Haix-jalkineita Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu
Olisiko kenelläkään tietoa löytyykö Tampereelta jostain Haixin kenkiä? Mieluusti juuri ammattijalkine-mallistoa. Netistä niitä saa tilattua mutta olisi kiva kokeilla ja testailla jalkaan ennen ostopäätöstä. Ei ainakaan vielä ole vastaan tullut moisia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Safety-House JPA
Hatanpäänkatu 3B
33900 Tampere

GSM 050 365 1308
Puh. 03-222 9925
Fax 03-222 9935

tässä

Edit:
Mitä teet työksesi että raaskit ostaa noin kalliit kengät?
En uskaltais pistää omiin hommiini jalkaan, hajois pian. :D

Jees tuonne täytyy mennä katsomaan mikä on tarjonta :thumbs: kiitos!

Katselin tuolta Fincoopin sivuilta kyllä noita jälleenmyyjiä, mutta eipä noista aina tiedä kuinka suppea tarjonta on sitten liikkeessä kun malleja on vaikka kuinka.

Ihan basic hommia teen...eipä nuo "halvimmat" noista maksa kun sen 50-60 Eur enemmän kun normaali kengät ja hyvät kengät on aina hyvät kengät. Dr. Martensit ollut jonkinasteisessa käytössä 10 vuotta jo :lol2:

Älä osta niita Airpower P3: a. Eivät tuu kestämään kauhean hyvin. Ota kokonahkaiset.

Eh heh, mulla on 10€ sisäpelikengät raksalla. :D (tosin se työ kestää vaan jouluun asti)
Olen kyllä miettinyt sijoitusta uusiin työkenkiin...

Jos vartiointi tms. hommiin tarvitsee maiharia, niin kannattaa katsoa Jalaksen mallistoa. On Suomalaiseen jalkaan sopivaa popoa jos jonkinlaista, ja nimenomaan työkäyttöön suunniteltua.

fish sanoi:
Jos vartiointi tms. hommiin tarvitsee maiharia, niin kannattaa katsoa Jalaksen mallistoa. On Suomalaiseen jalkaan sopivaa popoa jos jonkinlaista, ja nimenomaan työkäyttöön suunniteltua.

Samaa meinasin juuri itsekkin ehdottaa. Itse ostin tuossa muutama kuukausi sitten Jalaksen evolution ultima C:t ja olen erittäin tyytyväinen. Ei puudu jalat vaikka tekee pidempiäkin päiviä ja ne hengittää pirun hyvin. Sun kyllä kannattaa ostaa ennemmin nuo ultima tvp:t kun niissä on naulaanastumissuoja.

Ultima tvp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom