtään omaa ajatusta halmen mielipiteissä. Lähinnä niin perussuomalainen juntti kun voi vaan olla.

Jätkä valittelee jostain tötsyttelystä mutta kovat huumeet kuten piri ja koksu on IN ! koska nehän eivät oikeestaan ole huumeita vaan piristäviä. Hyvä Halme! :worship:

(mulle on ihan sama mitä nappeja kukin syö.................... kuhan vaan tarjoo mullekkin :))

NO jotain muuta kun ne 199 muuta. siellä 199 toistensa kopiota.
Ees joku ei vaan puhu vitun hienosti jostain kosovon albaaneista ja norsun paskasta.

Jep. Ihan vituttaa kun eivät sano asioita suoraan ja ammu päälle päätteeksi kattoon kuten Halme.

Originally posted by Nitsku
"Mutta enhän minä ole mitään tehnyt. Mistään ei vielä syytetä. Tai jos syytetään, niin yhtään syytettä ei ole vielä näytetty toteen. Ja ketään en ole vahingoittanut. Kyllä kannattajani tietävät, että olen rehellinen suomalainen mies ja samanlainen kuin hekin. Kaikille sattuu ja kännissä tulee joskus kohellettua, mutta kuten olen sanonut olen tästä eteenpäin pääministerin kanssa mehulinjalla, koska viina on viisasten juoma. Aion jatkaa työtäni Suomen kansan hyväksi kuten ennenkin, en aio antaa tällaisten asioiden masentaa itseäni, olen elämäässäni ja kehässä kokenut pahempiakin asioita. Ei oikea mies sorru elämäntiellä, sillä olenhan suomalainen taistelija ja näytän epäilijöille, että nousen tästäkin, sillä mitäänhän ei oikeasti sattunut...." jne, jne, jne, jne, jne, jne,,jne.......

+ enhän minä satuttanut muita kuin itseäni. Itselleni tästä vain vahinkoa koitui.

Heh! En oo viittinyt verrata postaajia tämän ja "tony halme eduskuntaan"-threadin välillä, mutta toivon koko sydämeni kyllyydestä ettei samoja nimiä löytyisi molemmista threadeistä! (nyt joku tietty tarkastaa asian, ja kyllä, minunkin posteja löytyy tämän myötä molemmista threadeistä! :D )

Nyt Halmetta jo haukutaan luuseriksi ja vuoden koheltajaksi. Aika iso muutos pakkislaisten linjassa puolen vuoden sisällä! :)

No joo, tämä tästä. Oli vaan pakko sanoa jotain kun kerran tän threadin sisältö on aika yksoikoisen negatiivista. Ei millään pahalla ketään kohtaan! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom