Halloween-naamiaiset Ravintola Nollassa 31.10.09

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
Se on KUNNON naamiaisten paikka!

attachment.php

Kuten hyvin monet täällä Pakkiksella tietää, on nää bileet ollu mulla mielessä jo vuodestä -07 lähtien.
Nyt ne konkretisoituu tämän kuun lopulla Ravintola Nollassa klo 21 eteenpäin.

Usein bileissä työn puolesta olleena, olen huomannut että kaikkein parhaat kemut on juuri teemabileitä. Siksi haluankin kaikkien pukeutuvan tonne naamiaisasuun. Eli

SISÄÄNPÄÄSY EDELLYTTÄÄ NAAMIAISASUA!

Tänne voi laittaa kysymyksiä/palautetta/jne, tai lärvikirjan kautta. Kumpaakin tulee seurattua.. :nolo:

Pakkiksen porukoiden kannattaa käydä tzekkaamassa lisäksi Vip-puolen ketju, siellä on lisäinfoa vain teille.

Tervetuloa!

:dance2: Purtsi :dance2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naamiaiset on ihan parasta, oon ehdottomasti paikalla! Nyt vaan miettimään, mitä laittaa päälle...

Onko nää nyt siis privabileet pakkislaisille + ystäville, vai avoinna ihan koko maailmalle (ts. kadulta voi kävellä sisään näihin bileisiin)? Toisaalta, jos toi naamiaisasu on pakollinen, ei varmaan noita sisäänpoikkeajia paljoa tule...

Jeps! Eli sisäänpääsee vain naamiaisasussa. Tää siksi, koska musta on skidisti epäkohteliasta iltaa varten pukeutuneita kohtaan, jos paikalle pääsis kaikki ketkä ovelle tulee.

Huhujen mukaan paikalle on tulossa (minun iloiseksi yllätykseksi) runsain joukoin porukkaa, joten aikainen tulo kannattaa. Vipit nyt ainakit tietää sen.

Paljon on tehty töitä näiden kemujen eteen, ja homma rokkaa koko ajan eteenpäin. Onko kukaan muuten bongannu noita julisteita missään? Kävin laittelemassa niitä pitkin ja poikin kaupunkia.

Jännitys ei oo hellittäny yhtään. Edelleen jännitän sitä, miten ovi käy lauantai-iltana, ja tykkääkö porukka mun sisustuksesta, musasta, ja muutenkin noista bileistä..

Myös kavereita, ystäviä jne saa kutsua vapaasti bileisiin. Ja mä odotan erityisesti pariskuntia/pareja, että millaisia asukokonaisuuksia he ovat saaneet aikaan.

Vielä reilu viikko... :dance2:

Vähänkö jengillä tulee olemaan hienoja asuja! Kuullu aika hurjia huhuja jengin asusta..

Vinkkinä kaikille (Punanaamiosta kuultua) että naamiaisiin EI voi YLIpukeutua. Alipukeutuminen tuo itselle kuulemma vähän sellasen "mä en kuulu tänne" fiiliksen, mutta yli EI voi pukeutua.

Mutta pääasia että on joku kiva naamiaisasu, ja osaa ottaa siitä ilon irti. :D Saattaa siinä Nollan taksitolpalla olla skidisti erikoisempaa väkeä lauantaina jonossa... :lol2:

Ai niin, joku vois ottaa kunnon kameran messiin!

Olihan kemut.. :)

Illan tavoitteet saavutettiin seuraavilta osin;

-en saanu pataani taksijonossa (olin saanu jo )
-Dj ei pettäny odotuksia miltään osin
-paikalle saapunut jengi tykkäs menosta
-jengi oli nähnyt vaivaa asujen suhteen, mistä mä tykkäsin tosi paljon

Summa summarum.. Porukat tykkäs kun joku järkkäs bileet, missä sai pukeutua hassuihin asuihin. Se vaiva ja vääntämisen määrä, että kaikki olis onnistunut oli vimosen päälle, oli järjetön.

Hyvänä esimerkkinä voi ottaa vaikka kutsut. Ravintolalla on lärvikirjassa 1 255 jäsentä. Jotta sain heille kutsut sen kautta, piti mun käydä siitä neuvotteluita viisi piiitkää päivää, ja silti kutsut lähetettiin vain noin 400 jäsenelle. Tämä vain esimerkkinä.

Järjestin siis itselleni kalliit bileet. Google markkinointi, lärvikirja, Pakkotoisto, julisteet (50), flaierit (1500) ja jatkuva promoaminen toivot paikalle noin 150 asiakasta.
Ehkä pukupakko karsi jengiä, mutta eikös naamiaisten idea ole just pukeutua kerrankin eri tavalla?

Mut maanantaina maksetaan laskut, vedetään Maikkelin kanssa sufeet, ja suunnataan kohti uusia seikkailuita!

Kiitos ja KAIKILLE paikalle saapuneille. Toivottavasti nautitte illasta, ja teillä oli hauskaa. Mulla ainakin oli, ja enks vetänytkin aika hyvin sen Fröpelin palikat?

Jepsis hopsis!

Vuoden 2010 bileet siirtyy Restaurant Nudeen. Eli tilaa on vähän enemmän, ja uusia ideoita mietitään jo nyt. Dj pysyy samana, joten :dance: jatkuu edelleen!

Vähän siistiä! Laittakaahan päivämäärä mieleen. :)

Niin siis noi bileethän on peruttu mun osalta. En tosin tiedä järkkääkö Nude itse naamiaiset.

Jengi kyselee noita bileitä tänä vuonna (2010), mutta en ole ikävä kyllä järkkäämässä bileitä enää. Ei vain yrittäjän aika riitä. MUTTA olen kiinnostunut osallistumaan/tiedottamaan/jeesaamaan jos joku muu on naamiaisia järkkäämässä Snadissa.

Toi oli aika iso projekti, eikä siitä lähes yksin mitään ois tullutkaan. Paras vaihtoehto olis kun löytyis esim. neljä tyyppiä jotka yhdessä toteuttas noi bileet.

Onko missään julkisia naamiaisia? Mä en ole ainakaan törmännyt yhteenkään ilmoitukseen missään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom