Hajataitto piilolonssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Tiedän, että tuo on yhdyssana, mutta kirjoitin sen tarkoituksella erikseen selkeyden vuoksi. Väliviivan käyttö on vielä vähän epäselvää tuollaisen sanan kanssa.

Noni ja itse asiaan.

Sain kokeiltavaksi hajataittopiilolinssit. Ovat tälläiset yötäpäivää linssit ja toisessa silmässä on tää toorinen linssi.

Optikolla näkö oli selvästi parempi kuin tavallisilla piilareilla ja linssit tuntuukin silmissä hyvältä.

Lähelle näen todella hyvin ja selkeästi, mutta kauas katsottaessa on kaikki todella epätarkkaa.

Onks kellään mitään vinkkejä tai kokemuksia vastaavasta?

En viitsi vielä mennä itkee optikolle :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaatisiko vain vähän totuttelua?

En muuten tiennyt, että tuollaisiakin on nykyään. Itsellä oli piilarit
joskus kauan sitten, mutta ne eivät korjanneet hajataittoa. Sain
niistä vain päänsärkyä ja siihen loppui niiden käyttö.

:eek: Oho, mulle on toistaiseksi optikko myynyt eioota, kun olen kysellyt justiinsa noita yötäpäivää linssejä, koska mullakin on hajataittoa. Ovat sanoneet, ettei ainakaan toistaiseksi pystytä valmistamaan siitä yötäpäiväälinssien materiaalista mulle piilareita. :(

Dippi, mulla on ollut muutamakin setti semmoisia pehmolinssejä, joita voi pitää kuukauden (oon pitänyt 6-8vkoa kumminkin, koska käyttö ei oo ollu läheskään jokapäiväistä). Hyvin ovat toimineet, mitä nyt hinta on noin 150% verrattuna siihen, jos ei olisi hajataittoa.

iivili sanoi:
:eek: Oho, mulle on toistaiseksi optikko myynyt eioota, kun olen kysellyt justiinsa noita yötäpäivää linssejä, koska mullakin on hajataittoa. Ovat sanoneet, ettei ainakaan toistaiseksi pystytä valmistamaan siitä yötäpäiväälinssien materiaalista mulle piilareita. :(

Dippi, mulla on ollut muutamakin setti semmoisia pehmolinssejä, joita voi pitää kuukauden (oon pitänyt 6-8vkoa kumminkin, koska käyttö ei oo ollu läheskään jokapäiväistä). Hyvin ovat toimineet, mitä nyt hinta on noin 150% verrattuna siihen, jos ei olisi hajataittoa.

Silmäasemalla on noita yötäpäivää toric linssejä. Kysyin ihan ohimennen, ettei teillä varmaankaan ole noita yötäpäivää linssejä toorisena ja ne vastasi, että itseasiassa on. Se on ihan uusi juttu.

Hyvältä tuntuu :) Tosin en mä noita pidä yötäpäivää, vaan pitkiä päiviä.

Tosin vasta nää on päivän olleet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom