Hainrustotuotteet. Onko apua nivelongelmiin?

Onko kukaan täällä saanut nivelongelmiin apua hainrustotuotteista?

Itellä on tuo toinen olkapää ja toinen polvi ollut enemmän tai vähemmän ongelmana jo pitkään. Nyt tosin liikkeitä muuttamalla olen saanut ne hitaasti parempaan suuntaan.

Siltikään ei uskalla vielä tehdä yhtä raskailla painoilla esim. kyykkyä kuin ennen, ja kärsivällisyys alkaa loppua. Tekis siis mieli testata noita hainrustotuotteita, jos saisi nopeutettua tuota nivelten kuntoontumista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite ostin Bodyflex Combi nimisiä kapseleita, autto polvissa. En tiedä sitten mikä siinä on se eniten auttava ainesosa. Hainrustoa siinä kyllä ei ole. MSM:mmää voisi ehkä olla enemmän mutta saahan sitä erikseenkin.

Joskus kokeilin, ei suurta vaikutusta. Mulla oli tasan samat ongelmat tässä aiemmin. Olkapäähän suuresti auttanu penkissä tekniikan hiominen, lämmittely, kiertäjäkalvosinten treenaus, olkapäätreenin muuttaminen pystypunnerrus --> viparit sivulle ja taakse ja muutenkin selkätreenin lisääminen. Polveen sitte polvenlämmittimet ja kyykyn tekniikkaa kattosin myös. Syvyyksistä nyt ei voi muuta sanoa kuin että syväkyykkyjen (eli perse maahan asti) pois jättäminen on helpottanu myös. Tosin näitä nyt ei yleensä salilla koskaan näe.

Suosittelen kokemuksen kautta tuotteita mistä löytyy glukosamiinisulfaatti+johdannaiset. Lisäksi vielä jotain kalaöljyä kehiin. Vaatii tosin viikkoja että alkaa huomaamaan (jos huomaa..) tehoa. Reeneissä tutut polvilämppärit+kunnon lämmittely sekä harteille sitä kiertäjäkalvosin kiertoa (vaimitäsenytolikaan) :)

Noin vuosi sitten kärsin niin pahoista käsitaipeiden kivuista etten pystynyt enää tekemään esim. hauiskääntöjä ollenkaan. Söin parikuukautta hainrustotabuja ilman minkäänlaista apua tähän vaivaan.

Kivut lähtivät kuitenkin hyvin yksinkertaisella tavalla: aloin venytellä hauiksia, ojentajia ja farkkuja ennen ja jälkeen jokaisen yläkroppatreenin erittäin huolellisesti. Noin kymmenen minsaa ennen treeniä ja treenin jälkeen käsien venyttelyä ja kivut olivat poissa muutamassa viikossa.

www.makana.de

Tuolta oon tilannu hevosille MSM:ää, Glugosamiinia ja kondroitiinisulfaattia. Saa tosi paljon halvemmalla kuin Suomesta ja isoja satseja. Käytän noita satunnaisesti myös itse, aina silloin kun tarve vaatii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom