- Ikä
- 45
Nyt ois seuraavanlainen ongelma ja kysmys. Eli kuulun taloyhtiön hallitukseen, meidän hallitus käsittää kolme varsinaista jäsentä joista yksi on puheenjohtaja. Hallitus ei läheskään aina ole 100% yksimielinen asioista jotka koskee jotain menoja tai tulevia remontteja ja parannuksia. Mutta jos 2 henkilöä 3:stä äänestään jonkun päätöksen puolesta, on se silloin hallituksen päätös, tähän ei varmaan mitään lisättävää ole? Eli jos vaikka hallitus äänestää että ehdotetaan tehdä parvekeremontti ja tätä ehdotetaan tulevassa yhtiökokouksessa. Niin voiko tämä yksi hallituksen jäsen joka on päätöstä vastaan alkaa "markkinoimaan" omaa kantaansa yhtiökokouksessa? Vai onko hänen seisottava hallituksen päätöksen takana vaikkei itse 100% samaa mieltä olisikaan?
Ja vielä lisäkysymystä koskien hallituksen jäseniä. Eli voiko taloyhtiön hallituksen jäsen olla sellainen joka ei omista itse osaketta, tai omista osaa siitä? Eli tässä tapauksessa on kyse joskus konkan tehneestä tyypistä jonka kämpää on kokonaan vaimon nimissä? Onko tällaisen ihmisen ihan ok istua hallituksessa?
Ja vielä lisäkysymystä koskien hallituksen jäseniä. Eli voiko taloyhtiön hallituksen jäsen olla sellainen joka ei omista itse osaketta, tai omista osaa siitä? Eli tässä tapauksessa on kyse joskus konkan tehneestä tyypistä jonka kämpää on kokonaan vaimon nimissä? Onko tällaisen ihmisen ihan ok istua hallituksessa?
Viimeksi muokattu: